Se indlæg
 Udskriv debat
Koh Koh Mook
mudi
Hej til alle

Nogen som har besøgt koh Mook ?
Vi har lige bestilt på Sivalai Beach Reort til januar 2016 og vil gerne vide om der findes en hæveautomat på øen ?
Nogen gode fif til koh mook vil blive modtaget med tak.

Mvh Mudi

Druwor
Jeg var der i 2011 og der var der nogle problem med at hæve penge.
Det er en meget fredlig ø med en fantastisk natur. Husk at lægge vejen forbi Morakot grotten, den ligget på vest siden af øen.
Mit besøg vat i maj 11, der er sikkert flere mennesker i januar.
Jo mere man ved,..
Jo mere ved man man ikke ved...

kirsten64
Det skal i glæde jer til, det er et fantastisk sted.
Vi har været der de sidste 2 år, sidst i januar 15
Der er ingen hæveautomater på øen, men du kan betale med kort på hotellet
Priserne på hotellet er meget høje. Der er en lille by ikke langt derfra, hvor du kan købe drikkevarer mm
Der er nogle gode spisesteder på øen, prøv at se på tripadvisor, Hilltop er vores favorit
Hvis i kommer med færgen dertil,,skal i være være opmærksom på at det koster 50 baht pp at blive sejlet indtil stranden og yderligere 50 baht at blive sejlet til Sivalai, der ligger på den anden side af øen
Grotten skal i besøge og en tur rundt om øen.
Vi brugte Koh Mook Local Team Tour til at arrangere det og det fungerede bare, det ligger midt i den lille by sammem med et supermarked
Måske ses vi i januar 16

mudi
kirsten64 skrev:

Det skal i glæde jer til, det er et fantastisk sted.
Vi har været der de sidste 2 år, sidst i januar 15
Der er ingen hæveautomater på øen, men du kan betale med kort på hotellet
Priserne på hotellet er meget høje. Der er en lille by ikke langt derfra, hvor du kan købe drikkevarer mm
Der er nogle gode spisesteder på øen, prøv at se på tripadvisor, Hilltop er vores favorit
Hvis i kommer med færgen dertil,,skal i være være opmærksom på at det koster 50 baht pp at blive sejlet indtil stranden og yderligere 50 baht at blive sejlet til Sivalai, der ligger på den anden side af øen
Grotten skal i besøge og en tur rundt om øen.
Vi brugte Koh Mook Local Team Tour til at arrangere det og det fungerede bare, det ligger midt i den lille by sammem med et supermarked
Måske ses vi i januar 16

Tak for gode råd Kirsten, vi skal være der 8 overnatninger fra d. 29/1 2016
Vi ved det er en stille ø og det er lige os....når du siger det er dyrt på hotellet har du så et eksempel på hvad tingene evt. koster ? er morgenmaden ellers okay ?...vi har hørt om Hilltop Smile

kirsten64
Hej igen
Ja, hvad er dyrt 😊
Som jeg husker det koster en thai ret omkring 200
Jeg fandt lige regningen frem. De gange vi spiste der, kom vi af med mellem 550 og 750 for 2 x mad, 1 lille øl og en kokosnød
Og til priserne kommer de 17 % til
En vand i minibaren koster 60 eller 80 baht + 17 %, mener de er lidt billigere i restauranten
De har ofte en buffet om aftenen til omkring 300
Morgenmaden er rigtig fin syntes jeg, der er mange forskellige retter

Hvilken type hytte har bestilt?
I det at hotellet ligger på spidsen af øen, kan man se vand på begge sider af terrassen a86;
Der er lidt forskel på hvilken side man bor på.
Stranden på den side hvor receptionen er, det er den bedste, men der er ikke ret meget skygge, det er der på den anden side, men stranden er ikke så god der. Vi har begge gange valgt hytten mod den gode strand.

mudi
kirsten64 skrev:

Hej igen
Ja, hvad er dyrt 😊
Som jeg husker det koster en thai ret omkring 200
Jeg fandt lige regningen frem. De gange vi spiste der, kom vi af med mellem 550 og 750 for 2 x mad, 1 lille øl og en kokosnød
Og til priserne kommer de 17 % til
En vand i minibaren koster 60 eller 80 baht + 17 %, mener de er lidt billigere i restauranten
De har ofte en buffet om aftenen til omkring 300
Morgenmaden er rigtig fin syntes jeg, der er mange forskellige retter

Hvilken type hytte har bestilt?
I det at hotellet ligger på spidsen af øen, kan man se vand på begge sider af terrassen a86;
Der er lidt forskel på hvilken side man bor på.
Stranden på den side hvor receptionen er, det er den bedste, men der er ikke ret meget skygge, det er der på den anden side, men stranden er ikke så god der. Vi har begge gange valgt hytten mod den gode strand.

Vi snakker vel Bath ?
Vi har bestilt hytterne i første række på den side hvor anløbsbroen findes ?

kirsten64
Ja, det er i baht

FarangDingDong
Jeg er lidt doven hvad angaar internet og kunne sagtens google hvor den oe er men er der nogen der hurtigt kan give et praj om hvor i Thailand vi snakker om. se'foe'li ved jeg vi snakker om et sted syd for Bangkok, men naermere bestemt????
Livet er for kort til lange underbukser

kirsten64
Det ligger syd for Koh Lanta

FarangDingDong
kirsten64 skrev:

Det ligger syd for Koh Lanta

Takker mange gange
Livet er for kort til lange underbukser

mudi
Hej Kirsten....Hvad er forskellen på de 2 strande ?

kirsten64
Vi syntes at stranden til den anden side er den smukkeste og er bedre ved lavvande
Men dermed ikke sagt at den anden strand er dårlig og det er også der at de fleste hytter ligger

mudi
kirsten64 skrev:

Vi syntes at stranden til den anden side er den smukkeste og er bedre ved lavvande
Men dermed ikke sagt at den anden strand er dårlig og det er også der at de fleste hytter ligger

Vi har lyttet til Dig Kirsten, vi har hår fået byttet hytterne til sydsiden og den smukkestE stand, vi sparede i øvrigt 400 bath pr. Nat 😊

mudi
Hej igen

Er der ikke nogen som har besøgt koh mook og som evt. vil dele sine oplevelser med os ?
Vi vil gerne have nogle gode råd vedr. Øen Koh Mook og meget gerne nogle råd for hvilke øer vi skal besøge for evt. At hygge med noget Snorkling o.s.v.....håber nogen vil guide os lidt på vej ????

På forhånd tak. Mvh Mudi

Spring til debat: