Se indlæg|
Thailands Regering
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 11/04-2006 15:01
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 316 |
Hvilket parti bliver regeringspartiet, efter at Thaksin's Thai Rak Thai afgår?
One night in Bangkok and the world's your oyster...
|
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 11/04-2006 18:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 387 |
Der er mig bekendt ingen udmelding om, at Thai Rak Thai afgår. Det er Taksin der (siger, at han) afgår. |
|
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 11/04-2006 18:43
|
OK, så Vides det så hvem den nye premiereminister kunne gå hen og blive?
|
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 12/04-2006 06:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
taksin's søn er efter sigende et meget hot bud. prasat |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 12/04-2006 06:32
|
|
prasat skrev: taksin's søn er efter sigende et meget hot bud. prasat Det rygte kender ingen her i huset. Desuden ville det være ligefedt i forhold til situationen, og så kunne Taksin jo bare fortsætte selv. |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 12/04-2006 07:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
For mig betyder det ikke saa meget hvem der bliver den naesste premiereminister. da det jo i sidste ende er thai der skal bestemme hvem det bliver og min kone vil godt havde Taksin Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 12/04-2006 09:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
Den er meget svaer at kommentere paa. Thaksin son, tror jeg ikke paa. Jeg tror vi langt fra er over den politiske ballade her. Sid tilbage og nyd livet mens vi afventer hvad der sker her Mr Tirak |
|
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 12/04-2006 10:39
|
Lyder fornuftigt
|
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 12/04-2006 15:46
|
|
har også hørt at kronborg går efter titlen grundet uhæmmet volsom støtte fra suk ![]() |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 12/04-2006 21:10
|
|
Hvad har Kronborg at gøre med Taksins søn? |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 12/04-2006 23:53
|
|
det kunne være han var hans far. der gør nogle stærke rygter om at hr. kronborg ikke var jomfru da han mødte sin nuværende kæreste |
|
|
|
| lau |
Lagt på d. 13/04-2006 01:25
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 53 |
hvem er kronborg, hvis i mener kronberg så er jeg sikker på at hr. kronberg og suk kan gøre det meget bedre end jer misundelige ......... , ved godt det er et sidespring, hvorfor er alle altid efter kronberg og suk. |
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 13/04-2006 03:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
Ja det lugter meget af jalusi. Det maa ikke vaere rart at bevaege sig nede paa det plan hvor prasat befinder sig. Faar i ondt i nakke af at skulle kikke op hele tiden. Brug dog denne gode side til noget fornuftigt eller lad vaere med at skrive. Og ja jeg kan heller ikke stave..... Mr Tirak |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 13/04-2006 07:05
|
|
On the Internet, a troll is a person who posts messages that create controversy or an angry response without adding content to the discussion http://www.fact-i...troll.html |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 13/04-2006 07:35
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Mit bud paa hvem det bliver er Pol. Gen. Chidchai Vanasatidya. Begrundelse: Tidligere klassekammerat med Thaksin paa politiskolen og villig til at danse til Thaksins musik uanset hvor falsk den maatte vaere. Bliver det ikke ham, saa bliver det en med de samme egenskaber. Man maa huske at nok har Thaksin trukket sig som statsminister, men han er stadig formand for partiet. Redigeret af clydehaumann d. 13/04-2006 07:40 Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 13/04-2006 09:27
|
|
ja og hans parti besidder 95% af pladserne, så jeg mener stadig hans søn er et emne, men som jeg før har skrevet i replikboksen kommer der til at side en som er under kontrol. så hvis der ikke kommer et omvalg nu er det Taksin der styrer landet 100% og så kan det være ligemeget hvem der er statsminister "derfor kan det ligeså godt være kronborg eller mr tirak" og så lige en lille ting hvorfor skulle jeg dog være midsundelig på kronborg og suk?? det er da den værste gang sludder, ja jeg ville gerne bo i Thailand men aldrig nogen sinde BKK. og jeg kan ikke rigtigt gøre for at der er nogle af jer der åbenbart tager alting for sandt når det bliver skrevet. hvordan fanden skulle kronborg kunne blive statsminister i thailand??? vågn dog op og lad være med at tage alr så skide personligt. |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 13/04-2006 11:22
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Her er resultaterne fra sidste valg. Maaske sidder TRT paa en stor del af pladserne i befolkningen men tilslutningen er ved at smuldre kraftigt. Det er helt klart at den bedre uddannede del af befolkningen ikke er saa glade for den konsentration af magt der er seet i TRT's regeringstid. Der er ogsaa spoergsmaalet om de mange ubetalte regninger som mange TRT programmer har medfoert. Parties Votes % Seats Thais Love Thais Party (Phak Thai Rak Thai) 15,866,031 61.1 460 Others 267,196 1.1 - No Vote 9,842,197 37.9 - Vacant 40 Democrat Party (Phak Prachatipat) boycott Thai Nation Party (Phak Chart Thai) boycott Great People's Party (Phak Machacon) boycott Total valid votes (87.2 % of votes cast) 25,975,424 100.0 500 Invalid votes 3,815,870 Valid votes (turnout 65.2 %) 29,791,294 Registered voters 45,663,089 Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Vides det så hvem den nye premiereminister kunne gå hen og blive?