Se indlæg
 Udskriv debat
Program om Bangkok Airport på TV2 i aften kl 22:45
energy
Bangkok Airport
Dokumentarserie.
Hvert år passerer millioner af passagerer gennem Bangkoks lufthavn. Men hvad sker der, hvis du ikke kan komme ud? Darren fra London har mistet sit pas og er fanget i Bangkok, og den stakkels Atul fra Indien har fået et ildebefindende og bliver derfor tilbageholdt af turistpolitiet.

Originaltitel: Bangkok Airport

Amagerdreng
Kære energy... Den må sgu mangle altså din energy for dette program har kørt over flere Mandage aftener. Samme tid - samme kanal...Tillykke du har opnået at få en hopla nål. Men måske vidste du det godt og ville bare hjælpe nogle til at mindes.. BKK....tak.
Vi må tage til takke med hvad vi ved - ikke hvad vi vil gætte på.

Webmaster
Amagerdreng skrev:

Kære energy... Den må sgu mangle altså din energy for dette program har kørt over flere Mandage aftener. Samme tid - samme kanal...Tillykke du har opnået at få en hopla nål. Men måske vidste du det godt og ville bare hjælpe nogle til at mindes.. BKK....tak.

Husk nu at vi skal/kan hjælpe hinanden herinde og ikke skal/bør sidde klar til at jorde hinanden. Energy kommer med et relevant og oplysende indlæg, det hverken skal eller bør Energy blive jordet for.

Hilsen en som ikke har haft fjernsynet tændt siden én af juledagene. Og som i øvrigt hellere ikke tænder det i dag.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
energy
Amager bumsen is back.. All right.Headbanger

Ja, du har ret.. Jeg var ikke klar over at det var en serie som gik hver mandag.
Følger ikke så meget med i TV. Du ved baby. Tidligt op, tidligt i seng. LOL LOL
Men der er sikkert nok nogle som ikke ved det og måske får lyst til at se det i aften.

Hopla nål er nu ok. Alt andet end en FCK nål kan bruges.
Du ved gummi ben BVDr

sony
Så lidt af det, tror det var 2 uger siden, må godt nok indrømme jeg syntes det var død kedeligt. Så jeg har ikke set noget af det siden, måske det har været godt, men tvivler sgu.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Klovn
Er du gået glip af de første 4 programmer ligger de på TV 2 play
Virker også i Thailand på Ipad og Tablet

Jeg syntes de er meget sjove,der er da så meget andet lort i TV,så det er da ikke det værste jeg har brugt en time på.

zapper
Hellere en udsendelse om lufthavne end et eller andet madprogram Grin

sony
Ja ok så vil jeg nu hellere se noget om madSmile heldigvis er vi forskellige
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Gunter
Samtlige 6 afsnit af BBC dokumentaren fra "The Airport of Smiles" aka The Shithole er tilgængelige på youtube.

Dokumentaren er ren propaganda og bestillingsarbejde fra Tourism Authority of Thailand (TAT). Virkeligheden i The Shithole er, som de fleste her på siden nok er bekendt med, ganske anderledes !. Angry

maik
Har set et enkelt af programmerne, det var ikke direkte dårligt, men jeg gider ikke se flere end det ene.
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
kanut
Skide god info, jeg var ikke klar over at der kørte en serie om Bangkok Lufthavn.

Så da jeg lige var inde og kikke på Thailand portalen, og så at udsendelsen kom, måtte jeg ud og lave kaffe og ind og hygge mig.

Jeg skal helt sikkert ind på TV2 play og se resten af udsendelserne.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

Spring til debat: