Se indlæg
 Udskriv debat
Ellemann & Lykketoft
maik
Denne Weekends udgave af Ellemann & Lykketoft på TV2 News handler blandt andet om den nuværende politiske situation i Thailand.

Vises lørdag (23.05.15) kl. 18 og søndag (24.05.15) kl. 15.
I fiktionen findes adgangen til virkeligheden …

maikjensen.dk

http://www.maikjensen.dk
Mykland
Kunne være interessant at se, hvis bare man kunne slippe for at se på de 2 tågehorn................ Ellemann & Lykketoft.

prasat
du er da heldigvis fritaget for at se programmet, ingen tvang der
prasat

Mykland
Nå tænk det vidste jeg slet ikke.

JohnBKK
Sagde de noget klogt de to tågehorn?

prasat
Mykland skrev:

Nå tænk det vidste jeg slet ikke.

nej det tænkte jeg nok
prasat

Mykland
JohnBKK skrev:

Sagde de noget klogt de to tågehorn?

Ja jeg "slap" jo som bekendt for at se det, men det tvivler jeg på at de gjorde. Men mon ikke Uffe på en eller anden måde har lovprist Islam, da han jo på sine gamle dage har konverteret.

JohnBKK
Det fjols burde holde kaje og nyde sit pensionistliv, men han ævler jo løs også på Berlingeren hvor han kloger sig om alt fra Putin, ytringsfrihed, og hans i-slam venner, et tågehorn, duuuuut!

natty
Jeg er åbenbart den eneste som har set programmet, og jeg kan irritere alle jer, som kommenterer programmet, uden at have set det med, at det slet ikke var så tosset eller dårligt på nogen måde LOL LOL
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

JohnBKK
Effe Ullemann, høhøhøhøhøhøhøhøhø!

"If you can´t beat them, join them" - høhøhøhøhøhøhø!

Han ER sjov...

Hammer

Anonym Bruger
Uffe Ellemann er et kogehovedet...især hans evige EU- og Baltikum begejstring er direkte dumt at høre på, nu har Morten Lykkegaard overtaget hans rolle......Ellemanns styrke som udenrigsminister rakte ikke til mere end nogle jagt- og fiskeri ture på skatteydernes regning. Han vandt popularitet i befolkningen pga. hans glade humør og dumsmarte bemærkninger...smilet og karrieren røg sig en tur da Nyrup slagtede ham i en afsluttende TV debat.

Lykketoft er egentlig en klog, fornuftig og analytisk mand, men hans politik var præget af stor naivitet, bl.a. var han en af arkitekterne bag forsøget på at stemple DF som 'ikke stuerene'.

natty
Er jeg stadig den eneste som har set programmet og som ikke kommenterer på om man kan lide eller ikke lide den ene eller anden person, og deres meninger iøvrigt. Programmet handlede om Myanmar og Thailand, ikke om EU, flygtningepolitik og Ellemanns øvrige meninger om det ene eller andet.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin

Anonym Bruger
jeg tror du var den eneste der så programmet...jeg har en del kendskab til både Myanmar og Thailand og tror derfor ikke at jeg kunne lære noget jeg ikke vidste, men vil da gerne høre om hvad programmet handlede om mere specifik, deres konklusioner osv.
Redigeret af Anonym Bruger d. 25/05-2015 22:37

JohnBKK
@natty: Jamen, du er da meget velkommen til at kommentere det program du har set, men som jeg ikke har set, og heller ikke har tænkt mig at se, for jeg kan ikke udstå begge personer.

Den ene så uudholdeligt selvsmagende selvfed og selvoptaget høhøhøhø-øffe-agtig at jeg brækker mig i lede, den anden ræve rødt snu konspiratorisk 5. kolonne marxistisk, der nu sidder på den fornemme formandsstol i rigets folketing.

Gu´vil jeg da ej høre på sådan et par idioter, OK?????

PS: Hvad der foregår i nævnte lande behøver jeg ikke konsultere de to dut- og båthorn for, det finder jeg selv ud af.
Redigeret af JohnBKK d. 25/05-2015 22:44

kanut
Jeg var imponeret over deres viden om Burma, og også om deres viden om Asea-gruppens arbejde , jeg fik mange nyttige informationer om Burma.
Og så glæder jeg mig til at besøge landet til November.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE Cheers MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE Pibe

sony
JohnBKK skrev:

@natty: Jamen, du er da meget velkommen til at kommentere det program du har set, men som jeg ikke har set, og heller ikke har tænkt mig at se, for jeg kan ikke udstå begge personer.

Den ene så uudholdeligt selvsmagende selvfed og selvoptaget høhøhøhø-øffe-agtig at jeg brækker mig i lede, den anden ræve rødt snu konspiratorisk 5. kolonne marxistisk, der nu sidder på den fornemme formandsstol i rigets folketing.

Gu´vil jeg da ej høre på sådan et par idioter, OK?????

PS: Hvad der foregår i nævnte lande behøver jeg ikke konsultere de to dut- og båthorn for, det finder jeg selv ud af.

Hvorfor vil du så høre natty kommentar? Det jo fuldstændig ligegyldigt for dig ik Pfft
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Spring til debat: