Se indlæg
 Udskriv debat
Thai børnesange på cd
falang yao
Hej Sneppevej,
Hvor mange skal du bruge? Jeg har selv en datter paa 8 aar og kunne taenke mig at hun laerte thai boernesange ogsaa.
Er p.t. i Korat og har set at det er aabnet en IT PLAZA (mini Pantip Plaza/BKK) paa Mitrapap Road (Buriram Road), lige ved "Yamo Square".
I morgen skal derover igen, og se hvad de har af tilbud.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
Suk Rak Ning
Hej .
Jeg er i Bkk, men kommer hjem til DK. i Juli, jeg vil da ogsaa gerne undersøge, hvad der er af børnesange.

Venlig hilsen SukSmile
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original
 
clydehaumann
Hi.
Her er maaske noget du kan bruge, Lidt mere end bare musik, men


http://www.worldm...Beyond.htm

Redigeret af Webmaster d. 16/04-2005 14:44
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring.
Visum Hjælp. GRATIS
Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE.
http://thaidanishservice.com

https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/
 
http://thaidanishservice.com
falang yao
Hej Sneppevej,

20 stk.? Du er optimist , hvad med 200stk. Grin Grin .
Du kunne maaske starte en forretning i DK med Thai boernesange CDer.

Jeg har faaet fat i en med "NONG MAI", tror jeg nok at pigen hedder.
Kan din kone maaske hjaelpe med nogle titler ?

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
falang yao
Hej Sneppevej,

Jeg ser lige om de har noget her i RAYONG, ellers viljeg proeve Jomtien/Pattaya og tilsidste BKK.

Vi tales ved .
M.v.h.,M.Rasmussen Cool

Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
falang yao
Hej Sneppevej og I andre interesserede,

Det var utroligt , at jeg besøgte utalige musik forretninger i Thailand, og de havde mange genre sange i Karaoke- VCD- MP3, bare ikke børnesange (børnehavestadiet),
Jeg kunne kun få 3 CD ,en med Nong Mai (p.t.meget populær i Thailand), og Nong Bee.
I flyveren til DK, blev der viste en reklamefilm fra Thailand som hovedsærligt viste børn der legede ("den sorte gryde"Wink og sang.
Jeg forhører mig i morgen hos Thai Inter om den er "til salg".

M.v.h., M. Rasmussen Cool

Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
clydehaumann
det ville maaske vaere en ide at skrive til det Thailandske undervisnings ministerium og spoerge der om boernasange.
Deres e-mail er
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring.
Visum Hjælp. GRATIS
Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE.
http://thaidanishservice.com

https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/
 
http://thaidanishservice.com
falang yao
Hej Clyde ,
Tak for linket,det lyder som en mulighed. Jeg prøver med det samme.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
Deaktiveret
Hej jeg er også interesseret i en børnecd min søn er 2 ½ år og er glade for sange. Jeg vil gerne have at han lærer nogle thaisange!
 
falang yao
falang yao skrev:
Hej Sneppevej og I andre interesserede,

Det var utroligt , at jeg besøgte utalige musik forretninger i Thailand, og de havde mange genre sange i Karaoke- VCD- MP3, bare ikke børnesange (børnehavestadiet),
Jeg kunne kun få 3 CD ,en med Nong Mai (p.t.meget populær i Thailand), og Nong Bee.
I flyveren til DK, blev der viste en reklamefilm fra Thailand som hovedsærligt viste børn der legede ("den sorte gryde"Wink og sang.
Jeg forhører mig i morgen hos Thai Inter om den er "til salg".

M.v.h., M. Rasmussen Cool


Hej Val,

Som du kan læse i mit indlæg fra sidste år, er det stadig ikke lykkedes mig at få fat i nogle thai børnesange på CD , VCD eller MP3.
Man skulle tro at der er ikke et marked for produktet i Thailand.
Jeg sendte en mail til den Thailandske undervisnings ministerium, efter Clyde's henvisning,men har aldrig hørt fra dem.
Jeg er ved at undersøge en anden mulighed, og hvis det lykkedes skal jeg nok droppe et par linier om det her.
Er du interesseret i CDen fra Nong Mai eller Nong Be (nok for støre børn),og et par "eventyrer"(lille pige med svovlstikkerne/Alladin og Askepot på Thai) kan du kontakte mig . Det som du søger er nok genren a la: Lille Peter edderkop-Se den lille kattekilling-Mæ siger den lille lam o.s.v.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
Deaktiveret
Hej du,

Jeg tror jeg har lavet det her nummer mange gange med at skrive til nogle gamle indlæg... sorry!
 
falang yao
Hej Val,
Det skal du ikke være ked af, for sidste år var emnet måske ikke aktuelt for dit vedkommende .
Min yngste datter er lige kommet hjem fra skolen og hun "støvede frem" en VCD/karaoke med børnesange ( JAR- van DEK), nogle animerede dukker som danser og synger. Når konen kommer hjem fra arbejde vil jeg bede hende om at oversætte titlen og forklare handling. Men jeg er overbeviste på at det vil være lige noget for din søn.


http://www.fisho....


Selv, kan du fx. hygge dig med denne side :


http://www.fisho....


Thaiware Radio ( On Net Only )

FM 95.0 ลูกทุ่งมหานคร

FM 102.5 Get Maximum

FM 107.25 Here Red Beat Nakhon Ratchasima]
จ-ศ 22.00-05.00น. ส-อ 08.00-05.00น.


http://www.rs-pro...chives.php


God fornøjelse. M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 25/04-2006 14:20
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
Santhumpon
Hej VAL.

Man kan finde VCD, DVD & CD'er med Thai børnesange ved boder i BIG C & The Mall i Bangkok.
Vi har selv købt Thai alfabetet på DVD til vores datter i BIG C i Khon Kaen.
En nevø i Bangkok sendte en VCD med Thai børnesange til hende.

Så hvis din familie i Thailand kan finde Thai sange for børn kan de sende dem til din søn.
Ellers må du ud og kigge når du kommer derned.

mvh
Torben Santhumpon Jensen.
Redigeret af Santhumpon d. 25/04-2006 17:12
 
falang yao
Hej Val,

Den omtalte VCD/karaoke hedder :

เพลงฮิตการ์ตูนไทย

- จ๊ะทิงจา
- จ้าวันเด็ก
- จ้าซินเจียยู่อี
- จ๊ะทิงจา
- โยธิง
- จู้เอวยพร
- จ้าสงกรานต์
- จ้าลอยกระทง
- ผีเต้น
- อุทันทวีเดนซ์
- จ้าปีใหม่
- ไฮเปอร์บอทซ์
- สปริ้นท์
- คุณครูครับ
- ใคร ๆ ก็ไม่รักผม
- ก็เลยเล่าสู่กันฟัง
- ยากมีพี่สาว
- ลูกชิน้ของฉัน
- ปิงปองด์ป่วน
- เพลงประกอบภาพยนต์
- เพลงประกอบภาพยนต์

Bare sige til hvis det har din interesse.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
Det var ellers et godt emne det her

jeg håber at i fik det i søgte,der er sikkert kommet flere som vil ha den slags musik

bamsen
 
Spring til debat: