Se indlæg
 Udskriv debat
Lejlighed/værelse
jh
Lille ferielejlighed,evt etværelses med balkong evt med adgang til køkken rimelig rolig sted i Pattaya ikke Jomtien lejes 3uger/1Måned Juli/august.Evt 4 uger i December/Januar.Det skal ikke ligge oven på barer og resturanter helst rolig sted.der må gerne mefølge rengøring skift af sengetøj osv men ingen betingelse.
Ved godt der er mange billige steder men prøver lige her igennem om en har noget privat
Send mig mail om hvad i har og vi tager den derfra.

zapper
Der er et rigtig fint lejlighedskompleks Nirun oppe af Pattaya Klang nær Big C. Det kan opfylde alle dine ønsker og de kan fås fra 5.500 baht (+ el og vand) pr måned og opefter alt efter hvor flotte lejligheden skal være.

jh
Jeg har set dem zapper og prøvet at kontakte dem via mail men fik ingen respons på det.Vi kan nemt finde noget men det kunne jo være nogle have noget de ønskede at leje ud.Vi bor for det meste i soi lenkee når vi er der,men syntes der er blevet en del larm til hen på natten der.

zapper
Den hjemmeside virker ikke mere. Der ligger omme i komplekset en 7-8 agenter, der lejer studio og lejligheder ud. Nirun har den ro om aftenen og natten du søger, og er alligevel tæt på alt.
Der er som sagt alle slags lejligheder, her er en af de billigere til 5000 baht i måneden direkte afregning af el og vand i 7-11 så ingen overpriser.

http://bangkok.da...60470.html

Redigeret af zapper d. 08/06-2015 08:08

jh
zapper skrev:

Den hjemmeside virker ikke mere. Der ligger omme i komplekset en 7-8 agenter, der lejer studio og lejligheder ud. Nirun har den ro om aftenen og natten du søger, og er alligevel tæt på alt.
Der er som sagt alle slags lejligheder, her er en af de billigere til 5000 baht i måneden direkte afregning af el og vand i 7-11 så ingen overpriser.

http://bangkok.da...60470.html

Tak for det zapper jeg har haft kik på det men siden er væk, og da jeg skrev for ca 1 mdr siden fik jeg ingen respons.Jeg ken der godt stedet men har aldrig boet der.

zapper
jh - hvis det har din interesse, så er jeg jo på vej derover, så vil da gerne bruge lidt tid på at skaffe telefonnr billeder eller hjemmesider af herlighederne i Nirun. Under forudsætning jeg overlever mødet med JS hos Jim Cheers

Jeg er selv spændt på min lejlighed dennegang, jeg har ikke set den endnu, men en kammerat har reserveret den for mig. Jeg er der også i dec jan og feb Wink

jh
zapper skrev:

jh - hvis det har din interesse, så er jeg jo på vej derover, så vil da gerne bruge lidt tid på at skaffe telefonnr billeder eller hjemmesider af herlighederne i Nirun. Under forudsætning jeg overlever mødet med JS hos Jim Cheers

Jeg er selv spændt på min lejlighed dennegang, jeg har ikke set den endnu, men en kammerat har reserveret den for mig. Jeg er der også i dec jan og feb Wink

Det er et pænt træk af dig zapper men nej tak kommer der ikke noget her ser vi lige hvad vi skal.Hvor har du placeret dig i byen.

zapper
Jeg er i Nirun.

jh
zapper skrev:

Jeg er i Nirun.

Ok hvis du alligevel er der må du da godt lytte til hvad der er til leje derude,så måske vi vil bo der i December/Januar også.Men hav nu ikke for meget bøvl det er jo ferie.

Mc laren
dec jan feb smuktWink

Spring til debat: