Se indlæg|
Søger Undervisning I Thai I Kbh
|
|
|
Lagt på d. 20/04-2006 19:56
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Som jeg har læst er det åbenbart bedre at få undervisning af en indfødt Thai, end at selv læse og studere det. Så jeg tænkte dette var stedet at lede efter en der kan undervise i Thai i Kbh området. Jeg har søgt på google efter undervisning i Thai, og der er ikke kommet meget frem udover studieskolen, som desværre begyndte igår. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 20/04-2006 20:14
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa og velkommen til, Se venligst følgende tråde som besvare dit spørgsmål: http://www.thai-c...ad_id=1434 http://www.thai-c...ad_id=1900 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 21/04-2006 15:54
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Hej DH Kan du ikke springe på undervisningen på studieskolen alligevel, hvis holdet ikke er fyldt op? Har du rettet henvendelse til dem? Ellers står der en lang række websites og kurser til din rådighed, hvis du er studieminded på egen hånd. Prøv linguaphone som du kan låne på biblioteket, inkluderet bånd eller cdrom. Havde en kammerat som kørte kurset igennem på en måned, det var helt imponerende hvad han fik ud af det. Held og lykke med projektet. mvh rinpoche |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/04-2006 20:54
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Cool.. Og tak for hjælpen.. Og jeg kan vidst kun sige DOH! til at jeg ikke fik kigget ordentligt igennem herinde før jeg spurgte.. Bare kald mig n00b.. HeHeHe... |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 26/04-2006 00:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej DH, I mangel på bedre ,kan du måske være med på Søndagsskolen i KBH. Nørregade 34 lige ved SUSHI restaurant,hvis elevatoren ikke er tændt så benyt bagtrappen i hjørnet af gården - 5. sal. Tilmelde dig hos Morten Due, her på DTW, han står for den "grammatisk" side af undervisningen fra 10 til 11, derefter overtager Khun Thikhamporn den praktiske øvelse af udtale. Så afsluttes det med fælles spisning. Vi ses måske på søndag. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| PECHKARDT |
Lagt på d. 26/04-2006 09:56
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
Hej Hvad koster det at deltage på søndagsskolen ? og kan alle være med selv om man ikke kan noget thai endnu Mvh Pechkardt
Redigeret af PECHKARDT d. 26/04-2006 09:57 |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 26/04-2006 14:42
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
http://www.thai-l... Suk...............
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/04-2006 13:40
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ang- den søndags skole.. Hvad koster det og er det fra klæ 10 til kl ? Og hvad er niveauet ? |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 27/04-2006 14:35
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Hej DevilHair. Jeg vil anbefale at du tager kontakt til Moprten Due paa Pb, eller simpelt hen moeder op paa Soendag og saa ser om det er noget for dig. Det hele foeregaar i lokaler der er stillet til raadighed af Thai Integration i Nørregade 34 lige ved SUSHI restauranten. Se den naermere forklaring i indlaeg nummer 5 der er skrevet af Falang Yao. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| MortenDue |
Lagt på d. 27/04-2006 17:40
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 194 |
Hej Alle Mange spørgsmål mange svar. DELTAGER BETALING: 50 kr. / gang. Dette går dels til Khun Thikhamporn og dels til senere arrangementer. Derudover er det selvfølgelig velset at man engang imellem medtager noget til frokostbordet. TIDPUNKTER: Vi starter kl. 10 med alfabet og toneregler. Derefter ordforråd og udtale kl. 11 - frokost. Dette vil med stigende deltager antal blive lavet om til hold med 2 niveauer...... mere om det senere. NIVEAU: Alle kan være med. Men med INGEN forudsætninger er det selvfølgelig sværere i starten. JEG forventer at man bruger bare 1-2 timer på LEKTIER og forberedelse. Jeg håber at vi er snart er nok til at kører undervisningen på 2 niveauer...... Vel mødt på søndag kl. 10 i Nørregade 34, lige ved Nørreport. Morten Chance favours the prepared mind
|
|
|
|
|
Lagt på d. 10/05-2006 22:54
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
søndag.. typisk.. der hvor man spiller fodbold hver anden uge og den anden uge er man på job.. hmm... |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

















