Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Køb af aircondition anlæg i Thailand
|
|
| amatoeren |
Lagt på d. 25/04-2006 17:54
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
Hej --med hensyn til aierconditionsanlæg kan jeg bidrage med at jeg gav 8000 bath for et anlæg m.montage venlig hilsen amatoeren |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 25/04-2006 18:17
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej amatoeren, amatoeren skrev: Hej --med hensyn til aierconditionsanlæg kan jeg bidrage med at jeg gav 8000 bath for et anlæg m.montage venlig hilsen amatoeren Hvor købte du det? /Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 26/04-2006 02:34
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
amatoeren skrev: Hej --med hensyn til aierconditionsanlæg kan jeg bidrage med at jeg gav 8000 bath for et anlæg m.montage venlig hilsen amatoeren Ville det vaere muligt at faa oplysninger om stoerelsen paa dette anlaeg. Uden at vide dette giver oplysningen ingen mening. Det er rent faktisk ca 5000 under det billigste for de mindste anlaeg paa 9000 BTU. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/04-2006 06:33
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
det kan måske få temperaturen ned på 30 grader i et rum på 6 m3 |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/04-2006 08:12
|
|
hejsa Det kan da godt være, han har fundet et godt tilbud Det skal vi da være glade for at nogen kan Så tillykke med din nye aircon, det kan være nødvendigt at ha bamsen |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 26/04-2006 09:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
Billigt nok sikker på det ikke køre på 1 isterning og 1 stk blæser smiler,,,det var kun fordi prisen var så lille vi har betalt betydeligt mere for vores.... desværre ja jeg græder endnumvh Solmand Redigeret af d. 26/04-2006 12:10 Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| amatoeren |
Lagt på d. 26/04-2006 17:40
|
Hej Robert -der bliver jeg dig svar skyldig-jeg blev bare kørt ind til phuket og fik "besked "om at tage pungen op af lommen-og det gjorde jeg jo så, det kom jo også mig til gode-men hvis du insisterer kan jeg godt skaffe adressen,jeg talerog ser kvinden hver dag over messinger/skype venlig hilsen amatoeren |
|
|
|
| amatoeren |
Lagt på d. 01/05-2006 09:29
|
Hej igen -med røde øren må jeg hermed tilstå at jeg fik givet en lidt lav pris på aiercon. det var ikke 8000-men 18ooo bth -hm-men det virker iøvrigt godt og det var så med montage --sorry Jens |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/05-2006 10:21
|
|
det lyder ikke godt at du ikke kan se forskel på 8000 og 18000 den må have været høj den dag du købte ![]() |
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

det kan måske få temperaturen ned på 30 grader i et rum på 6 m3 
desværre ja jeg græder endnu