Se indlæg|
Tidlig checkin hotel på Sukhumvit???
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 18/07-2015 01:23
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Ja, det er da utroligt, men jeg kender det fra mig selv, vildt og ustyrligt OCD mht. detaljer, ikke sjovt.. Hvorfor ikke blive ude i Sumpen nogle timer? http://www.b.dk/r...i-thailand Var jeg alene gik turen da på short-time horehus pr. aldeles omgående til en gang morgenskrald, hohoho! ![]() |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 18/07-2015 02:26
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Novotel Suvarnabhumi introduces a new "Freshen Up!" promotion offering accommodation on an hourly basis with a minimum stay of two hours starting from Baht 2,600+++ plus complimentary use of Fitness Center and swimming pool. Check-in is conveniently accepted anytime during the day with the hotel’s 24 hour complimentary airport shuttle van service. Det vil nok være billigere at tage en xtra nat omkring Sukhumvit - horehus eller ej.! |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 18/07-2015 09:55
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
milex skrev: Novotel Suvarnabhumi introduces a new "Freshen Up!" promotion offering accommodation on an hourly basis with a minimum stay of two hours starting from Baht 2,600+++ plus complimentary use of Fitness Center and swimming pool. Check-in is conveniently accepted anytime during the day with the hotel’s 24 hour complimentary airport shuttle van service. Det vil nok være billigere at tage en xtra nat omkring Sukhumvit - horehus eller ej.! Ellers et superfedt hotel, har haft en enkelt overnatning. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 18/07-2015 10:15
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
JohnBKK skrev: Ja, det er da utroligt, men jeg kender det fra mig selv, vildt og ustyrligt OCD mht. detaljer, ikke sjovt.. Hvorfor ikke blive ude i Sumpen nogle timer? http://www.b.dk/r...i-thailand Var jeg alene gik turen da på short-time horehus pr. aldeles omgående til en gang morgenskrald, hohoho! ![]() "Sumpen" er jo kvarteret lige uden for havneomraadet Klong Toey men paa den anden side saa er hele omraadet omkring lufthavnen een stor sump eller har vaeret det. Men her er lidt fra den oprindelige "sump". http://www.snesej...bill77.htm |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 19/07-2015 00:18
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
Bjarne skrev: Herre Jemini. Hvilken debat for et spørgsmål om tjek-ind et par timer før eller senere. 4 umiddelbare muligheder (andre kan sikkert få øje på flere): 1. Flyv med et luftfartselskab, der lander i tilpas tid til at komme ind til byen omkring normalt tjek-ind. (Emirates lander ved godt 13-tiden). 2. Betal for den ekstra overnatning (som der reelt er tale om). 3. Tal med hotellet og lav en deal (måske 50 % for tjek ind tidligt). 4. Bliv hjemme. Uden for kategori: Som andre har foreslået: Nyd Bangkok early morning, få lidt massage, morgenmad og oplev byen. Michael Andersen Lyder gennem flere indlæg til at være afsted på yderst stramt budget, ellers også er han stereotyp jyde. Intet må eller skal koste mere end forventet og intet må foregå som skudt fra hoften... Fred være med det - suk og gab. Er man stram i betrækket udvikler ting sig gerne i samme retning. Husk drikkepenge ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 19/07-2015 00:47
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Bjarne skrev: Herre Jemini. Hvilken debat for et spørgsmål om tjek-ind et par timer før eller senere. 4 umiddelbare muligheder (andre kan sikkert få øje på flere): 1. Flyv med et luftfartselskab, der lander i tilpas tid til at komme ind til byen omkring normalt tjek-ind. (Emirates lander ved godt 13-tiden). 2. Betal for den ekstra overnatning (som der reelt er tale om). 3. Tal med hotellet og lav en deal (måske 50 % for tjek ind tidligt). 4. Bliv hjemme. Uden for kategori: Som andre har foreslået: Nyd Bangkok early morning, få lidt massage, morgenmad og oplev byen. +1 Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| zapper |
Lagt på d. 19/07-2015 03:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
At en bruger tillader sig at spørge om et muligt tidligt ind tjek på et hotel, burde ikke i mine øjne afstedkomme sådanne kommentarer. Hvad skal man ellers bruge et foran som dette til, hvis det ikke er for at kunne stille spørgsmål, uden man behøver bliver svinet til eller tillagt andre personlige betragtninger. overskyet Pattaya |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 19/07-2015 11:54
|
zapper skrev: At en bruger tillader sig at spørge om et muligt tidligt ind tjek på et hotel, burde ikke i mine øjne afstedkomme sådanne kommentarer. Hvad skal man ellers bruge et foran som dette til, hvis det ikke er for at kunne stille spørgsmål, uden man behøver bliver svinet til eller tillagt andre personlige betragtninger. overskyet Pattaya Hørt!! |
|
|
|
| click |
Lagt på d. 19/07-2015 15:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 546 |
At en bruger tillader sig at spørge om et muligt tidligt ind tjek på et hotel, burde ikke i mine øjne afstedkomme sådanne kommentarer. Hvad skal man ellers bruge et foran som dette til, hvis det ikke er for at kunne stille spørgsmål, uden man behøver bliver svinet til eller tillagt andre personlige betragtninger. zapper og milex kom dog videre med jeres liv utrolig tråd med mindre man er helt på røven en exstra overnatning til 500 skide bath og i ryger helt af sporet hold da kæft hvordan har man så råd til at flyve ?
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 19/07-2015 15:15
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Traadstarter har faaet de svar han har brug for. Det er helt op til hotellets velvillighed. Men ellers tak for linket til Novotel Suvarnabhumi. En af mine naboer er sales director paa hotellet saa hun var glad for at se at hendes hotel er omtalt i en dansk avis. |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 19/07-2015 15:40
|
click skrev: At en bruger tillader sig at spørge om et muligt tidligt ind tjek på et hotel, burde ikke i mine øjne afstedkomme sådanne kommentarer. Hvad skal man ellers bruge et foran som dette til, hvis det ikke er for at kunne stille spørgsmål, uden man behøver bliver svinet til eller tillagt andre personlige betragtninger. zapper og milex kom dog videre med jeres liv utrolig tråd med mindre man er helt på røven en exstra overnatning til 500 skide bath og i ryger helt af sporet hold da kæft hvordan har man så råd til at flyve ? ![]() Som sædvanlig har jeg lidt vanskeligt ved at forstå hvad du skriver. Jeg har da aldrig udtalt mig om at det økonomisk ville være et problem for mig at reservere en xtra nat. Trådstarter stillede et spørgsmål - og det har jeg efter bedste evne prøvet at besvare. Trådstarter bliver så efterfølgende udstillet som fattig/dum - uden vi, eller hvertfald jeg, har nogen anelse om det. Men prøv at forholde dig til din underskrift 'Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen' Så lom du måske ikke op i det røde felt. |
|
|
|
| click |
Lagt på d. 19/07-2015 16:30
|
|
Som sædvanlig har jeg lidt vanskeligt ved at forstå hvad du skriver. ![]() Jeg kan sku heller ikke forstå hvad du skriver hvad er lom ??? Så lom du måske ikke op i det røde felt. Mit dansk er da læseligt men jeg forstår sku ikke dine gloser
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
![]() |
|
|
|
| click |
Lagt på d. 19/07-2015 16:34
|
|
Men måske er det tyrkisk eller et andet muslims slang du er jo god til muslimer sååå
![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 19/07-2015 16:48
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Er i venlige at stoppe det person fnidder, hold jer til emnet. Er der nogen der kan fortælle om nogle hoteller, hvor det er muligt at checkein 9.00 og checkeud samme tid dagen efter, det er ikke lykkes at finde et hotel endnu, det tidligeste er Kl.13 men det er jo skod når man lader Kl.6 Prisleje max 2000 Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 19/07-2015 16:52
|
Sikkert - så kom muslimen lige ind igen i en ellers muslim-fri tråd. Velbekomme. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 19/07-2015 16:57
|
|
Fandt faktisk noget på Google om "early check in": Early Check-in 10am and Late Check-out 3pm (subject to availability) http://salilhotel...ffers.html http://www.tripad...ngkok.html http://www.flyert...hotel.html |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 19/07-2015 17:19
|
JohnBKK skrev: Fandt faktisk noget på Google om "early check in": Early Check-in 10am and Late Check-out 3pm (subject to availability) http://salilhotel...ffers.html http://www.tripad...ngkok.html http://www.flyert...hotel.html Ja selvfølgelig er det (subject to availability) Så hvis du har is i maven, så forespørger du rundt omkring når du lander i BKK. Som HB skriver - er der ledigt værelse før normal check-in, ja så får du det måske. Og til Click - nej jeg betaler ikke for noget som helst når jeg ikke ved hvornår jeg ankommer. Jeg FLYVER standby. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 19/07-2015 17:32
|
|
VIL du absolut diskutere det her emne fuldstændig ud i det absurde, milex?????? Du behøver da ikke gentage hele mit indlæg, og især om "availability" - tror du vi alle er fat- og åndssvage???? Sgu´ da utroligt med dig, forstår godt at folk svarer dig som de gør, med eller uden muhammedanere!
Redigeret af JohnBKK d. 19/07-2015 17:37 |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 19/07-2015 17:55
|
Undskyld mig - men det er altså dig der åbenbart gider diskutere emnet, Trådstarter har stillet - et for ham - vigtigt spørgsmål. Og han har fået relevante/urelevante svar, Han bliver så efterfølgende i den grad nedgjort. Og til ADM - kan man skrive svar i en tråd som er læselig for alle, for derefter at slette det?. Det er ihvertfald min oplevelse med et indlæg fra JohnBKK. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 19/07-2015 18:15
|
|
Han bliver da ikke nedgjort, hva´ fabler du om? For Michael er det åbenbart lidt svært bare at tage chancen og håbe på det bedste, og så drilles der lidt, det er ikke første gang med Michael A. - der spørges tit om meget sjove lidt banale og for mig indlysende ting, men det er da OK, men vi må vel ha´ lov at udtrykke vore forskellige meninger og holdninger uden at der skal smagsdommere på? Hvis Michael føler sig generet kan han vel selv brokke sig, uden at "selvgode typer" absolut skal udtrykke deres forargelse og bekymring, det er da en hån mod et voksent menneske som Michael Andersen. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.