Se indlæg|
Gode ideer søges.-)
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 22/07-2015 17:33
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Vi ankommer til Bangkok d 23. dec. og vil gerne rejse videre d. 27 dec. Vi skal være på Koh Chang fra d. 31. dec. Har I nogle gode ideer til hvad vi kunne lave, og hvor vi kunne opholde os i de 4 dage? Uden at skulle flyve (Konen er helst fri:-)) Vi er 2 voksne og 3 børn (4, 6 og 10 år). Vh Jimmi Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| farao54 |
Lagt på d. 22/07-2015 19:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 550 |
Bliv i Bangkok og oplev den. med børn i den alder ville jeg nok undgå Pattaya. |
|
|
|
| Girobank |
Lagt på d. 22/07-2015 20:21
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 527 |
Tag evt. til strandene ved Rayong eller Klaeng - søg evt- via Agoda!
Mae Phim, Klaeng, Rayong
www.maephimproperty.com |
|
|
|
| JesperK |
Lagt på d. 22/07-2015 20:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 104 |
8 dage i BKK med 3 børn Evt tager na jomtien eller Nuklau, der findes mange børn venlige hoteller ellers huahin med på den forkert side i forhold Kob Chang. |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 22/07-2015 22:38
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
Koh samet er ganske børnevenlig, og er lige på vejen til koh chang.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 22/07-2015 23:07
|
Jeg tænker også at 8 dage i Bangkok bliver lige i overkanten. Vi er ret vilde med Bangkok, men 4 dage i streg plejer at være nok. Jeg tjekker lige agoda, booking osv. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 23/07-2015 05:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 582 |
Brug et par dage i Kanchanaburi
|
|
|
|
| Henke |
Lagt på d. 23/07-2015 10:24
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 29 |
Hej maik Har du nogen forslag til hvad man kan lave/se i Kanchanaburi. Jeg overvejer nemlig selv at tage derover et par dage. når jeg rejser til Thailand sidst i september. Umiddelbart er jeg interesseret i Broen over Kwai, og diverse krigsmuseer. Men hvis du har andre forslag kunne det være fedt! Mvh Henke |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 23/07-2015 11:01
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Et forslag til noget af tiden kunne være: - 2 Day Tour*: Wave Surfing at Flow House Bangkok & Flight of the Gibbon™ Eco-Adventure Zipline Canopy Tour. Burde ikke være noget problem for ungerne på 6 og 10. Er dog lidt i tvivl om den på 4 måske er lidt for lille til den type oplevelser, men kig på det og vurder selv. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 23/07-2015 12:07
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Jeg har vanskeligt ved at se, hvad der skal være i vejen med at tage ungerne med til Pattaya. Man får, hvad man går efter. Og der er altså andre seværdigheder i Pattaya-området end Walking Street og diverse forbindelseslinjer mellem Beach Road og 2. Road. Masser af muligheder også for familier med børn. Blandt andre: Pattaya Park The Million Years Stone Park & Crocodile Farm Nongnooch Tropical Garden Mini Siam Elephant Village Pattaye Sheep Farm Teddy Bear Museum Wonder Farm Pattaya Floating Market Underwater World Og så en hel masse andre, som jeg ikke kender eller har hørt om. |
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 23/07-2015 13:37
|
|
Henke skrev: Hej maik Har du nogen forslag til hvad man kan lave/se i Kanchanaburi. Jeg overvejer nemlig selv at tage derover et par dage. når jeg rejser til Thailand sidst i september. Umiddelbart er jeg interesseret i Broen over Kwai, og diverse krigsmuseer. Men hvis du har andre forslag kunne det være fedt! Mvh Henke Du bør først og fremmest besøge Erwan Nationalpark med de mange vandfald. På den anden side af ’Broen’ kan du også hyre en båd som i løbet af en times tid ikke alene giver dig en sejltur på floden men også bringer dig til adskillige seværdigheder (krigsmuseum, grotter, krigsgrave mm). En køretur med dødens jernbane kan også anbefales. Desuden kan du når du kommer dertil købe endagsturer ved et af de mange rejseselskaber. |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 23/07-2015 17:29
|
Bjarne skrev: Jeg har vanskeligt ved at se, hvad der skal være i vejen med at tage ungerne med til Pattaya. Man får, hvad man går efter. Og der er altså andre seværdigheder i Pattaya-området end Walking Street og diverse forbindelseslinjer mellem Beach Road og 2. Road. Masser af muligheder også for familier med børn. Blandt andre: Pattaya Park The Million Years Stone Park & Crocodile Farm Nongnooch Tropical Garden Mini Siam Elephant Village Pattaye Sheep Farm Teddy Bear Museum Wonder Farm Pattaya Floating Market Underwater World Og så en hel masse andre, som jeg ikke kender eller har hørt om. Vi har aldrig været i pattya, og kunne faktisk godt tænke os at se hvad det er for en fisk. Alle har jo en mening om stedet:-) Kender I nogle gode steder at bo med børn, uden at vi skal af med 1000kr pr døgn? Vh Jimmi Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 24/07-2015 10:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Henke skrev: Hej maik Har du nogen forslag til hvad man kan lave/se i Kanchanaburi. Jeg overvejer nemlig selv at tage derover et par dage. når jeg rejser til Thailand sidst i september. Umiddelbart er jeg interesseret i Broen over Kwai, og diverse krigsmuseer. Men hvis du har andre forslag kunne det være fedt! Mvh Henke Check denne website der giver et meget fint overblik over de mange forskellige muligheder i `Kan : http://www.kancha...fo.com/en/ |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 24/07-2015 10:07
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Pudsigt, mine børn oplever det lige modsat. ![]() |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 24/07-2015 11:02
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Med hensyn til Pattaya: Mini Siam er nok det sjoveste for børn, især hvis de ikke har været i Legoland. En mulighed som ikke er nævnt ovenfor er Sanctuary of Truth, der er en kæmpestor træbygning. Jeg ved ikke, hvor sjov den er for børn, men der er ekstra aktiviteter som fx ridning i hestevogn og ridning på elefant. http://rejse-til-...y-of-truth |
|
|
|
| Kim Ludvigsen |
Lagt på d. 24/07-2015 11:02
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2627 |
Slettet - dobbeltpost.
|
|
|
|
| maik |
Lagt på d. 26/07-2015 13:18
|
|
Kim Ludvigsen skrev: Med hensyn til Pattaya: Mini Siam er nok det sjoveste for børn, især hvis de ikke har været i Legoland. Der er jeg helt uenig. Den mest børnevenlig attraktion i Pattaya mener jeg er Art In Paradise, især når man er en hel familie. Art In Paradise kalder sig selv for verdens største illusionsmuseum. http://www.artinp...ttaya/cyqy Husk at tage kamera med. |
|
|
|
| farao54 |
Lagt på d. 26/07-2015 16:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 550 |
Og så er der jo tiger zoo. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.