Se indlæg|
papir på forældremyndighed
|
|
| Henke |
Lagt på d. 08/08-2015 21:38
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 29 |
Hej forum Der har for nyligt været spurgt om det samme, men tråden er desværre blevet væk for mig. Jeg håber det er ok jeg laver en ny om samme emne. Here goes! Min kæreste fra Thailand har en søn på 3 år. Når tid er så skal han selvfølgelig med til Danmark på familiesammenføring. Vi vil også gerne have ham med på ferie i Danmark inden. Jeg har svært ved at forklare min kæreste at faderen skal afskrive sig forældremyndighed for at vi kan få ham med herop. Er der nogen som kan skrive på thai hvad det stykke papir hedder? Eller hvordan det forklares? Jeg takker på forhånd Med venlig hilsen Henke |
|
|
|
| bannok |
Lagt på d. 09/08-2015 05:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 364 |
Det er noget der skal gennem en sagfører‚ og alt efter hvordan forholdet er imellem din kæreste og faren til barnet‚ kan det godt være at han vil kræve penge for at frasige sig forældremyndigheden. Snak med en sagfører der kan både thai og engelsk. |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 09/08-2015 12:19
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Hej Henke Det kan jeg godt, men det er ikke så simpelt med et enkelt dokument, der "klarer hele sagen".. Hvad der skal foreligge af dokumentation, kommer an på de konkrete forhold omkring din kærestes tidligere samliv, samt forhold omkring barnet. Jeg har smidt en PB ;-) |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 09/08-2015 13:45
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
For en del år siden var der en dansk film omkring Thailandske kvinder i Danmark. I filmen er der en Thailandsk dreng som vist nok skulle adopteres af kvindens danske mand, hvorefter drengen så skulle til Danmark. Kan huske noget om advokat og drengens thailandske far, måske en anden her på siden kan huske filmen og en evt. relevans? Det kunne være at kæresten måske har glæde af at se klippet? |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 09/08-2015 14:03
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Det var fra Fra Thailand til Thy eller i Fra Thy til Thailand. Kig ind HER. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 09/08-2015 19:30
|
|
Underligt - når jeg klikker på dit link og scroller ned, finder jeg et link i bunden til russiske luksus ludere. Russian senior dating for men, er det nogen som har hacket sig ind på hjemmesiden? |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 09/08-2015 19:55
|
|
vandango skrev: Underligt - når jeg klikker på dit link og scroller ned, finder jeg et link i bunden til russiske luksus ludere. Russian senior dating for men, er det nogen som har hacket sig ind på hjemmesiden? Nej, det er google-reklamer og normalt er det reklamer som er fundet frem udfra et mønster af hvad den enkelte ellers kigger på og hvad de derfor antager den enkelte så interessere sig for. Kigger man meget på biler, så forfølger reklamer for biler, forsikringer, fælge, dæk osv en i dagene efter. Fik selv nogle reklamer for hoteller og et eller andet indsamlingshalløj. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 09/08-2015 19:59
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
Webmaster skrev: vandango skrev: Underligt - når jeg klikker på dit link og scroller ned, finder jeg et link i bunden til russiske luksus ludere. Russian senior dating for men, er det nogen som har hacket sig ind på hjemmesiden? Nej, det er google-reklamer og normalt er det reklamer som er fundet frem udfra et mønster af hvad den enkelte ellers kigger på og hvad de derfor antager den enkelte så interessere sig for. Kigger man meget på biler, så forfølger reklamer for biler, forsikringer, fælge, dæk osv en i dagene efter. Fik selv nogle reklamer for hoteller og et eller andet indsamlingshalløj. Hahahahaha ! KONGE indlæg og svar ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 09/08-2015 20:13
|
|
Jeg har sgu da aldrig kigget efter russiske luksusludere på internettet, thaikvinder er min interesse, er oven i købet gift med én. Ha ha ha ha. 👍![]() Normalt kigger jeg på biler samt billig tøj og sko på internettet. Men måske har jeg ved en fejl kommet til at logge mig ind på mein freund von bangkok google meisters konto? Eller også har jeg ved en fejl slugt en af JohnBKK's cookies? ![]() Faktisk forinden tillod hjemmesiden mig ikke at svare på et af JohnBKK's indlæg, tror at det var her jeg fik en af hans cookies galt i halsen.
Redigeret af vandango d. 09/08-2015 20:35 |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 09/08-2015 20:32
|
|
For at du ikke skal få bøvl med konen og hun tror du sidder i de sene natte timer og kigger på luksus ludere fra Rusland så gå ind og slet dine COOKIES. Brug evt Incognito funktion når tankerne leder dig til andre verdensdele ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 09/08-2015 20:35
|
|
Jeg var faktisk ved at pisse i bukserne af grin da jeg skrev svaret til Vandango ;-) Fandme heldigt for ham at det ikke var en reklame for nogle hottentotter. Med venlig hilsen
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 09/08-2015 20:37
|
|
Jeg har sgu aldrig kigget efter russiske ludere, det er sandt. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 09/08-2015 20:39
|
|
Webmaster skrev: Jeg var faktisk ved at pisse i bukserne af grin da jeg skrev svaret til Vandango ;-) Fandme heldigt for ham at det ikke var en reklame for nogle hottentotter. Jeg måtte løbe ud på toilettet, har øl hygget mig med venner i gården, og nappet mig et par ekstra her til portalen. ![]() Men jeg er stadig 100% sikker på, at det var en JohnBKK's cookies der har lavet ravage på min computer, heldigvis er jeg i Danmark.
Redigeret af vandango d. 09/08-2015 20:43 |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 09/08-2015 20:43
|
|
Webmaster skrev: Jeg var faktisk ved at pisse i bukserne af grin da jeg skrev svaret til Vandango ;-) Fandme heldigt for ham at det ikke var en reklame for nogle hottentotter. i sandehed et skrifteligt "kodak" moment ![]() Vandango, Cookies og eller Re-marketing lyver aldrig ![]() Spøg til side - tilbage til emnet. |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 09/08-2015 22:53
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Jeg tør egentligt ikke afsløre, hvilke bannerreklamer, der dukker op hos mig. -OG man må stole på mit ord om, at jeg ikke har (mindes at have) søgt i de hjørner af menneskelig hedonisme |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.