Se indlæg
 Udskriv debat
VISAS har du penge kan du gøre det let.
Mukke
Jeg fik denne her tilsendt, ikke fordi jeg vil gøre brug af den, men måske andre kan bruge den. Jeg ved mange englændere snakker om dette nu..

https://www.faceb...nref=story

hugoboerge
Mukke skrev:

Jeg fik denne her tilsendt, ikke fordi jeg vil gøre brug af den, men måske andre kan bruge den. Jeg ved mange englændere snakker om dette nu..

https://www.faceb...nref=story

Dem skal man vist holde sig langt vaek fra.

Mukke
Hugo er det nogen du kender, siden du udsender en advarsel. Jeg ved mange englændere er i gang med firmaet, hvorfor er jeg egentligt ikke klar over, men de er jo heller ikke helt almindelige de englændere. Angry

zapper
Det er jo til prisen som vi kender i forvejen. Hvorfor skulle der være noget galt med firmaet, Hugo du må fortælle om du ved noget eller det bare er din personlige mening om det firma.

hugoboerge
Mukke skrev:

Hugo er det nogen du kender, siden du udsender en advarsel. Jeg ved mange englændere er i gang med firmaet, hvorfor er jeg egentligt ikke klar over, men de er jo heller ikke helt almindelige de englændere. Angry

Jeg synes alarmklokkerne ringer og lamperne lyser men det er saamaend min mening. Paa en henvendelse fra en eventuel kunde paa FB paastaar firmaet at det er lovligt det man foretager sig og det er da muligt at personen som soeger visa ligeledes vil mene at det er lovligt fordi vedkommende faar de noedvendige stempler i sit pas dog mod en omkostning paa THB 15,000.- og saa kan man saa spekulere over hvad de penge gaar til.

Herudover gaar jeg maaske for meget op i petitesser men hvis et firma ikke kan stave rigtigt i deres annoncer har jeg ikke meget til overs for saadan et firma, virker ikke professionelt.

Hvis folk oensker at gaa den vej jamen saa lad dem dog det.

Gunter
Det er da helt klart, pisse ulovligt !

kiml
kan få et 90 dages turist Visa på Ambassaden for 400 dkr. så hvorfor give 10000 bath

hugoboerge
zapper skrev:

Det er jo til prisen som vi kender i forvejen. Hvorfor skulle der være noget galt med firmaet, Hugo du må fortælle om du ved noget eller det bare er din personlige mening om det firma.

Zapper jeg har givet min mening til kende.

Her er saa lidt mere. Hvis man ikke kan klare en bankkonto med THB 800,000 kan man mod et "bankfee" paa THB 40,000 komme over den forhindring. Besynderligt.

Der er kun ganske faa kommentarer paa FB siden og firmaet reklamerer heller ikke med en website, saa ..........................................

JohnBKK
Jeg ser intet specielt eller nyt i det de tilbyder, det er bare en "Visa Agent" der tager penge for det man sagtens selv kan finde ud af, f.eks. ved at kigge på thaivisa.com.

Spring til debat: