Se indlæg
 Udskriv debat
Køber af Weber grill i BMK
Anonym Bruger
er der nogen der har en ide om hvor og evt hvor meget en god Weber grill koster i Bkk eller Hua Hin, det skal være en stor og meget god gasd grill?
Håber at høre at der er en der kan hjælpe?

Mvh

GAMBIT
Har du prøvet Google? Jeg har selv søgt og finder weber grill både i Bkk og Hua Hin

18000 thb til 60000 thb. God fornøjelse LOL LOL

hugoboerge

http://www.bbqtha...

Proev her. ovennaevnte link.

GAMBIT
Gad vide om Michael Andersen fik svar på hvá han ville?

Magen til sjusket bruger...

hugoboerge
Jeg gav ham et link til The Barbecue Store - stort udvalg.

Anonym Bruger
Wow weber er godt nok dyre i Thailand Weber Compact til 12900 baht på hugobørges link. Den kan man købe herhjemme for under 800 kr.

Mukke
Jeg købte en sådan da jeg var i Pattaya.. Jeg så deres udstillingsmodel, og spurgte om dette var det samme der var i kassen.. Det påstod de, for den jeg så på havde affaldsopsamler i bunden så man var fri for alt dette hver gang.. Jeg skulle selvfølgelig også have piza stone, og alt andet underligt, og jeg købte en masse træ til rygning, ja alt var sjovt indtil jeg fik regningen.. 28.270.- baht for det hele, ja så var den da også betalt... Da jeg så kom hjem erfarede jeg at denne gamlekulopsamler ikke var der, og ringede til firmaet, som sagde, at dette skulle jeg havde undersøgt inden jeg forlod forretningen, så de vil ikke give mig en uden merbetaling.. SKOD firma..

JohnBKK
mukke, det er bare sådan det er i Thailand du.

Hvorend du køber noget, BigC, The Mall osv. så gennemgår man altid sammen med ekspedienten om alt nu er der, det være sig elektronik, køkkenudstyr, alt som har mange dele og man tester om det virker, for er pengene først langet over disken og du er ude af butikken, så eksisterer du ikke længere i deres bevidsthed.

Service? Glem det.. Der ER kun "nu og her" forretning for Thai´er, de kan ikke overskue eller forstår ikke at tilfredse kunder kommer igen, de er fuldstændig ligeglade.

jens
Lidt mere humane priser her.
http://www.bbqgri...
57 cm premium for 13000thb, den har de pt til 700kr i den lokale Bilka .
Vi har en 57 cm som vi har haft med fra dk brugt, , den vejer ca 20kg så med 2x30kg bagage kunne der godt blive plads til sådan en.
Vi havde den i en neutral papkasse så tolderne sagde ikke noget.
Sidste år havde vi en Q120 gasgrill med, den skilte jeg ad så den kunne være i kufferterne.

prasat
er det ikke ligegyldigt med en weber når man alligevel ikke kan få nogle ordentligt bøffer og pølser?

jens
Ordentlige bøffer kan nu sagtens fås, i sommerferien var jeg tilfældigt i en FOODLAND, der så jeg bl.a. australsk RIB-EYE til ca 600baht pr kg som ikke var skåret ud så man selv kunne bestemme tykkelsen.

Og i supermarkedet i Siam Paragon har de alt hvad hjertet kan begære også Wagyu kød til 10000baht pr kg.
Pølser kan man jo selv lave hvis man vil have noget ordentligt og har tiden.

Mukke
Hvis dette her ikke er ordenlige bøffer, ja så ved jeg ikke hvad der er... Prasat og du kan få det sendt direkte til døren.. Kan man forlnage mere..

http://www.passio...nationwide

prasat
så er det måske bare fordi der ikke ligger andet end big c og Tesco i Surin. og der er der sku ikke noget udvalg i oksekød, og når man tager fat i slagter afdelingen har de intet bag ved der kan skæres op.
pølser tager jeg selv med fra DK, men der behøver man ikke en weber, dem kan man lave på deres små ler potter.

lilleper
prasat der er også en tops supermarked i surin og der kan man få en del kød og andre ting men har hørt at de har fået en del farang varer i big c surin i den seneste måned

bvin
I Prasat er der en lille butik hvor du stort set kan få alt.
Når du kører fra surin igennem prasat og drejer til højre af rute 24, ligger den inde bebyggelsen til venstre. jeg kan ikke huske gps-kord. den sidder i bilen

Spring til debat: