Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Familie, ægteskab og børn » At blive forstået
 Udskriv debat
Hvordan slutter man et forhold til en Thai'
GAMBIT
Jamen så er vi vel blevet en smule klogere.

spørgsmålet som lyder: Hvordan slutter man et forhold til en Thai'

Svar: Det gør man ikke, det er kvinden der afslutter dig, når de har fået hvad de kom efter.

JohnBKK
Nemlig, og derfor kommer jeg ikke med nogle "gode råd" i denne tråd, det er formålsløst, men lad os høre hvad en erfaren herre har at sige:

http://www.stickm...iWomen.htm

zapper
GAMBIT skrev:

Svar: Det gør man ikke, det er kvinden der afslutter dig, når de har fået hvad de kom efter.

Der er jeg ikke enig med dig, for med mindre hun har en anden falang, får du aldrig en thaipige til at smække helt i.

JesperK
GAMBIT skrev:

Jamen så er vi vel blevet en smule klogere.

spørgsmålet som lyder: Hvordan slutter man et forhold til en Thai'

Frown Har hørt flere gang følgende belæring af min kone fra andre Thai her i DK.

" få ham til at byg hus, køb bil, få/tag så meget du kan få. For du ved ikke hvor snart det slut"

En gode fremmed filosofi at bygge et forhold Grin

johnhelt
OMG Shock

juj
Man skal bare sælge hende til en anden falang, gjorde jeg da jeg blev træt af min.
Vi havde været sammen i et par år, han ævlede om vi skulle have børn, købe jord hjemme i landsbyen osv.

Nu er jeg ovre den fødedygtige alder, 54 den gang. Og havde sgu ikke intentioner om børn eller en ris mark. Ok så ville Kat til Europa og tjene penge. Fame nej om jeg ville. Så ingen fremtids udsigter der.

Jeg kom lidt på en sports bar, tit med Kat ved min side, snakkede af og til med en svensker. Han var lidt lun på Kat og flirttede lidt til hende, så en dag hun ikke var der tog jeg en snak med ham. Først fik han det glatte lag med, jeg fame var træt af han bagte på min dame, og han lænede sig kraftig op af en røvfuld. Han skulle bare skruppe ud og finde sit eget fisse. Den dumme turist ævlede om han var forelsket i hende og bla bla.

Nå der kom ro på ham og vi snakkede fint om piger i Thailand. Jeg fortalte om deres krav og ønsker, også at Kat ville have børn osv og jeg ikke gad det pis. Men det gjorde han, løsningen var lige for. Få idioten parret med hende. Kat havde hilst på ham flere gange og snakket lidt med ham.

Da jeg kom hjem fortalte jeg Kat om ham, og han var forelsket i hende, samt han ville have børn osv. Hun var meget skeptisk og skulede noget, men tog så en snak med ham. Et par dage efter flyttede hun ind på hotellet til ham. Og jeg fik min meget savnede frihed. Cheers

GAMBIT
juj skrev:

Man skal bare sælge hende til en anden falang, gjorde jeg da jeg blev træt af min.
Vi havde været sammen i et par år, han ævlede om vi skulle have børn, købe jord hjemme i landsbyen osv.

Nu er jeg ovre den fødedygtige alder, 54 den gang. Og havde sgu ikke intentioner om børn eller en ris mark. Ok så ville Kat til Europa og tjene penge. Fame nej om jeg ville. Så ingen fremtids udsigter der.

Jeg kom lidt på en sports bar, tit med Kat ved min side, snakkede af og til med en svensker. Han var lidt lun på Kat og flirttede lidt til hende, så en dag hun ikke var der tog jeg en snak med ham. Først fik han det glatte lag med, jeg fame var træt af han bagte på min dame, og han lænede sig kraftig op af en røvfuld. Han skulle bare skruppe ud og finde sit eget fisse. Den dumme turist ævlede om han var forelsket i hende og bla bla.

Nå der kom ro på ham og vi snakkede fint om piger i Thailand. Jeg fortalte om deres krav og ønsker, også at Kat ville have børn osv og jeg ikke gad det pis. Men det gjorde han, løsningen var lige for. Få idioten parret med hende. Kat havde hilst på ham flere gange og snakket lidt med ham.

Da jeg kom hjem fortalte jeg Kat om ham, og han var forelsket i hende, samt han ville have børn osv. Hun var meget skeptisk og skulede noget, men tog så en snak med ham. Et par dage efter flyttede hun ind på hotellet til ham. Og jeg fik min meget savnede frihed. Cheers

MANDFOLK!

GAMBIT
zapper skrev:

GAMBIT skrev:

Der er jeg ikke enig med dig, for med mindre hun har en anden falang, får du aldrig en thaipige til at smække helt i.

Jep - ny farang nyt iværksætteri.

hugoboerge
GAMBIT skrev:

juj skrev:

MANDFOLK!

MANDFOLK! ????

Vedkommende er bare smart eller har vaeret smart ved at vaske sin dame af til en anden person.

Anonym Bruger
ideen med den hårde og kontante stil er jo god nok når man sidder foran sin computer skærm med lidt Beer Chang i blodet...men kvindemennesket har, hvad vi ved af jo ikke gjort noget galt, andet end at hun har fundet sig en farang kæreste som vil være ungkarl igen....det er jo ikke fordi hun har snydt ham eller noget...så det er måske lidt afstumpet bare at skide på hende alene af den grund at hun er thai og sikkert kun tænker i penge (vi tænker jo kun på fisse så forholdet er vel ligeværdigt).

omvendt er det ikke til at græde snot over...så tag dog en snak med hende, det er i min verden at være mandfolk, ikke at kaste sækken videre til en eller anden tumpe fra baren......at tage snakken er selvfølgelig let at sige for én som kan tale sproget...men find ud af det....at have mistet gnisten er vel en ærlig sag, selvom det ikke er en brugbar grund (de køber den sjældent)....men i er ikke gift og det gør sagen nemmere...

mit råd, lad være med at bruge så mange kræfter på det økonomiske, men tag snakken. Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig, det er vejen frem, også i den afstumpet thailandske virkelighed.
Redigeret af Anonym Bruger d. 22/10-2015 15:43

GAMBIT
JS skrev:

ideen med den hårde og kontante stil er jo god nok når man sidder foran sin computer skærm med lidt Beer Chang i blodet...men kvindemennesket har, hvad vi ved af jo ikke gjort noget galt, andet end at hun har fundet sig en farang kæreste som vil være ungkarl igen....det er jo ikke fordi hun har snydt ham eller noget...så det er måske lidt afstumpet bare at skide på hende alene af den grund at hun er thai og sikkert kun tænker i penge (vi tænker jo kun på fisse så forholdet er vel ligeværdigt).

omvendt er det ikke til at græde snot over...så tag dog en snak med hende, det er i min verden at være mandfolk, ikke at kaste sækken videre til en eller anden tumpe fra baren......at tage snakken er selvfølgelig let at sige for én som kan tale sproget...men find ud af det....at have mistet gnisten er vel en ærlig sag, selvom det ikke er en brugbar grund (de køber den sjældent)....men i er ikke gift og det gør sagen nemmere...

mit råd, drop det økonomiske, men tag snakken. Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig, det er vejen frem, også i den afstumpet thailandske virkelighed.

Haha, jeg drikker ikke Chang, men ja det er nemt at være vild når man sidder der bag skærmen og skruer op for blusset.

“It is as inhuman to be totally good as it is to be totally evil.”
― Anthony Burgess, A Clockwork Orange

Jeg må forfitte mig tråden, af den grund at alle forskellige råd er lige så rigtige/forkert som den næste der kommer med råd.

Nero, for faen.. gør et eller andet

Anonym Bruger
haha den med øllene var ikke henvendt til særligt til dig Gambit...jeg kaster bare nogle bolde op i luften sommetider...ikke møntet på nogen bestemt...jeg er selv tilhænger af en "lige på og hårdt" stil...men sommetider tager mandehørmen over...når én bliver vild, bliver den næste vildere osv...til sidst er der næsten ikke grænser for hvor lavt man BØR behandle sækken hehe...

udmærket citat i øvrigt...det rent ying/yang..

GAMBIT
JS skrev:

haha den med øllene var ikke henvendt til særligt til dig Gambit...jeg kaster bare nogle bolde op i luften sommetider...ikke møntet på nogen bestemt...jeg er selv tilhænger af en "lige på og hårdt" stil...men sommetider tager mandehørmen over...når én bliver vild, bliver den næste vildere osv...til sidst er der næsten ikke grænser for hvor lavt man BØR behandle sækken hehe...

udmærket citat i øvrigt...det rent ying/yang..

Nå for SørenGrin

Ja, det er nu nok en god idé at lade Nero handle ud fra sin sunde fornuft, man skulle jo nødig give ham dårlig manér.

JS, en beskeden gentlemand ville flge dit råd - Ægte Sean Connory stil.
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

juj
Heller ingen Chang Øl her, er på Antabus. Trængte sgu til ar se verden i et andet lys. Bor i DK nu så længe siden jeg har drukket Chang Export, dejlig væske.

Anonym Bruger
juj skrev:

Heller ingen Chang Øl her, er på Antabus. Trængte sgu til ar se verden i et andet lys. Bor i DK nu så længe siden jeg har drukket Chang Export, dejlig væske.

Chang Export er en fremragende bryg...men intet slår Leo min Leo...

juj
Åhh Ja Leo Beer, dem røg der også nogle kasser ned af, inden Samsong flød i en lind strøm ned i halshullet.

GAMBIT
Hahah, hvaaa Juj.. Du lyder mig en anelse tørstig.
Tror du ikke du skulle holde lidt igen med de peanuts der. Hehe-guy
Redigeret af GAMBIT d. 22/10-2015 16:57
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

Nero
GAMBIT skrev:

JS skrev:

mit råd, drop det økonomiske, men tag snakken. Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig, det er vejen frem, også i den afstumpet thailandske virkelighed.

Haha, jeg drikker ikke Chang, men ja det er nemt at være vild når man sidder der bag skærmen og skruer op for blusset.

“It is as inhuman to be totally good as it is to be totally evil.”
― Anthony Burgess, A Clockwork Orange

Jeg må forfitte mig tråden, af den grund at alle forskellige råd er lige så rigtige/forkert som den næste der kommer med råd.

Nero, for faen.. gør et eller andet

Det er godt med dig Gambit.

Jeg har jo netop gjort det som jeg syntes er det rigtige. Problemet er sgu at hun ikke vil forstå at det er slut. Hun spammer mig med sms'er om at vi skal ses igen. Og betror fælles venner at økonomi for hende i denne sag, ikke er en dags orden. Fortæller jeg hende at jeg skifter mobil nr. kommer truslen om at stå her pronto. Underforstået, lave ballade.

Jeg er sgu ligeglad med økonomien i denne sag. Vil bare ha' fred. Derfor min åbning af tråden, for at få råd fra andre, som kender turen. De små fikse Thai' piger tænker jo ikke som os.

Den der med bare at sige det er slut og så er den skid slået, som et medlem foreslår, holder jo kun når man er meget ung. Så er det hurtigt videre.
Men en Thai' pige i fyrrerne og Farangen højere oppe i alderen, har en lidt anden tilgang til kærlighed og de problemer som følger med.

Og så har jeg det iøvrigt fint med at afslutte et forhold på anstændig vis og kunne se mig selv i spejlet om morgenen, uden at skamme mig.

juj
Ikke kun en anelse GAMBIT, meget. Der for antabusen.

Helt slemt blev det efter jeg blev kørt ned af en Thai kone. Hun havde mere travlt med sin nye smart fon, samtidig med hun skulle lægge make up og køre bil. Nej det er en skrøne at kvinder kan multitaske. Så hun bragede bare ind i siden på mig, kl 14,30 Og jeg var bedrøvelig ædru. Men alko indtaget steg kraftigt der efter.

2 operationer og lang tids behandling af ligge sår, samt smerter. Gav ikke rigtig andre muligheder for morskab og underholdning.

zapper
JS skrev:

Chang Export er en fremragende bryg...men intet slår Leo min Leo...

Leo is a damm good beer, men Chang Classic er nu heller ik så ringe endda.

Spring til debat: