Se indlæg|
Hvordan slutter man et forhold til en Thai'
|
|
| zapper |
Lagt på d. 22/10-2015 17:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Nero skrev: GAMBIT skrev: JS skrev: ideen med den hårde og kontante stil er jo god nok når man sidder foran sin computer skærm med lidt Beer Chang i blodet...men kvindemennesket har, hvad vi ved af jo ikke gjort noget galt, andet end at hun har fundet sig en farang kæreste som vil være ungkarl igen....det er jo ikke fordi hun har snydt ham eller noget...så det er måske lidt afstumpet bare at skide på hende alene af den grund at hun er thai og sikkert kun tænker i penge (vi tænker jo kun på fisse så forholdet er vel ligeværdigt). omvendt er det ikke til at græde snot over...så tag dog en snak med hende, det er i min verden at være mandfolk, ikke at kaste sækken videre til en eller anden tumpe fra baren......at tage snakken er selvfølgelig let at sige for én som kan tale sproget...men find ud af det....at have mistet gnisten er vel en ærlig sag, selvom det ikke er en brugbar grund (de køber den sjældent)....men i er ikke gift og det gør sagen nemmere... mit råd, drop det økonomiske, men tag snakken. Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig, det er vejen frem, også i den afstumpet thailandske virkelighed. Haha, jeg drikker ikke Chang, men ja det er nemt at være vild når man sidder der bag skærmen og skruer op for blusset. “It is as inhuman to be totally good as it is to be totally evil.” ― Anthony Burgess, A Clockwork Orange Jeg må forfitte mig tråden, af den grund at alle forskellige råd er lige så rigtige/forkert som den næste der kommer med råd. Nero, for faen.. gør et eller andet Det er godt med dig Gambit. Jeg har jo netop gjort det som jeg syntes er det rigtige. Problemet er sgu at hun ikke vil forstå at det er slut. Hun spammer mig med sms'er om at vi skal ses igen. Og betror fælles venner at økonomi for hende i denne sag, ikke er en dags orden. Fortæller jeg hende at jeg skifter mobil nr. kommer truslen om at stå her pronto. Underforstået, lave ballade. Jeg er sgu ligeglad med økonomien i denne sag. Vil bare ha' fred. Derfor min åbning af tråden, for at få råd fra andre, som kender turen. De små fikse Thai' piger tænker jo ikke som os. Den der med bare at sige det er slut og så er den skid slået, som et medlem foreslår, holder jo kun når man er meget ung. Så er det hurtigt videre. Men en Thai' pige i fyrrerne og Farangen højere oppe i alderen, har en lidt anden tilgang til kærlighed og de problemer som følger med. Og så har jeg det iøvrigt fint med at afslutte et forhold på anstændig vis og kunne se mig selv i spejlet om morgenen, uden at skamme mig. Jeg er lidt i tvivl om, hvad det er, du frygter fra hendes side? livet ?? For du svarer jo næsten selv på dit spørgsmål om hun ikke accepterer din afvisning. For hvis det ikke er livet du frygter for, så ville jeg nu bare ignore/blokere hendes SMS'er og opringninger. Som jeg læser dig, så er du bange for hun vil gøre skade på dig. |
|
|
|
| Nero |
Lagt på d. 22/10-2015 17:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 354 |
juj skrev: Ikke kun en anelse GAMBIT, meget. Der for antabusen. Helt slemt blev det efter jeg blev kørt ned af en Thai kone. Hun havde mere travlt med sin nye smart fon, samtidig med hun skulle lægge make up og køre bil. Nej det er en skrøne at kvinder kan multitaske. Så hun bragede bare ind i siden på mig, kl 14,30 Og jeg var bedrøvelig ædru. Men alko indtaget steg kraftigt der efter. 2 operationer og lang tids behandling af ligge sår, samt smerter. Gav ikke rigtig andre muligheder for morskab og underholdning. Grim oplevelse JUJ, Forstår godt din kærlighed til Chang Export. Iøvrigt min favorit øl her. Men helvedes svær at finde andet end stykvis i 7-11. Ingen af de store øl-engros sælgere har dem. Jo på flaske, men 24 stk. fylder sgu en del mere i køleskabet end dåserne gør. |
|
|
|
| JesperK |
Lagt på d. 22/10-2015 17:30
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 104 |
Ja @Nero Det er netop det der er problemet, at få dem til at indse at det er slut og aldren gør det bestemte ikke letter. Rigtigt godt du gør det på din måde. Men måske er din måde lidt for flink ? Du skriver også at du vil ha' fred. Så måske det på tid at skift taktik for det lyder som det stop ikke før du stop det. Nogle gang kan et forhold bare ikke afsluttes pænt, sådan er det. |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 22/10-2015 17:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
sorry for off topic! Men har i smagt den her !? 6% og smager bedre end Chang, Leo og Singha [img]http://i61.tinypic.com/20ggopv.jpg[/img] is not a valid Image. Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 22/10-2015 17:46
|
|
kommer i 2 packs - en lille nifty pose med hank. en underdog der fortjener hver en sadtang
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 22/10-2015 17:52
|
|
Nero skrev: GAMBIT skrev: JS skrev: ideen med den hårde og kontante stil er jo god nok når man sidder foran sin computer skærm med lidt Beer Chang i blodet...men kvindemennesket har, hvad vi ved af jo ikke gjort noget galt, andet end at hun har fundet sig en farang kæreste som vil være ungkarl igen....det er jo ikke fordi hun har snydt ham eller noget...så det er måske lidt afstumpet bare at skide på hende alene af den grund at hun er thai og sikkert kun tænker i penge (vi tænker jo kun på fisse så forholdet er vel ligeværdigt). omvendt er det ikke til at græde snot over...så tag dog en snak med hende, det er i min verden at være mandfolk, ikke at kaste sækken videre til en eller anden tumpe fra baren......at tage snakken er selvfølgelig let at sige for én som kan tale sproget...men find ud af det....at have mistet gnisten er vel en ærlig sag, selvom det ikke er en brugbar grund (de køber den sjældent)....men i er ikke gift og det gør sagen nemmere... mit råd, drop det økonomiske, men tag snakken. Vær mod andre som du ønsker de skal være mod dig, det er vejen frem, også i den afstumpet thailandske virkelighed. Haha, jeg drikker ikke Chang, men ja det er nemt at være vild når man sidder der bag skærmen og skruer op for blusset. “It is as inhuman to be totally good as it is to be totally evil.” ― Anthony Burgess, A Clockwork Orange Jeg må forfitte mig tråden, af den grund at alle forskellige råd er lige så rigtige/forkert som den næste der kommer med råd. Nero, for faen.. gør et eller andet Det er godt med dig Gambit. Jeg har jo netop gjort det som jeg syntes er det rigtige. Problemet er sgu at hun ikke vil forstå at det er slut. Hun spammer mig med sms'er om at vi skal ses igen. Og betror fælles venner at økonomi for hende i denne sag, ikke er en dags orden. Fortæller jeg hende at jeg skifter mobil nr. kommer truslen om at stå her pronto. Underforstået, lave ballade. Jeg er sgu ligeglad med økonomien i denne sag. Vil bare ha' fred. Derfor min åbning af tråden, for at få råd fra andre, som kender turen. De små fikse Thai' piger tænker jo ikke som os. Den der med bare at sige det er slut og så er den skid slået, som et medlem foreslår, holder jo kun når man er meget ung. Så er det hurtigt videre. Men en Thai' pige i fyrrerne og Farangen højere oppe i alderen, har en lidt anden tilgang til kærlighed og de problemer som følger med. Og så har jeg det iøvrigt fint med at afslutte et forhold på anstændig vis og kunne se mig selv i spejlet om morgenen, uden at skamme mig. Der er ingen tvivl om at du har en skræmt bambi i dine hænder. Hun vil ikke indse at det er slut. Stakkels hende, men du har allerede taget skridtet, så det er nok bare at tage springet helt. Det er klart at jeres alder har meget at sige, for det er især svært for hende at skabe en ny start med evt ny kæreste nu. Du kan måske sørge for hende en rum tid, og derefter glide langsomt ud af billedet, tror du det vil være løsningen? Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 22/10-2015 17:56
|
|
juj skrev: Ikke kun en anelse GAMBIT, meget. Der for antabusen. Helt slemt blev det efter jeg blev kørt ned af en Thai kone. Hun havde mere travlt med sin nye smart fon, samtidig med hun skulle lægge make up og køre bil. Nej det er en skrøne at kvinder kan multitaske. Så hun bragede bare ind i siden på mig, kl 14,30 Og jeg var bedrøvelig ædru. Men alko indtaget steg kraftigt der efter. 2 operationer og lang tids behandling af ligge sår, samt smerter. Gav ikke rigtig andre muligheder for morskab og underholdning. Det er meget uheldigt. Jeg håber du kommer ovenpå igen. Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
|
| Nero |
Lagt på d. 22/10-2015 18:08
|
|
GAMBIT skrev: sorry for off topic! Men har i smagt den her !? 6% og smager bedre end Chang, Leo og Singha [img]http://i61.tinypic.com/20ggopv.jpg[/img] is not a valid Image. Om vi har smagt den... Det kan du tro. Og den er go' Rigtig go'. Blot synd og skam at de kun kan købes i store dåser (køleskabs problemet). Findes iøvrigt også i en blå version...Kan ikke huske forskellen. Redigeret af Nero d. 22/10-2015 18:11 |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 22/10-2015 18:10
|
|
Hehe, så er det heldigt at jeg sælger køleskabe
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 22/10-2015 19:49
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Hvis I vil ha noget der sparker røv, så skal det være Red Horse Beer: http://beerasia.b...kicks.html Så kan man drikke sig en kodyl brandert på og få raseriet op i sit ellers pæne og tilpassede borgerdyrsjeg til at give hende den nødvendige grove sandhed, og derefter et ordentligt los i røven. Færdig arbed.. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 22/10-2015 20:01
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Red Horse...puha minder mig om Angeles City '07... |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 22/10-2015 20:02
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Voldsomt... og lidt opium, grønne urter osv. osv. ![]() |
|
|
|
| farao54 |
Lagt på d. 22/10-2015 20:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 550 |
@Nero Du har fået mange råd, og jeg tror egentlig ikke der er en universel måde at gøre det forbi. Jeg har haft Thai "kærester" før jeg fandt min nuværende kone. En enkelt af dem gav mig hovedpine lidt i stil med din egen oplevelse (dog ingen økonomiske forviklinger). Som andre herinde har skrevet, så er jeg tilhænger af at være ærlig. Både overfor mig selv og kvinden. Det tog tid for at få hende til at forstå det, og i den mellemliggende tid, blev alle mulige kneb brugt.. Alt fra vrede, til over sød, fra forsøg på at få medlidenhed til forsøg på at både skabe jalousi og være jaloux. Til sidst fik jeg meldingen om at nu havde hun forstået budskabet, og kommunikationen stoppede... bortset fra tillykke med fødselsdagen hilsnerne der stadigvæk kommer. Mit eget personlige råd, er at rid stormen af... Accepter at det tager tid før hun fatter det. Og så lige en ting mere... Sådan af ren nysgerrighed om hvordan en Thai kvinde ser den slags problemer, så rådførte jeg mig med min egen kone... Og hun kom faktisk med lidt af samme budskab som du allerede har fået herinde: Stil hende et beløb i udsigt med ordene: Vil du acceptere disse penge som et tegn på at forholdet OG den økonomiske støtte er slut? For med min kones ord, så mener hun at din ex er bange for at gå glip af din økonomiske støtte... Og så lige et tillæg fra min kone: Hvis du finder dig en anden kvinde inden din ex har accepteret at det er slut, gør du det meget værre for dig selv... ![]() Håber du kan bruge det til noget, og at du overlever... ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 22/10-2015 20:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
GAMBIT skrev: Jamen så er vi vel blevet en smule klogere. spørgsmålet som lyder: Hvordan slutter man et forhold til en Thai' Svar: Det gør man ikke, det er kvinden der afslutter dig, når de har fået hvad de kom efter. Få hende til at droppe dig. Så har hun det nok bedre. Og hvad der skal til for at få hende til at droppe dig? Tjaaa.. Det ved vi vist allesammen.. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 23/10-2015 07:08
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Nero oplyser at forholdet har staaet paa i flere aar. Kunne forestille mig at Thai damen garanteret vil mere end at vaere kaerester, men oensker sig en tur ned til Amphoe kontoret for at faa papir paa forholdet. Damen er i 40erne og oensker sig et fast holdepunkt i tilvaerelsen hvilket er forstaaeligt nok. Bare en tanke. |
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 23/10-2015 09:51
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 587 |
hugoboerge skrev: GAMBIT skrev: juj skrev: Man skal bare sælge hende til en anden falang, gjorde jeg da jeg blev træt af min. Vi havde været sammen i et par år, han ævlede om vi skulle have børn, købe jord hjemme i landsbyen osv. Nu er jeg ovre den fødedygtige alder, 54 den gang. Og havde sgu ikke intentioner om børn eller en ris mark. Ok så ville Kat til Europa og tjene penge. Fame nej om jeg ville. Så ingen fremtids udsigter der. Jeg kom lidt på en sports bar, tit med Kat ved min side, snakkede af og til med en svensker. Han var lidt lun på Kat og flirttede lidt til hende, så en dag hun ikke var der tog jeg en snak med ham. Først fik han det glatte lag med, jeg fame var træt af han bagte på min dame, og han lænede sig kraftig op af en røvfuld. Han skulle bare skruppe ud og finde sit eget fisse. Den dumme turist ævlede om han var forelsket i hende og bla bla. Nå der kom ro på ham og vi snakkede fint om piger i Thailand. Jeg fortalte om deres krav og ønsker, også at Kat ville have børn osv og jeg ikke gad det pis. Men det gjorde han, løsningen var lige for. Få idioten parret med hende. Kat havde hilst på ham flere gange og snakket lidt med ham. Da jeg kom hjem fortalte jeg Kat om ham, og han var forelsket i hende, samt han ville have børn osv. Hun var meget skeptisk og skulede noget, men tog så en snak med ham. Et par dage efter flyttede hun ind på hotellet til ham. Og jeg fik min meget savnede frihed. ![]() MANDFOLK! MANDFOLK! ???? Vedkommende er bare smart eller har vaeret smart ved at vaske sin dame af til en anden person. Ja mandfolk er ikke lige et af de mange ord jeg tænker når jeg læse Juj forum post. Måske "Mangle" på et stk mandfolk, Skulle der havde stået ved GAMBIT post ?? ![]() |
|
|
|
| 1viggovax |
Lagt på d. 23/10-2015 10:01
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 376 |
jo jo slaver fyre man ik, de sælges videre til højtsbydende ironi kan forekome |
|
|
|
| Asian Farmer |
Lagt på d. 23/10-2015 10:17
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 445 |
Sig at kassen er tom..... saa staar du paa gaden hurtigere end du kan naa at pakke :-D |
|
|
|
| Nero |
Lagt på d. 23/10-2015 12:16
|
|
Det har været en lang 'rejse'... Med mange gode forslag og indlæg, samt ting til eftertanke. Tak til alle. Og skal vi så slutte tråden her, inden vi kører i ring. Tak. |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 24/10-2015 14:04
|
|
Undskyld jeg lige bringer liv i tråden igen, men det her er jeg lige nød til at dele. Det handler ikke om Nero og om hvordan han kommer bedst af med hans kæreste.. Nej den handler om Chang øl og at den har fået ny flaske.. Jeg har altid afskyet Chang for at være en "tør" øl som gav mig hovedpine. Men der er sket noget med deres bryg efter der er skiftet flaske, og efter opfordring fra en ven sidder jeg nu og smager på denne øl. Den smager fantastisk! Ud med Leo - Ind med Chang Classic ![]() Prøv selv og se om ikke der er noget om snakken - der skal Chang i nakken [img]http://i60.tinypic.com/6h7pxi.jpg[/img] is not a valid Image. Jeg kan af gode grunde først svare ang. hovedpinen i morgen Redigeret af GAMBIT d. 24/10-2015 14:26 Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.