Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Visum, indrejse og ophold i Thailand » Visa Run og forlængelser
 Udskriv debat
visarun cambodia
jacobpakchong
hej jeg skal have lavet et visarun senest den 18, og jeg plejer at køre til eran cambodia, det tager et par timer. men de lukkede border der for et stykke tid siden,er der nogen der ved om den er åben igen. tak.
 
buick
Det kommer an på hvilken type visarun du laver.

Hvis du vil lave fattigrøvs run og går efter de 14 dage man får så er grænsen lukket
Hvis du er på legalt visum og skal have fornyet efter 90 dage så er grænsen åben.
Hvis du er på dobbelt turist visum så er grænsen åben.
 
Spring til debat: