Se indlæg|
Hvad tror du thailandske piger tror????
|
|
| Mukke |
Lagt på d. 28/11-2015 09:06
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 378 |
Jeg læste følgende på thaivisa, og jeg er glad for at jeg ikke oplevede det sådant, for så var jeg løbet skrigende bort hehe.. Lidt lærerig for dem der tror de ved alt om thailandske http://www.inspir...-thinking/ God weekend |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 28/11-2015 10:04
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Mukke skrev: Jeg læste følgende på thaivisa, og jeg er glad for at jeg ikke oplevede det sådant, for så var jeg løbet skrigende bort hehe.. Lidt lærerig for dem der tror de ved alt om thailandske http://www.inspir...-thinking/ God weekend Helt aerligt hvad kan man bruge damens udsagn iil ? Hun har moedt/talt med 2 personer - den ene er en kusine og den anden er en kontorassistent i hendes boyfriend's forretning. Kusinens opfoersel er vel hvad man kan forvente og det ser man mange steder at nogle thai kvinder gift med faranger absolut skal foere sig frem. Her i "landsbyen" ser man det ogsaa. Kontorassistentens foraeldre er well off og bosat i Hong Kong saa det er ikke skal vi sige det en kvinde som tilhoerer den almindelige del af thai befolkningen. Hvad tror thailandske piger ? Eller snarere hvad er det de oensker sig ? Det er nok snarere det sidste. Svaret kan kun vaere oekonomisk tryghed i livet. Saa er det ligegyldigt om manden er farang/kineser/thai. Alt afhaengig af pigens baggrund, saa hvis hun kommer fra et af samfundets laveste lag (undskyld udtrykket) vil den oekonomiske tryghed saa ogsaa daekke hendes familie og hendes foraeldre i saerdeleshed. Nu har jeg givet mit bidrag og det vil vaere interessant hvad andre mener. |
|
|
|
| gunther |
Lagt på d. 28/11-2015 18:29
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 33 |
Størstedelen at de thaipiger som havner her og andre steder kommer direkte fra bar og tror at alle farangs er ATM, hvad også en stor del er. De er jo også så handsum. Hvem går for øvrigt på bar i andre lande og køber en luder for derefter at sende hende penge som måske også andre gør. Alle som kender til Thailand ved godt hvor naive mange farangs er, mange har også mistet næsten alt, inden de fandt ud af at det stadig er barpigen de har. Så ja, mange tror at alle farangs er lige dumme. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.