Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
[b][b]Da jeg sidste år var i Bangkok, var der en eller to dage hvor alle barer havde lukket grundet en buddhistisk helligdag (ikke særligt sjovt, hi, hi). Nu har jeg igen planlagt at rejse til Thailand i juli måned, og vil hører om der ikke er en her der ved hvilken helligdag det er, og hvornår den falder og HVORMANGE dage jeg skal gå glip af alt det SJOVE
Hej mam
På min kalender kan jeg se, at mandag den 10. og tirsdag den 11. er helligdage.
Jeg kan ikke læse hvad det er for dage, men det har noget med Budha at gøre.
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
D. 10 Juli hedder Asalaha Puja og er den 3 vigtigste buddhistiske helligdag og den markere Buddhas første prædiken til hans fem første diciple.
3 md. frem vil munkene ikke forlade deres templer, de vil faste og meditere........Mange / nogen alm. Thai'er vil derfor heller ikke indtage alkohol i 3 md.....
Med venlig hilsen Suk.........
Alle bar lukket ???? Man kan altid finde et lille listigt sted..Redigeret af Suk Rak Ning d. 14/05-2006 09:57
Du kunne jo komme forbi Wang Hin Huset. Saa finder vi nok en eller to til dig. Hvad drikker du?
MVH.
Clyde.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring.
Visum Hjælp. GRATIS
Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/
Det var da et fint tilbud - det kan være vi kigger forbi.
Jeg afventer lige hvilket fly/hotel vi får booket - måske det billigste med direkte fly på ordentlige dato'er er med inkluderet 19 dages hotel i Jomtien og så tar' vi nok der ud før vi skal nordpå til et bryllup (18/7-21/7)