Se indlæg
 Udskriv debat
rejse med aeroflot
kylling
Jeg har aldrig prøvet det før,jeg skal jo kun fra a til b.
og hvis jeg tænker på ventetid og pris kan jeg sidde på min røv og tjene kr. 500 i timen skattefrit.

jeg har købt rejsen så i har vel lidt negativt om det positive svar modtages også

jeg har rejst mange gange til Bangkok men aldrig med Aeroflot

Så lad høre jeres mening
Rejsen er købt og kan ikke laves om
MVH Kylling

Fotofreak
kylling skrev:

Jeg har aldrig prøvet det før,jeg skal jo kun fra a til b.
og hvis jeg tænker på ventetid og pris kan jeg sidde på min røv og tjene kr. 500 i timen skattefrit.

jeg har købt rejsen så i har vel lidt negativt om det positive svar modtages også

jeg har rejst mange gange til Bangkok men aldrig med Aeroflot

Så lad høre jeres mening
Rejsen er købt og kan ikke laves om
MVH Kylling

Jeg synes, at du skulle skrive en 'anmeldelse' når du lander.

Fortæl os, om hvorledes du oplever en tur med Aeroflot

Anmeldelser er subjektive: Dvs. at andre rejsende på akkurat samme fly, oplever flyrejsen helt anderledes end du gør

Så lad os høre om din oplevelse

M.v.h. Fotofreak

kisser
Der er da ingen grund til at svare negativt eller positivt til dig, når du nu HAR købt rejsen. Tag det som en oplevelse og gør din erfaring. Det kan både være negativt og positivt og så ved du, om du vil bruge selskabet en anden gang. For de svar du vil få her, er helt sikkert både godt og skidt. Og du bliver ikke klogere. Rigtig god tur

JesperK
Har lige være i Thailand med Aeroflot. Vil brug dem igen under at tænk over det, især hvis det en gode pris på billetterne.

1. Personalet. Forvent ikke at de smile til dig, de gør deres arbejde.

2. Ingen alkohol på flyturen.

3. SVO. At komme fra E - F termanal en kort gå tur på 15 min. Dog skal man igennem sikkerhed. Det kan godt tag lidt tid, vores tilfælde denne gang 10 min.

4. F-terminal i SVO. Næste ingen sidde pladser og gate'erne gemt væk imellem i det mylder af butikker der er i terminalen. Dette giver lidt problem ved bording med stor kø'er. E-terminal fint.

5. Modern fly, med underholdning kun SVO - BKK - SVO.

6. Check-in i CPH start 2 timer før afgang.

Tips. Check-in hjemme fra, så man kun skal lave bagage-drop.

kylling
JesperK skrev:

Har lige være i Thailand med Aeroflot. Vil brug dem igen under at tænk over det, især hvis det en gode pris på billetterne.

1. Personalet. Forvent ikke at de smile til dig, de gør deres arbejde.

2. Ingen alkohol på flyturen.

3. SVO. At komme fra E - F termanal en kort gå tur på 15 min. Dog skal man igennem sikkerhed. Det kan godt tag lidt tid, vores tilfælde denne gang 10 min.

4. F-terminal i SVO. Næste ingen sidde pladser og gate'erne gemt væk imellem i det mylder af butikker der er i terminalen. Dette giver lidt problem ved bording med stor kø'er. E-terminal fint.

5. Modern fly, med underholdning kun SVO - BKK - SVO.

6. Check-in i CPH start 2 timer før afgang.

Tips. Check-in hjemme fra, så man kun skal lave bagage-drop.

Ja om de smiler er jeg ligeglad med og 0 sprut lyder da godt så jeg vil melde tilbage

holmholm
I denne lidt over et år gamle tråd , er der en del som er tilfredse med Aeroflot.
Vi synes at det var en rejse som med alle andre selskaber.
http://www.thaila...d_id=17266

kylling
Er lige kommet tilbage til Danmark efter at have fløjet med Aeroflot.

Det kan jeg kun anbefale lige så godt som Thai om ikke bedre.
På vej hjem var stoppet i moskva på 3 timer som hurtigt gik,når man så tænker på at jeg har sparet 3700 kr. så er det jo en god timeløn for at sidde og læse i lufthavnen.

Alt foregik til tiden,så det er ikke sidste gang jeg flyver med dem.

Og 0 sprut er jeg ligeglad med.

Så alt i alt en behagelig rejse, nye gode maskiner maden som i Thai o.s.v.

Fotofreak
kylling skrev:

Er lige kommet tilbage til Danmark efter at have fløjet med Aeroflot.

Det kan jeg kun anbefale lige så godt som Thai om ikke bedre.
På vej hjem var stoppet i moskva på 3 timer som hurtigt gik,når man så tænker på at jeg har sparet 3700 kr. så er det jo en god timeløn for at sidde og læse i lufthavnen.

Alt foregik til tiden,så det er ikke sidste gang jeg flyver med dem.

Og 0 sprut er jeg ligeglad med.

Så alt i alt en behagelig rejse, nye gode maskiner maden som i Thai o.s.v.

Tak for tilbagemeldingen

M.v.h. Fotofreak

Ksoerensen
Din rejse med Aeroflot bliver sikkert udemærket.

Russerne er ikke ligefrem kendt for at være et serviceminded folkefærd, men alt andet er ok.

Flyselskabet er moderne og følger internationale sikkerhedsstandarder.
De er fuldt ud på højde med at andre store vestlige flyselskaber. (Nr. 35. worldwide http://www.jacdec...ng-2015/).

Et andet plus er også at din flyvetid blive kortere ved at flyve over Rusland end ved at flyve syd om Ukraine, som mange andre flyselskaber er nød til.

Bjarne
Ksoerensen skrev:

Et andet plus er også at din flyvetid blive kortere ved at flyve over Rusland end ved at flyve syd om Ukraine, som mange andre flyselskaber er nød til.

....og syd om Ukraine er rent pjat. Udelukkende noget sikkerhedsmæssigt pjank for at undgå at blive skudt ned.

milex
Bjarne skrev:

Ksoerensen skrev:

....og syd om Ukraine er rent pjat. Udelukkende noget sikkerhedsmæssigt pjank for at undgå at blive skudt ned.

Gad vist om pax på MH17 - hvis de ellers kunne tale - er enig med dig i, at det er rent pjat at flyve udenom Ukraine.

Selskaber der har russisk tilladelse flyver nord om Ukraine over Rusland, den korteste vej til Skandinavian. Andre (norwegian) flyver syd om da de ikke har tilladelse til overflyvning af russisk luftrum.

Men trods alt kun ca. 30min længere flyvetid.

Bjarne
milex skrev:

Gad vist om pax på MH17 - hvis de ellers kunne tale - er enig med dig i, at det er rent pjat at flyve udenom Ukraine.

Kommentarer er velkomne - uanset om de bærer præg af sans for ironi eller ej.

milex
Bjarne skrev:

milex skrev:

Kommentarer er velkomne - uanset om de bærer præg af sans for ironi eller ej.

Skal da beklage hvis jeg har misforstået dit indlæg.

Men - - - ja man skal passe på med ironi/sarkasme.

Jeg ved det af bitter erfaring!.

JohnBKK
Man kan også overveje om det egentlig er smart at flyve med et russisk selskab i disse terrortider?

Putin bomber alt og alle i og omkring Syrien, Daesh/IS - Al Nusra osv. - og de fik da ram på en russisk A320 i Egypten.

Flyv med Sunni muslimske selskaber, så er man vel sikret mod det, men så skal man jo bøvle med lax safety og elendigt crew, kompliceret post 9/11 verden vi lever i..

Spring til debat: