Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Hejsa .
Vi har fundet billetter med Thai afgang d. 23/6 og hjem d 10/7 . ( 5x 3940kr ) Men hjemturen lander Thai nu kl. 19.20 i CPH- Med TG 952 og ikke med TG 950 . Jeg kan se der afgår 2 TG den dag ( TG 950 og nu TG 952 )
Har de lavet om i deres afgange permanent ? Er der 2 daglige afgange ?
Set på deres egen hjemmeside og vi tjekkede det også på momomdo
Det er da meget nyt ??
Det er de ekstra ture i skoleferien som Thai har tilbudt de senere år.
er der ikke noget om Thai flyver med 747 til Phuket og det er den der flyver som dagmaskine om søndagen den kan ikke lette med fulde tanke fra Phuket derfor via Bkk retur synes jeg at ha læst den flyver også i øjeblikket har et par venner der skal hjem med 747 på dagflyvning fra Bkk sidst i denne måned og i Feb
Thai har promotion tilbud med udrejse fra cph til og med d. 23 juni.
Har selv siddet og google flybilletter, med udrejse efter d. 26 juni. Må sige, der er mange gode tilbud fra Hamburg og cph lige nu, selvfølige ikke direkt.
sidste dag med tilbud fra Qatar der skulle være billetter ned til 2900 Dk Cph-Bkk har kun brug for billetter den anden vej og der er der koster de lige knap 30.000 thb på de dage vi har brug for.....
er der ikke noget om Thai flyver med 747 til Phuket og det er den der flyver som dagmaskine om søndagen den kan ikke lette med fulde tanke fra Phuket derfor via Bkk retur synes jeg at ha læst den flyver også i øjeblikket har et par venner der skal hjem med 747 på dagflyvning fra Bkk sidst i denne måned og i Feb
Det er ikke det der er årsagen. Startour's B 747 (sildekassen) flyver direkte fra Phuket til København.
Nok nærmere noget planlægning fra Thais side. Thai har ikke brug for 2 maskiner i København. Undtagen til aften afgangen til Phuket i vintersæsone, og de har jo i forvejen den faste rute BKK-CPH.
(Thai ville bruge B777-200 som er mindre end B777-300. Thaikontoret fik overbevist om der var brug for større maskine, og fik tå Jumboen her i vinter, som jeg husker det fra Thai's nyhedsbrev)
Det er ikke det der er årsagen. Startour's B 747 (sildekassen) flyver direkte fra Phuket til København.
Nok nærmere noget planlægning fra Thais side. Thai har ikke brug for 2 maskiner i København. Undtagen til aften afgangen til Phuket i vintersæsone, og de har jo i forvejen den faste rute BKK-CPH.
(Thai ville bruge B777-200 som er mindre end B777-300. Thaikontoret fik overbevist om der var brug for større maskine, og fik tå Jumboen her i vinter, som jeg husker det fra Thai's nyhedsbrev)
ja det er jo rigtigt Startour flyver med jumbo....