Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
JohnBKK skrev:
Jeg ved ikke hvad f.... der sker med verden og de tåber der bor her, dumheden og idiotien er nærmest epidemisk, især blandt de unge..
Nogle gange undrer jeg mig over, hvorfor du bor i Thailand.
Men det er åbenbart godt for dit selvværd, at du omgiver dig af idioter og andre dumme mennesker, eller er du måske bare lidt narcissistisk.
Yep, jeg er både narcissist, maniodepressiv og ekstremt selvoptaget. Når andre ikke gider en, må man jo holde sig selv ud.
Men hvorfor blander du Thailand ind i det her?
Min bemærkning om "epidemisk dumhed" var til den dumme mæfikke der havde brugt sine passider til at tørre røv. En Thai kunne da sikkert finde på det samme..
Men OK, du fik lige lejlighed til at ytre dit ubehag over mig og mit ævl, så der er jeg da glad for at kunne hjælpe dig.
Yep, jeg er både narcissist, maniodepressiv og ekstremt selvoptaget. Når andre ikke gider en, må man jo holde sig selv ud.
Men hvorfor blander du Thailand ind i det her?
Min bemærkning om "epidemisk dumhed" var til den dumme mæfikke der havde brugt sine passider til at tørre røv. En Thai kunne da sikkert finde på det samme..
Men OK, du fik lige lejlighed til at ytre dit ubehag over mig og mit ævl, så der er jeg da glad for at kunne hjælpe dig.
Indslaget drejer sig netop ikke omkring Thailand men om en tissetraengende engelsk dame som skulle have vaeret paa ferie i Thailand. Hvor episoden er sket melder historien ikke noget om. Hoejst sandsynligt i UK.
Yahoo er ogsaa lidt for smarte med overskriften "British Tourist Refused Entry To Thailand After Using Passport As Toilet Paper". Aarsagen er de manglende sider i hendes pas.
hej måske er det den forkerte tråd det må i undskylde jeg har en spørgsmål hvis en dansker af en eller anden grund bliver udvist af Thailand og ikke har nogle penge og ikke kan skaffe dem hvem betaler så flybilleten
hej måske er det den forkerte tråd det må i undskylde jeg har en spørgsmål hvis en dansker af en eller anden grund bliver udvist af Thailand og ikke har nogle penge og ikke kan skaffe dem hvem betaler så flybilleten
Så vil vedkommende blive i Bangkok immigration detention center til familie eller venner skaffer pengene. Der ingen økonomisk hjælp og hente fra ambassaden. Ambassaden er kun behjælpelig med og skabe kontakt til familie, venner mm.