Se indlæg|
Denmark world's happiest country
|
|
| vandango |
Lagt på d. 18/03-2016 22:23
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Der var engang et yndigt land der hed Danmark. [img]http://www.posterland.dk/bigproductimages/wonderful-copenhagen-andemor-viggo-vagnby.jpg[/img] is not a valid Image. Det yndige land havde et kulturliv og en sammenhængskraft, hvor vi alle kom hinanden ved. [img]http://multimedia.pol.dk/archive/00360/Gasolin_360825a.jpg[/img] is not a valid Image. Skiftende regeringer ville modernisere det yndige land, nogle med mere held end andre. [img]http://sickpigs.dk/flexnews/photo/1400867787lars_underbuks.jpg[/img] is not a valid Image. Så kom denne dame. [img]http://i.imgur.com/r70Twyi.png[/img] is not a valid Image. Og så var det forbi med det yndige land. [img]http://cdn.jewsnews.co.il/wp-content/uploads/2015/09/128.jpg[/img] is not a valid Image. Snip snap snude, nu er historien om det yndige land ude. [img]https://pbs.twimg.com/profile_images/614718775049482240/JBrsSPbV.jpg[/img] is not a valid Image. ![]() |
|
|
|
| click |
Lagt på d. 19/03-2016 04:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 546 |
Meget fin humor vandango ![]() ![]() ![]() Du glemte måske lidt om EF/EU i din humor Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
![]() |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 19/03-2016 05:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Ja, tak til Van, meget præcis, morsom og pædagogisk historieundervisning så alle kan være med, selv mickE..![]() |
|
|
|
| click |
Lagt på d. 19/03-2016 05:52
|
|
Ja, tak til Van, meget præcis, morsom og pædagogisk historieundervisning så alle kan være med, selv mickE.. ![]() Nej det nægter jeg at tro Han er jo bedrevidende end alle andre, og ved alt om Thailandske banker
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 19/03-2016 07:41
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Her er lidt om Danmark som chokerer gaester. Pudsigt nok chok # 1 var ogsaa det foerste som min hustru observerede. Chok # 2 er totalt udenfor en Thai's raekkevidde eller stoersteparten af dem. |
|
|
|
| Anjin |
Lagt på d. 19/03-2016 09:04
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 170 |
@HB Tak for det link. Skøn gennemgang og kan kun grine stort af gennemgangen. Der er ikke eet punkt jeg som dansker er flov over, tværtimod. |
|
|
|
| mickE |
Lagt på d. 19/03-2016 12:00
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 56 |
JohnBKK skrev: Ja, tak til Van, meget præcis, morsom og pædagogisk historieundervisning så alle kan være med, selv mickE.. ![]() Og du prøver konstant og piske en negativ stemning op og være fred med og DIG!!! Du er noget af det mest intentetsigende som kan opdrives syd for Århus... Pak din rygsæk og ta en tur mere på søerne...Skvat!!! Kan godt være jeg betaler til din skide pension, men så må vi have et nyt pensionsteam på banen i Thailand, så vi kan blive fri for dig og andres friløb, svindel mm. Skam dig dit usle udyr!!! DU er en snylter på det danske samfund og jeg håber ikke det er reglen her på Thailand Portalen, men måske jeg tager fejl og så må vi jo tage den derfra... JohnBkk, Du er noget af det laveste som findes blandt danskere i Thailand og det kan du ikke ændre på!!! |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 19/03-2016 12:07
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
mickE skrev: JohnBKK skrev: Ja, tak til Van, meget præcis, morsom og pædagogisk historieundervisning så alle kan være med, selv mickE.. ![]() Og du prøver konstant og piske en negativ stemning op og være fred med og DIG!!! Du er noget af det mest intentetsigende som kan opdrives syd for Århus... Pak din rygsæk og ta en tur mere på søerne...Skvat!!! Kan godt være jeg betaler til din skide pension, men så må vi have et nyt pensionsteam på banen i Thailand, så vi kan blive fri for dig og andres friløb, svindel mm. Skam dig dit usle udyr!!! DU er en snylter på det danske samfund og jeg håber ikke det er reglen her på Thailand Portalen, men måske jeg tager fejl og så må vi jo tage den derfra... JohnBkk, Du er noget af det laveste som findes blandt danskere i Thailand og det kan du ikke ændre på!!! Den krig var også i gang i en anden tråd og jeg var også ude med riven efter jer der (LINK). Den krig og drillerierne skal stoppe NU ellers står den på ufrivillige pauser. Tak for jeres forståelse. - Admin - Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| mickE |
Lagt på d. 19/03-2016 12:23
|
Webmaster skrev: mickE skrev: JohnBKK skrev: Ja, tak til Van, meget præcis, morsom og pædagogisk historieundervisning så alle kan være med, selv mickE.. ![]() Og du prøver konstant og piske en negativ stemning op og være fred med og DIG!!! Du er noget af det mest intentetsigende som kan opdrives syd for Århus... Pak din rygsæk og ta en tur mere på søerne...Skvat!!! Kan godt være jeg betaler til din skide pension, men så må vi have et nyt pensionsteam på banen i Thailand, så vi kan blive fri for dig og andres friløb, svindel mm. Skam dig dit usle udyr!!! DU er en snylter på det danske samfund og jeg håber ikke det er reglen her på Thailand Portalen, men måske jeg tager fejl og så må vi jo tage den derfra... JohnBkk, Du er noget af det laveste som findes blandt danskere i Thailand og det kan du ikke ændre på!!! Den krig var også i gang i en anden tråd og jeg var også ude med riven efter jer der (LINK). Den krig og drillerierne skal stoppe NU ellers står den på ufrivillige pauser. Tak for jeres forståelse. - Admin - Okay, men johnBkk kan jo ikke vente til jeg tager kontakt til banken, han kører frem i 5. gear og skal hele tiden hævde sig selv igen og igen. Kan oplyse, at jeg har alle de konti jeg behøver og kun kom med et indlæg fordi det nu er ikke er muligt og lave en bank konto for farang på turist visa. Det er der så nogle som ikke har hørt, men så må de sgu da lukke ørene, øjnene op og se hvad der skrives. Igen, de kan ikke høre det, men så kan de måske få nogen til og læse højt for dem, så det også er muligt og høre..... Der vil ikke komme mere fra mig og så kan alle gøre deres egne erfaringer, hvilket mange gange er bedre end lytte til kloge Ågerne!!! |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 19/03-2016 12:42
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Anjin skrev: @HB Tak for det link. Skøn gennemgang og kan kun grine stort af gennemgangen. Der er ikke eet punkt jeg som dansker er flov over, tværtimod. @Anjin - selvfoelgelig er der ikke noget at vaere flov over dog maaske broedflov for man faar lyst til en rigtig god hotdog med det hele. Man kan bare droemme. God gennemgang. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 19/03-2016 12:42
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
mickE skrev: Webmaster skrev: mickE skrev: JohnBKK skrev: Ja, tak til Van, meget præcis, morsom og pædagogisk historieundervisning så alle kan være med, selv mickE.. ![]() Og du prøver konstant og piske en negativ stemning op og være fred med og DIG!!! Du er noget af det mest intentetsigende som kan opdrives syd for Århus... Pak din rygsæk og ta en tur mere på søerne...Skvat!!! Kan godt være jeg betaler til din skide pension, men så må vi have et nyt pensionsteam på banen i Thailand, så vi kan blive fri for dig og andres friløb, svindel mm. Skam dig dit usle udyr!!! DU er en snylter på det danske samfund og jeg håber ikke det er reglen her på Thailand Portalen, men måske jeg tager fejl og så må vi jo tage den derfra... JohnBkk, Du er noget af det laveste som findes blandt danskere i Thailand og det kan du ikke ændre på!!! Den krig var også i gang i en anden tråd og jeg var også ude med riven efter jer der (LINK). Den krig og drillerierne skal stoppe NU ellers står den på ufrivillige pauser. Tak for jeres forståelse. - Admin - Okay, men johnBkk kan jo ikke vente til jeg tager kontakt til banken, han kører frem i 5. gear og skal hele tiden hævde sig selv igen og igen. Kan oplyse, at jeg har alle de konti jeg behøver og kun kom med et indlæg fordi det nu er ikke er muligt og lave en bank konto for farang på turist visa. Det er der så nogle som ikke har hørt, men så må de sgu da lukke ørene, øjnene op og se hvad der skrives. Igen, de kan ikke høre det, men så kan de måske få nogen til og læse højt for dem, så det også er muligt og høre..... Der vil ikke komme mere fra mig og så kan alle gøre deres egne erfaringer, hvilket mange gange er bedre end lytte til kloge Ågerne!!! Hvad JohnBKK og eventuelle andre mener er deres problem. Det er der ingen grund til at hidse sig op over og/eller føre krig for eller imod - og slet ikke at lade krigen sprede sig til helt andre tråde end den hvori uenigheden opstod. Både krigen og drillerier (@ JohnBKK) hører ikke til herinde. Derimod er folks meninger, erfaringer og saglig viden mere end velkommen - også selvom det ikke er det samme vi alle oplever og erfarer i Thailand. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| mickE |
Lagt på d. 19/03-2016 13:00
|
Webmaster skrev: mickE skrev: Webmaster skrev: mickE skrev: JohnBKK skrev: Ja, tak til Van, meget præcis, morsom og pædagogisk historieundervisning så alle kan være med, selv mickE.. ![]() Og du prøver konstant og piske en negativ stemning op og være fred med og DIG!!! Du er noget af det mest intentetsigende som kan opdrives syd for Århus... Pak din rygsæk og ta en tur mere på søerne...Skvat!!! Kan godt være jeg betaler til din skide pension, men så må vi have et nyt pensionsteam på banen i Thailand, så vi kan blive fri for dig og andres friløb, svindel mm. Skam dig dit usle udyr!!! DU er en snylter på det danske samfund og jeg håber ikke det er reglen her på Thailand Portalen, men måske jeg tager fejl og så må vi jo tage den derfra... JohnBkk, Du er noget af det laveste som findes blandt danskere i Thailand og det kan du ikke ændre på!!! Den krig var også i gang i en anden tråd og jeg var også ude med riven efter jer der (LINK). Den krig og drillerierne skal stoppe NU ellers står den på ufrivillige pauser. Tak for jeres forståelse. - Admin - Okay, men johnBkk kan jo ikke vente til jeg tager kontakt til banken, han kører frem i 5. gear og skal hele tiden hævde sig selv igen og igen. Kan oplyse, at jeg har alle de konti jeg behøver og kun kom med et indlæg fordi det nu er ikke er muligt og lave en bank konto for farang på turist visa. Det er der så nogle som ikke har hørt, men så må de sgu da lukke ørene, øjnene op og se hvad der skrives. Igen, de kan ikke høre det, men så kan de måske få nogen til og læse højt for dem, så det også er muligt og høre..... Der vil ikke komme mere fra mig og så kan alle gøre deres egne erfaringer, hvilket mange gange er bedre end lytte til kloge Ågerne!!! Hvad JohnBKK og eventuelle andre mener er deres problem. Det er der ingen grund til at hidse sig op over og/eller føre krig for eller imod - og slet ikke at lade krigen sprede sig til helt andre tråde end den hvori uenigheden opstod. Både krigen og drillerier (@ JohnBKK) hører ikke til herinde. Derimod er folks meninger, erfaringer og saglig viden mere end velkommen - også selvom det ikke er det samme vi alle oplever og erfarer i Thailand. Udmærket, men det der vil ske for mit vedkommende er, at jeg ikke vil deltage med mine erfaringer, så i pølse enden bliver det måske kun miden johnBkk der kan kommentere her inde... med hans erfaringer fra hans condo som han aldrig forlader..... TAK TAK.. Behøver ikke hans erfariner som jeg anser for direkte tåbelige... Til johnBkk! 'På din foranledning vil jeg ved skrivelse til rette myndigheder i DK prøve om vi ikke kan få et nyt og dyberegående kontrolteam på banen, så vi kan blive fri for dig, andres svindel... Jeg betaler skat i DK og det er ikke godt nok, hvis kronerne går til snyltere i Thailand!!! Folk som johnBKK er skyld i mange andres ulykker og han ved det, alle ved det!!!! |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 19/03-2016 14:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
Fra Thai PBS: http://englishnew...ent/155559 Se hele listen på siderne 20 til 22: http://5c28efcb76...V1_web.pdf Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| click |
Lagt på d. 19/03-2016 14:12
|
|
Til johnBkk! Start nu først med at komme i banken før du går igang med alle dine historier (LØGNE) Du er jo helt væk mand 'På din foranledning vil jeg ved skrivelse til rette myndigheder i DK prøve om vi ikke kan få et nyt og dyberegående kontrolteam på banen, så vi kan blive fri for dig, andres svindel... Jeg betaler skat i DK og det er ikke godt nok, hvis kronerne går til snyltere i Thailand!!! Folk som johnBKK er skyld i mange andres ulykker og han ved det, alle ved det!!!!
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
![]() |
|
|
|
| mickE |
Lagt på d. 19/03-2016 14:38
|
click skrev: Til johnBkk! Start nu først med at komme i banken før du går igang med alle dine historier (LØGNE) Du er jo helt væk mand 'På din foranledning vil jeg ved skrivelse til rette myndigheder i DK prøve om vi ikke kan få et nyt og dyberegående kontrolteam på banen, så vi kan blive fri for dig, andres svindel... Jeg betaler skat i DK og det er ikke godt nok, hvis kronerne går til snyltere i Thailand!!! Folk som johnBKK er skyld i mange andres ulykker og han ved det, alle ved det!!!! ![]() Kan du ikke bare flette næbbet! Jeg har andre ting og tage mig til, men skal nok få det på plads! DU kalder mig en løgner og det er ok, men så må jeg også sige min mening om dig og det er, at du i mine øjne er en røvslikker/klapper og det er slemt! Det der gør det rigtig slemt er, at du ikke selv er klar over hvor dum du er! Du skulle ikke udstille din dumhed så åbenlyst!!!! |
|
|
|
| click |
Lagt på d. 19/03-2016 14:53
|
|
Kan du ikke bare flette næbbet! Jeg har andre ting og tage mig til, men skal nok få det på plads! DU kalder mig en løgner og det er ok, men så må jeg også sige min mening om dig og det er, at du i mine øjne er en røvslikker/klapper og det er slemt! Det der gør det rigtig slemt er, at du ikke selv er klar over hvor dum du er! Du skulle ikke udstille din dumhed så åbenlyst!!!! Nå jeg troede ikke du havde mere tid til at kommentere mere på det Men nu når du er igang igen Så startede du vist selv med at kalde mig en løgner og turist og jeg ved ikke hvad men det viser jo lidt om hvad der foregår oppe i dit hoved. KOM NU MED DINE LØGNAGTIGE BEVISER PÅ AT MAN SOM FARANG IKKE KAN FÅ EN BANKKONTO HER I THAILAND
![]() |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 19/03-2016 16:07
|
|
Hehe! Tror mickE er sendt i byen af Pen/Klaus Larsen, ligner samme hadefulde plebejer trash som han fyrede af når han var mest skæv eller på morfin. Fucking skod fra DK der breder sig overalt i LOS fordi de endelig er sluppet væk fra deres indavlede lortefamilier derhjemme, så er man blevet til noget, hvis de da ikke får en kugle for panden af en thai der ikke gider deres pis. Forstår du hva jeg siger din lille fucking pissemyre mickE??????????????????????
Redigeret af JohnBKK d. 19/03-2016 16:20 |
|
|
|
| Wangtan |
Lagt på d. 19/03-2016 18:50
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 89 |
Nu er det vist på tide at i får en farvel hilsen fra dette forum. Helt utrolig barnligt. Man bliver sku trist af gang på gang og altid høre om jeres ævl og negativitet... Kan i ikke starte jeres egen lille hjemmeblok og så dér fare i flæsket på hinanden. Hvad er det i mangler ??Opmærksomhed ? Jeres koner gider jer nok heller ikke..hahaha så det er derfor i sidder her i hidser jer op.. Farvel gutter håber dælme at det er slut og farvel nu |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 19/03-2016 19:42
|
|
Øh, hva bidrager du selv med, oh vismand??????? Typisk brok, du yder ikke en skid, vil bare nyde, og når "tonen ikke passer herren" så pives der, idiot.. Kom til tasterne, deltag i snakken, vi andre har jo alt for let spil, ikke? ![]() PS: Skift nu den åndssvage avatar ud hvor du står og gnaver i din paki/bangla deshi bitch, tak... |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 19/03-2016 20:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
ja, farvel Kenyarat. du bliver savnet |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Han er jo bedrevidende end alle andre, og ved alt om Thailandske banker