Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Englændere overfaldet i Thailand
|
|
| energy |
Lagt på d. 28/04-2016 11:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 311 |
http://ekstrablad...nd/6058895 Nu ved man ikke noget om hvad der er foregået inden men sikke nogle svin.. Og lige som i Dk, er der ingen som hjælper. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 28/04-2016 11:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Nu på forsiden af Bangkok Post: http://www.bangko...erly-brits Et voldeligt korrupt fascistisk regime til et voldeligt korrupt folk.. ![]() |
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 28/04-2016 11:53
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
ja det fremad for amazing thailand...
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 28/04-2016 11:53
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
ja det fremad for amazing thailand...
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 28/04-2016 12:07
|
|
De ku´trænge til et totalt boykot af turistindustrien, simpelt hen holde 30 mio. turister pr. år væk fra det skodland, og dermed miste 600 mia. THB pr. år, måske det ville få de idioter til at vågne op? Jeg mener hele befolkningen, juntaen, eliten, hæren, ikke bare voldsmændene, det gælder hele befolkningen, de har haft det alt for nemt i mange, mange år med at p!sse på turister med snyd, bedrag, vold, mord og ballade..![]() |
|
|
|
| thongsala |
Lagt på d. 28/04-2016 12:07
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 307 |
Grunden til,at flere og flere,dropper Thailand,til fordel for Cambodia,Burma og Goa,skyldes nok ikke kun,at thailandske priser er kommet på EU-niveau. I Burma og Goa,betaler man ca en tredjedel af priserne i Thailand,i Cambodia ca. det halve ! Ingen på i videoklippet gør så meget,som anstrøg,til at gribe ind! De omkringstående står bare apatisk og ser på,at deres eget grundlag for,at drive forretning,og leve et godt liv,ganske enkelt langsomt forsvinder Politiet har tilbageholdt nogle af voldsmændene,men hvor længe ?. Som voldsmændene siger: vi ville jo ikke have gjort det, hvis vi ikke var fulde! Ok.Summasumarum : Det var alkoholens skyld,og selfølgelig også ofrenes. Som thaierne siger : Hvis du ikke havde opholdt dig der,ville det jo ikke være sket ! |
|
|
|
| jojokent |
Lagt på d. 28/04-2016 13:31
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 74 |
Aner ikke om de er de samme men samme område . De har før overfaldet en dansker og tog hans motorbike . Jagtede ham igennem flere sois men han slap heldigvis væk. .Efterfølgende gjorde han som beskrevet , kontaktede tourist police for at få motorbiken igen. Kørte derned med dem men de ville skide på tourist police . Det var nogle barpiger der ovettalte dem til at aflevere nøglerne tilsidst. Efter rygterne har de åbenbart kontakterne iorden. |
|
|
|
| jojokent |
Lagt på d. 28/04-2016 13:33
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 74 |
Efter at have set videoen nogle flere gange er jeg sikker på at det er samme område. Samme soi. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 28/04-2016 13:33
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
energy skrev: http://ekstrablad...nd/6058895 Nu ved man ikke noget om hvad der er foregået inden men sikke nogle svin.. Og lige som i Dk, er der ingen som hjælper. Sendte en email til Ekstrabladet i nat kl. 01.35 i nat da videoen blev slået op på LiveLeak. Tænkte at de nok kunne bruge det til noget. Havde tølperne været arabere, ville jeg også have sendt et link til mit favoritmedie, nemlig Den Korte Avis. ![]() |
|
|
|
| Gunter |
Lagt på d. 28/04-2016 18:04
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 70 |
Gunter skrev: Er der i det hele taget, nogen der har kigget nærmere på videoen ?.. Og set hvad der egentlig foregår ? Den fyr der starter dette, er den engelske fyr i sort skjorte og kasket, det gør han ved at skubbe eller nærmest "fejer", en i forvejen ophidset thaimand væk da de passerer hinanden.. (00.19) Denne fyr reagerer på dette og skubber tilbage på den engelske fyr, der falder og slår hovedet / ansigtet. Kvinden begynder derefter at diskutere med thai fyren og pludselig stikker hun ham en på lampen ! 00.51).. Så er det alt eskalere.. og hundene som hader faranger og intet har med situationen at gøre, rotter sig sammen og kaster sig ind i "løjerne"... Det hele foregik i Soi Bintabaht mellem 7/11 butikken og Tina Bar, få meter fra hjørnet af Poonsuk Rd... Kameraerne er sat op få måneder siden.. heldigvis.. Som John har nævnt i et tidligere indlæg, tilhøre flere af thai fyrene "indflydelsesrige" familier fra Hua-Hin, samtlige er allerede for længst løsladt mod kaution !.. og så sker der sandsynligvis ikke en skid mere i den sag ! Mvh. Günter. |
|
|
|
| Gunter |
Lagt på d. 28/04-2016 18:41
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 70 |
Her er banditterne.. [img]http://i66.tinypic.com/21458ch.jpg[/img] is not a valid Image. Yingyai Kwangkum-in, 32 - Supatra Baithong, 32 - Siva Yoksri, 20 - Chaiya Jaiboon, 20. Mvh. Günter. |
|
|
|
| juj |
Lagt på d. 29/04-2016 00:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
Ak ja kan huske den gang for længe siden det var Land Of Smiles. Nu er det vold mord og korruption, og ikke forglemme diktatur. Sgu ikke meget reklame slogan at hente der. ![]() |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 29/04-2016 00:53
|
|
Jeg tror at det er svært, for ganske mange langtidsrejsende fra de gode gamle dage, at forstå hvor voldsomt det hele er forandret i Thailand gennem de sidste 10-15 år, og det er absolut ikke til den positive side. Husk på alle konflikterne mellem rød og gul, militærkup, næsten borgerkrig i Bangkok, bomber, demonstrationer, flere bomber, flere demonstrationer og derefter en valgt regering der bliver kuppet af militæret. Hvad gør det ikke ved folk, ved folkesjælen, ved det indbyggede moralske kompas, det minimum der trist nok findes hos dem? Det bliver korrumperet og afstumpet, når de oplever at alt er korrupt, alt er råddent, intet kan man regne med, at det er Amart topstyring helt ud i ekstremerne. Ser det hele i lokalområdet, ingen smil, kun trætte øjne, kun konflikter og et had mod Farang som jeg ikke har oplevet før, vi får jo skylden ved I vel godt? |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 29/04-2016 02:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
JohnBKK skrev: Jeg tror at det er svært, for ganske mange langtidsrejsende fra de gode gamle dage, at forstå hvor voldsomt det hele er forandret i Thailand gennem de sidste 10-15 år, og det er absolut ikke til den positive side. Husk på alle konflikterne mellem rød og gul, militærkup, næsten borgerkrig i Bangkok, bomber, demonstrationer, flere bomber, flere demonstrationer og derefter en valgt regering der bliver kuppet af militæret. Hvad gør det ikke ved folk, ved folkesjælen, ved det indbyggede moralske kompas, det minimum der trist nok findes hos dem? Det bliver korrumperet og afstumpet, når de oplever at alt er korrupt, alt er råddent, intet kan man regne med, at det er Amart topstyring helt ud i ekstremerne. Ser det hele i lokalområdet, ingen smil, kun trætte øjne, kun konflikter og et had mod Farang som jeg ikke har oplevet før, vi får jo skylden ved I vel godt? Godt indlæg JohnBKK, uskyldighedens dage har længe været talte og tålmodighedens timeglas er vendt. Den hjælpende hånd er i stigende grad blevet til en udstrakt håndflade efter penge. Alt har sin pris og de har fået nok af Farang og deres ubekymrede glansbillede-liv, tilrejsende for endnu engang at nedslide den Indokinesiske gæstfrihed med penge som midlet til målet at afklæde og forgribe sig på kulturen. Korruptionen har ingen samvittighed, kun ego-mastruberene politikere og andre statshoveder der med himmelvendte øjne udgyder deres money-shot på ansigtet af hele den små-naive hårdtarbejdende og desværre fattige landsmænd der med nød og næppe kan afholde deres døtre fra at fuldende kæden fra at blive barfinet i storbyen. Thailand bliver mere og mere i sidste ende sin egen befolknings pimp. Når det så ikke passer den vestlige turist længere, rejser denne blot til nabolandende for at genfinde gæstfriheden, lave priser, villige piger, og service for håndører. Man kunne naturligvis også se lidt mere lyst på tingende. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 29/04-2016 04:12
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Daily Mail har en laengere artikel omkring overfaldet: http://www.dailym...t-him.html |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 29/04-2016 04:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
Kors i hytten en gang medlidenheds pløre artikel! Hvis de er kommet i Thailand siden 80´erne burde bedstemor med slag i være bevidst om hvordan man håndterer en konflikt i landet. Jeg får mindre og mindre medlidenhed med familien, og det var da dejligt at de nu holder sig væk fra Thailand, for det viser jo KUN hvor patetiske og overfladiske deres noget så gode Thai venner betyder for dem, selvom de fylder det meste af artiklen. Buhuuu - Et noget tyndt grundlag at afsige sig et helt land pga. en kedelig, men selvforskyldt oplevelse. |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 29/04-2016 07:03
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
hugoboerge skrev: Daily Mail har en laengere artikel omkring overfaldet: http://www.dailym...t-him.html ha ha den side er allerede spæret....skulle det være vejen frem flot måde at prøve at tysse det ihjel |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 29/04-2016 07:10
|
handy skrev: hugoboerge skrev: Daily Mail har en laengere artikel omkring overfaldet: http://www.dailym...t-him.html ha ha den side er allerede spæret....skulle det være vejen frem flot måde at prøve at tysse det ihjel Proev igen for jeg har ingen problemer plus der dukker ikke noget groent skilt op. Har lige klikket paa linket jeg lagde op, virker fint. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 29/04-2016 07:17
|
Her er overskrifterne samt artiklen: 'We're NEVER going back to Thailand': Son who was brutally beaten unconscious with his elderly parents tells of their shocking ordeal as new footage shows fight broke out when they brushed past street thug • WARNING: GRAPHIC CONTENT • Family of British tourists left knocked out cold in vicious attack in Thailand • Rose and Lewis Owen were spending a month with son, also Lewis, when they were brutally attacked on Wednesday in popular Thai resort • Police reveal that the family's son had bumped into a drunken local thug • More yobs arrived and attacked the tourists despite pleas from the father • Do you know the family or witness the incident? Call 020 3615 1924 or email A son beaten unconscious during a brutal attack in Thailand along with his elderly parents has vowed never to return to the south east Asian country. Lewis Owen, 43, and his father, also Lewis, 68, and mother Rosemary, 65, were beaten up during the attack by at least six people. The family were on holiday on the beach resort of Hua Hin when they were attacked. Mr Owen, who works as a graphic designer in Singapore said neither he nor his elderly parents from Wales would ever return to Thailand. Mr Owen said: 'I’m not going back to Thailand again. Mum and dad won’t be either. Never, ever again. 'My mum and dad are on the mend so it is all okay. Dad had six stitches in his forehead and there is some heavy bruising and he had two black eyes. They were a bit worried about my mum but she is okay. The swelling was not going down on her brain but they have done some operations. He added: 'Mum and dad have been going to Thailand for a long time. I don’t get to see them very often, I see them at Christmas and at my dad’s birthday.' According to The Mirror, Mr Owen he and his parents were walking along the street when they were attacked. He said the CCTV footage of the assault was so violent that police would not let them look at it. He said he suffered 16 stitches, but luckily all of the damage was above his hairline. He said he believed the attacks were entirely random. Mrs Owen has since been released from hospital. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 29/04-2016 07:41
|
I artiklen fra Daily Mail er der reference til Daily Mirror: http://www.mirror...ow-7856070 |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.