Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Nogle der har erfaring med KLM ?
Da det var mig der stod for indkøb af billetter for familien, kone, voksne unger samt kærester og priserne jo banker derop af når uddannelsesstederne holder sommerferie, kom jeg til at købe ved KLM, jeg kender dem kun fra små ruterne Aal - Ams - Fra, men hvordan er de på langstrækninger Ams - Bkk ?? service
Hører gerne om andres erfaringer
Jeg har flere gange fløjet med KLM Aalborg-Amsterdam-Bangkok samt retur. Servicen mm er i det store hele som hos andre selskab, hverken bedre eller dårligere.
Det ser fornuftigt ud, alle drikkevarer incl alkoholiske er gratis.
Og der er mulighed for at tilkøbe en anden menu for 12 euro og op pr måltid , men det er alt sammen godt beskrevet på deres hjemmeside..
Nok til at jeg helt bestemt vil fravælge dem, det er simpelthen for trangt, minder om de første charterture med en Sterling Caravelle til Mallorca, skrækkeligt..
Selve KLM og selve flyvningen fra AMS til BKK, var der ikke noget at pege fingre af, da Jeg fløj med dem i starten af '15. Men Jeg foretrækker nu Turkish eller Luftwaffe, når Jeg flyver fra AAL også selvom sidstnævnte har indstillet flyvningen fra AAL, så man fremover skal over CPH. Og det er der par grunde til, for det første er KLM's hjemrejse tidspunkt som er godt er ved middagstid lokal tid fra BKK ikke lige mig, da man først lander i AAL sent om aftenen. At flyve hjem fra BKK omkring midnat som Turkish og Luftwaffe gør, passer mig langt bedre, dels kan man den sidste aften give den fuld gas, dels kan man på hjemrejsedagen få gjort de sidste ting og dels lander man i AAL ved middagstid eller først på eftermiddagen.
For det anden skal der ikke meget til før "korthuset" i Schiphol vælter, mht. vejret. Det oplevede Jeg selv, da Jeg skulle besøge min bror i L.A også i '15. Flyveren fra AAL ikke kunne få start tilladelse til Schiphol til den planlagte afgangstid, pga. kraftig blæst der. Det medførte forsinkelse fra AAL til Schiphol, så man ikke nåede den videre forbindelse til LAX. Jeg måtte derefter stå i kø i syv timer, for at blive ombooket - ren tortur.
Jeg har hørt mange eksempler på hvor følsom Schiphol er for dårlig vejr, bla. tåge. Og Jeg kender en familie som fløj med KLM til Thailand, her først på året. På hjemrejsen blev de også ramt af forsinkelse ligeledes pga. kraftig blæst, så de måtte vente i mange timer i Schiphol, før de kunne flyve det sidste stykke til AAL.
Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.