Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Restauranter og spisesteder i Thailand
 Udskriv debat
Organic' in our country means unsafe.
hugoboerge
Her er noget at taenke over naeste gang man bestiller en gang "phad kaprao".

From now on, the all-time favourite dish, phad kapraokai (stir-fried chicken with holy basil) will never be the same, thanks to new findings by food safety advocates.

'Organic' in our country means unsafe

http://www.bangko...ans-unsafe

Organic products found contaminated

http://www.bangko...s-residues

JohnBKK
Intet nyt her, land of fup and svindel!

Har opgivet at orientere mig om hvad man bør eller ikke bør putte i hovedet, er så halvgammel nu at det ikke betyder en skid med nogle år fra ell. til hvor man bliver et smukt lig. Min mund er fyldt med fyldninger indeholdende kviksølv fra de gode gamle skoletandlægedage hvor det at bore og bore dybt var at betragte som det ypperste i den ædle gerning. Derefter 40 års nikotinmisbrug, alkoholmisbrug, madmisbrug osv. osv. - så mon ikke jeg klarer en gang roundup eller hvad f.... de bruger her, Agent Orange måske?

Tuttelu Tralla

Nero
JohnBKK skrev:

Har opgivet at orientere mig om hvad man bør eller ikke bør putte i hovedet, er så halvgammel nu at det ikke betyder en skid med nogle år fra ell. til hvor man bliver et smukt lig. Min mund er fyldt med fyldninger indeholdende kviksølv fra de gode gamle skoletandlægedage hvor det at bore og bore dybt var at betragte som det ypperste i den ædle gerning. Derefter 40 års nikotinmisbrug, alkoholmisbrug, madmisbrug osv. osv. - så mon ikke jeg klarer en gang roundup eller hvad f.... de bruger her, Agent Orange måske?

Tuttelu Tralla

Du kan ta' det helt roligt...

Du har allerede passeret den farlige alder kan jeg regne ud. Grin Først når du når de 69 år, er der basis for en revurdering.

JohnBKK
Tak for opmuntringen Nero, fik det straks bedre, tøhø!

Men har da tænkt mig at dyrke organisk pot når jeg engang flytter op på farmen..

Pibe

juj
Hilser alt hvad der er farligt meget velkommen. Mad, sprut, nikotin, drugs, you name it.

Gør sgu alt for at undgå at ende med at sidde og skide i en ble på et plejehjem. Dagens højdepunkt er ved sengetid kl 8 hvor man får en tør røv til natten.

For slet ikke at tale om den mad de servere for de gamle. Sad

Mykland
JohnBKK skrev:

Tuttelu Tralla

He he Grin

hugoboerge
Helt klart, "kontrollen" fejler aldrig, det er de andres skyld.

Typisk Thai.

http://www.bangko...due-claims

Spring til debat: