Se indlæg
 Udskriv debat
Thai ludere på 3 mdr ophold.
gunther
Er der nogle af de kloge hoveder herinde, som har oplevet problemer med at få visa til DK igen senere efter
at et familiemedlem har været 3 mdr for at finde en handsum og gavmild farang?

Mens jagten efter den eneste ene har stået på, selvfølgelig med hjælp fra family her i DK, er der selvfølgelig
arbejdet ihærdigt på diverse såkaldte thai massage med diverse ydelser.

Da risikoen for at blive taget som illegal arbejdskraft, på disse thai massage er ikke eksisterende,
vil jeg mene at det ikke skulle kunne give problemer senere.

Vil gerne høre om nogle har haft problemer, da det jo foregår i stor stil.

Foxtrot
Er det bare mig ....eller svarer du ikke nærmest selv på dit, efter min mening usmagelige, spørgsmål??

Bliver hun taget i at udføre illegalt arbejde, så får det naturligvis alvorlige konsekvenser for kvinden (udvisning og langvarig karantæne) .... og bliver hun ikke taget, ja så giver det vel sig selv!!!

Så vidt jeg ved vil der blive et skærpet opsyn på det familiemedlem der står bag invitationen.

-Foxtrot

Fotofreak
gunther skrev:
Da risikoen for at blive taget som illegal arbejdskraft, på disse thai massage er ikke eksisterende

Det er godt nok noget af et postulat du fyrer af, og hvis det skulle være sandt, hvordan skulle folk så være i stand til at fortælle dig, om de har haft problemer.

M.v.h. Fotofreak

GAMBIT
Overskriften var ellers dragende

vandango
Sikke noget fordrukket sludder, utroligt så meget pis folk finder på.
Sikke en gang idioti.
Sad

The_Horror
...og folk kan ikke forstå at det skal være så bøvlet at få visum...
A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed

sudsakhon
lidt i ventetiden

http://www.vice.c...e=vicefbdk

https://en.wikipedia.org/wiki/Phra_Aphai_Mani
The_Horror

God artikel som samler mange gode pointer, de fleste har vi dog haft oppe og vende her på portalen. Har man bare lidt at gøre med Thailand ved vi jo godt disse ting, men for den almindelige kulturradikale feminist M/K som måske aldrig har sat sin fod i Asien er det en vigtig artikel.

Tegningen af Max Gustafson viser tydeligt denne totale uvidenhed. Ja, den bør jo nærmest tolkes ironisk. Bare se måden hvorpå de thailandske mænd ligeledes bliver offer gjort, som om Somchai'erne er moralske dydsmønstre?

http://www.maxgus...sk-kultur/

A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed

Philo
Jeg ved næsten ikke om det er besværet værd, men jeg prøver alligevel.

Kære trådstarter, dit indlæg er ikke i overensstemmelse med dagens Danmark. Ikke at det du skriver ikke forekommer, men det er ikke "normalt"
Du burde læse indlægget fra sudsakhon og tænke lidt over det.

Ellers kunne det jo være, at du også blev fanget i et stereotypt billede af den typiske dansker, der er gift med en kvinde fra Thailand. Eller for den sags skyld en kvinde fra Phillipinerne eller østeuropa, for vi "ved" jo godt hvordan de er - ikke sandt ....

Det ville være så dejligt, hvis man som dansker gift med en thai, erkendte det ansvar man også påtager sig.

Bare et lille opstød, men nogen gange bliver man bare så træt - suk.

Philo

vandango
Philo - hvis du går ind på trådstarters profil, og fra oven klikker ned i hans seneste indlæg, vil du se at han har en negativ holdning til Thaikvinder.

Meget usympatisk person.

kimsonic
hvorfor blver sådan et fordummende indlæg ikke filtreret?
det er vel snarere østeuropæere samt os selv der kunne finde på at sætte det hele over styr!!
Kick you

Spring til debat: