Se indlæg
 Udskriv debat
Sririta Jensen (ศรีริต้า เจนเซ่น)
The_Horror
Som de fleste herinde nok ved har modellen og skuespillerinden Sririta Jensen danske aner. Ja hendes far var faktisk ærkedansker (en helt anden kendt 'Jensen', nemlig Peter Ladd Jensen der blev gift og senere skilt med den thailandske konges ældste barn, Prinsesse Ubolrattana, var amerikaner, men sikkert også med danske aner et sted længere ude).

Nok om det, Sririta's far døde tidligere på måneden (dog i en pæn alder) og i dag kom så et link med billeder fra hendes besøg i Danmark. Han hed Ejvind S. Jensen og var fra 1935. Jeg har stadig til gode at møde en thailænder der ikke kender Sririta Jensen og hun har været fast inventar på TV-skærmen i al den tid jeg har sat mine fødder i TH.

Link:

http://www.khaoso...1463371272

I dag var også dagen hvor en anden 'kendis' døde af kræft, nemlig internetfænomenet "Sexy Pancake". Alle der har fuldt bare lidt med i thailandske online medier må have stødt på denne knapt så attraktive ladyboy, typisk poserende på billeder taget i mere rurale omgivelser. Ikke desto mindre bragte Sexy Pancake smil på en masse læber og havde tilmeldt sin egen fanklub.

Link:

http://www.thaivi...le-cancer/

Redigeret af The_Horror d. 16/05-2016 11:20
A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed

Webmaster
The_Horror skrev:
I dag var også dagen hvor en anden 'kendis' døde af kræft, nemlig internetfænomenet "Sexy Pancake". Alle der har fuldt bare lidt med i thailandske online medier må have stødt på denne knapt så attraktive ladyboy, typisk poserende på billeder taget i mere rurale omgivelser. Ikke desto mindre bragte Sexy Pancake smil på en masse læber og havde tilmeldt sin egen fanklub.

Link:

http://www.thaivi...le-cancer/

Er ikke bekendt med Pancake, men har derimod set en del med en anden kulørt skikkelse i form af Yingsak Jonglertjesdawong i TV gennem årene.

Jeg kan ikke helt finde ud af om Yingsak vil være mand, kvinde eller bare klædt ud - og jeg er sådan set også ligeglad. Har nydt personens udsendelser gennem årene - også selvom der bruges lidt rigelig sendetid på at promovere bestemte brands.

Man kan finde mere om Yingsak her:
- Yingsak Food (Facebook)
- Private facebook-profil
- Yingsak Food på Youtube
- Yingsak Food's hjemmeside

The_Horror skrev:

Som de fleste herinde nok ved har modellen og skuespillerinden Sririta Jensen danske aner. Ja hendes far var faktisk ærkedansker (en helt anden kendt 'Jensen', nemlig Peter Ladd Jensen der blev gift og senere skilt med den thailandske konges ældste barn, Prinsesse Ubolrattana, var amerikaner, men sikkert også med danske aner et sted længere ude).

Nok om det, Sririta's far døde tidligere på måneden (dog i en pæn alder) og i dag kom så et link med billeder fra hendes besøg i Danmark. Han hed Ejvind S. Jensen og var fra 1935. Jeg har stadig til gode at møde en thailænder der ikke kender Sririta Jensen og hun har været fast inventar på TV-skærmen i al den tid jeg har sat mine fødder i TH.

Link:

http://www.khaoso...1463371272

Ja der er nogle forunderlige historier og skæbner derude.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
The_Horror
ja, jeg kender til Yingsak, en kulørt personlighed og ganske respekteret for sin madlavning.

Mht. Pancake, så prøv at google "sexy pancake", så kommer der en masse billeder, disse billeder er bl.a. ret anvendt i fx kommentarfelter på facebook, Twitter og Instagram, med diverse påførte tekster. I denne skøre verden skal det ikke undrer mig hvis han/hun har tjent en god skilling på disse billeder.

men ivørigt tak for at skrive i indlægget, her er godt nok historisk dødt på Thai Portalen, der er sjældent meget respons på de forskellige indlæg?
A fool who knows his foolishness is wise at least to that extent, but a fool who thinks himself wise is a fool indeed

Webmaster
The_Horror skrev:
Mht. Pancake, så prøv at google "sexy pancake", så kommer der en masse billeder, disse billeder er bl.a. ret anvendt i fx kommentarfelter på facebook, Twitter og Instagram, med diverse påførte tekster. I denne skøre verden skal det ikke undrer mig hvis han/hun har tjent en god skilling på disse billeder.

Ja jeg havde været inde og kigge da jeg ikke vidste hvem det var. Og ja, jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det pænt. Ja har ikke rigtig noget pænt at sige så burde holde min mund i stedet.

Tjo, kan måske sige det på en anden måde. Fred være med at folk skifter køn, men kan de så ikke prøve at se ud og opføre sig lidt anstændige i det nye køn?

Kan huske en kunde jeg havde ca. hver eller hveranden uge for en del år siden. Hun (sønnen) mødte altid op med sin far når de skulle handle. Første gang undrede jeg mig en del, men lod som ingenting - og jeg sagde aldrig noget andet end jeg ville have gjort hvis det var en almindelig pige med sin far. Ja i starten troede jeg faktisk at faren bare var en gammel gris, først efter lang tid jeg fandt ud af det var far og søn/datter.

Jeg aner ikke hvad der var galt oppe i hovedet på "tøsen" - hun var ikke helt normal. Ikke som jeg har set andre kønsskiftet personer. Hende hers øjne fes rundt i knolden på hende som om hun var bange for at én eller anden stod bag hende og var ved at lange ud efter hende. Hun havde ikke den selvsikkerhed som andre, som om hun var i en slags konstant paranoia. Som et kønsskifte hvor hun var bange for tæsk fordi hun havde taget det valg.

Nå men for at komme tilbage til sagen. Der er nogle kønsskiftet som ser stjernegodt ud, ja af og til selv drags som kan se stjernegodt ud. Jeg har set ellers smukke kvinder være misundelige på katoeyer for deres udseende og 100% femininitet. Jeg har set rigtige kvinder lære kvindetricks af kønsskiftet personer.

Og her kommer min undren så, hvorfor er der nogle som skifter køn for så at ligne en sæk lort. Hvorfor er der nogle som tager det store skridt som det må være at skifte køn og så stopper op derefter? Hvorfor ikke køre den helt ud nu når man har taget det allerstørste skridt og så gå op i at være den kvinde eller mand som man har skiftet til?

Hende tøsen jeg nævnte før. Nogle gange mødte hun op med høje hæle, en kjole så hun lignede en amerikanske husmor anno 1955, læbestift og så skægstubbe. Come on, hvad fanden sker der helt ærligt???? Vil en mand være kvinde så må man for helvede da også kunne tage sig sammen og barbere sig inden man pudre hele fjæset til og smører læbestift ud på læberne. Skægstubbe er bare no go.

Jeg har endda set en dansk dame (mand) ganske pænt klædt i kjole, makeup, pænt opsat hår, lange negle, høje hæle, ny-barberet ben. Alt perfekt - bortset fra et stort fuldskæg.

Og så er jeg tilbage ved pancake og det som jeg tænkte ikke er særligt pænt at sige. Nogle af de billeder jeg så ved søgning er godt nok ufeminine og akavet. Vil en person være et andet køn, så vær det dog ordentligt. Vil en kønskiftet være kvinde så vær det dog ordentligt og helhjertet og vær ikke blot en parodi af en kvinde.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
GAMBIT
Penile cancer - altså cancer i penis/underlivet fordi den bliver "pakket", skjult og behandlet unaturligt over en lang periode - Metoden er også kendt som "Tuck and Tape"

Se illustration

Nogen ville nok fremtone skæbnesironien i at mange katoys bliver offer for Penlie cancer som følge af at skjule pjorten... Jeg synes det er syn for dem som ikke har råd til at få operationen til at fuldende deres forvandling.

Efter at have læst mere om Sexy Pancake, var det jo et godt menneske som havde hårdt konstruktions arbejde for at forsørge sin bedstemor - det gør det jo bare mere trist. det er langt mere svært at have medlidenhed med en katoy fra sukhumvit med sår på arme og ben der river en i armen for et blowjob rundt om hjørnet.

Udover det har jeg naturligvis selv stødt på sexy pancake på div. sociale medier - det er næsten ikke til at undgå hvis man har et Thailandsk netværk.
Redigeret af GAMBIT d. 16/05-2016 21:26

The_Horror
Smile Du behøver ikke holde dig tilbage Web, "sexy pancake" var tudegrim selv af en ladyboy at være. Men jeg tror også at der var en del selvironi over hans/hendes poseren. Du ser det over alt, til thaifester og i TV osv., mænd som spiller ladyboy smurt ind i overdrivelse. Lidt ironi har de dog de kære thaier. Jeg tror nu ikke at "sexy pancake" blot spillede ladyboy, men jeg er sikker på at han/hun med vilje prøvede at være lidt landsby kikset, lækre ladyboys er der jo nok af.

Hvorfor man ser det andre steder kan der være mange forklaringer på, nogle er decideret psykisk syge el. i stofmisbrug, andre 'leger' kun ladyboys i en periode af deres liv for at tjene penge.

For de fleste ladyboys tror jeg bare at de er sådan. Ligesom med kvinder gider de nok ikke dulle sig op hver eneste dag. Jeg har nogle gode venner i Thailand som jeg ser hvert år, de er ægte ladyboys, men de er oppe i alderen (+38 år) og bestemt ikke særlig pæne længere, de har alm. arbejde, er gift og man ser dem derfor gå rundt i T-shirt med ilikonepatter og uden make-up. De er i øvrigt flinke mennesker. Oppe i landsbyerne ser man dem også bare gå rundt i alm. tøj. Fred være med det, de er ligeså forskellige som os andre og I Thailand er det så almindeligt og accepteret. Og så er nogle heldigere end andre mht. udseendet, men sådan er det jo også med os andre.

At være ladyboy henvender sig ikke kun til de flotte, jeg har haft flere snakke med ladyboys om deres valg og hvorfor de føler sig som kvinder osv..For de fleste starter det i begyndelsen af teenageårene. Nogle af dem vælger senere at blive alm. homoseksuelle når de bliver +50 år og mister interessen for make-up og den slags. Silikonen kan man fjerne igen og af samme grund vælger mange ikke at få lavet en decideret kønsskifteoperation, en sådan er i øvrigt heller ikke helt uden risiko/komplikationer, derfor tør mange ikke selvom det sagtens ville kunne betale for at få det lavet.

Men ja, nogle ser så godt ud at selv pigerne er misundelige og de kan lave rigtige mange freelance penge både i BKK og Pattaya.
Redigeret af The_Horror d. 16/05-2016 21:33

The_Horror
GAMBIT skrev:

Penile cancer - altså cancer i penis/underlivet fordi den bliver "pakket", skjult og behandlet unaturligt over en lang periode

Nogen ville nok fremtone skæbnesironien i at mange katoys bliver offer for Penlie cancer som følge af at skjule pjorten... Jeg synes det er syn for dem som ikke har råd til at få operationen til at fuldende deres forvandling

Jeg tænker at det også kan skyldes at pjorten igennem tiden er stukket ind hvor den ikke burde være stukket ind, slet ikke uden kondom. Derudover læste jeg lige at der er væsentlig større risiko for at få den slags cancer hvis man har HIV i forvejen, hvilket ikke er utænkeligt i "sexy pancakes" tilfælde.

Men stakkels Sririta Jensen, at hendes tråd pludselig handler om HIV og Penile Cancer pga. min lille sidebemærkning Smile

GAMBIT
The_Horror skrev:

GAMBIT skrev:

Penile cancer - altså cancer i penis/underlivet fordi den bliver "pakket", skjult og behandlet unaturligt over en lang periode

Nogen ville nok fremtone skæbnesironien i at mange katoys bliver offer for Penlie cancer som følge af at skjule pjorten... Jeg synes det er syn for dem som ikke har råd til at få operationen til at fuldende deres forvandling

Jeg tænker at det også kan skyldes at pjorten igennem tiden er stukket ind hvor den ikke burde være stukket ind, slet ikke uden kondom. Derudover læste jeg lige at der er væsentlig større risiko for at få den slags cancer hvis man har HIV i forvejen, hvilket ikke er utænkeligt i "sexy pancakes" tilfælde.

Det kan der være noget om - Pancake kunne faktisk godt se HIV ramt ud.
Jeg har altid haft respekt for LB´er med selvironi og det må man sige at pancake også havde, som du selv skriver, "sexy pancake" var tudegrim selv af en ladyboy at være. Men jeg tror også at der var en del selvironi over hans/hendes poseren"

men ivørigt tak for at skrive i indlægget, her er godt nok historisk dødt på Thai Portalen, der er sjældent meget respons på de forskellige indlæg?

....

Men stakkels Sririta Jensen, at hendes tråd pludselig handler om HIV og Penile Cancer pga. min lille sidebemærkning Smile

Kender ikke Sririta Jensen, så det må handle om LB´er istedet Grin
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

JohnBKK
Smuk pige..

s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/c0/09/03/c009033310265dae9a15f5a2c1dcd2fc.jpg

vandango
Ja cute ser hun ud JohnBKK, og man kan sikkert lave fine barbie dukker ud af hende, og sælge til børnene.

Men hjemme hos mig dur hun ikke, der skal gøres rent, vaskes tøj og laves mad, og farmand skal underholdes!

Kan overhovedet ikke se nogen som helst muskulatur på hende, hun er mere til pynt end til gavn.

Men cute ser hun ud.

image.shutterstock.com/z/stock-vector-a-thinking-emoji-emoticon-smiley-face-character-looking-interested-with-hand-on-chin-333195842.jpg

juj
Man har da en hyret til at komme og gøre rent, ect. Vandango.

Fattig folk skal også have mulighed for at tjene en dagløn. Og det giver mere tid til det sjove.

Lærte det da jeg havde 2 på samme tid. Mente så jeg kunne spare hushjælpen og nemt kunne ordne og indkøbene vask og rengøring. det faldt ikke i god jord. Så det blev hurtigt droppet.

Hyggelig tid med Tik og Tak. små dyrtTuttelu Tralla men hygsomt.

Spring til debat: