Se indlæg
 Udskriv debat
Thai undervisning
ian
Hej med jer derude.. Shock)

Jeg kunne godt tænke mig at lære at tale thai, kender i nogle gode steder i København, hvor man kan få undervisning..?

Hilsen

Ian.
 
Suk Rak Ning
Proev Soendagsskolen, oplysninger findes her paa siden

Suk...........................Cool


http://www.dansk-...ad_id=1900

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original
 
falang yao
Hej Ian,

M.h.t. Søndagsskolen i KBH, kig lige på denne tråd:


http://www.dansk-...ad_id=1913


Ønsker du yderligere informationer er du velkommen til at spørge John-Morten Due eller undertegnede, enten her i tråden eller per PB.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
ian
Takker mange gange for oplysningerne...Shock)

Vil lige kigge på det.

Ian
 
Spring til debat: