Se indlæg
 Udskriv debat
Hvid mands byrde..
JohnBKK
Den her burde alle blege, danske, dresserede, Kaffe Latte, Christiania cykel, Øko, Spelt, "Hjælp en migrant til socialkontoret" osv. osv. pissemyremænd se, håhåhå!

Fåårking bitch, blev hun chokeret, blev hun sat på plads?

Amen til det!

Webmaster
Det var åbenbart ok for den lyshåret so, så længe den mørkhåret so slog løs. Den lyshåret so så ingen grund til at blande sig før den mørkhåret so fik igen ved kasse 1. Kan man opføre sig som en mand og dele øretæver ud, så skal man også kunne tåle at få et par på kassen. Den ene hånd vasker den anden - det er ligestilling.
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
juj
Respekt for hans tålmodighed. Så længe havde jeg ikke ventet, men godt at se han træder i karakter. Kvinder og hunde skal da have en fast hånd.

JohnBKK
Kom i tanke om min favoritforfatter da jeg var 10 år:

"Børn er lykkelige og dyr og kvinder; men vi mennesker er det ikke."

Vi bærer en byrde...

Anonym Bruger
Ja han var tålmodig indtil det slår klik for ham. Absolut ikke et eksempel til efterlevelse.

JohnBKK
Man vælger selv:

"Skat, vi taler aldrig sammen, hvorfor?"

"Vi burde kunne tale om det"

"Lad os dog være fornuftige mennesker og tale om det"

- og så videre ad infinitum..

Jeg synes han var meget tålmodig, og den kælling fik hvad hun fortjente, end of story..
Redigeret af JohnBKK d. 06/06-2016 21:16

GAMBIT
Dejlig britisk kultur. Godt at se hvordan manden lige tager kontrol over situationen og viser hende ind på passagersædet som en ægte gentleman.
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

Bade-Dyr
Jeg var gået efter først slag, Og så ville det forhold / ægteskab være over.

Havde hun forsøgt igen mens jeg var på vej væk, Ville hun havde fået et par Kindfede !!!

Webmaster
Her er en anden so som skulle sættes på plads (selvom det kun er en Xbox hun har fat i, hun kan være glad for det ikke var en Playstation så havde hun fået sparket den op i røven):

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
JohnBKK
Kan slet ikke få nok af denne her..

JohnBKK
Her en flok hvide mænd der absolut ingen byrde bærer, tværtimod! Er det mon hvide russere?? Cool

Spring til debat: