Se indlæg
 Udskriv debat
lære at tale Thai
JHB
Hej,
Jeg har besluttet mig for at ville lære Thai (sådn til husbehov).
Jeg har lånt 'Learn Thai' -CD-rom på biblioteket.

Der kan jeg lære en masse lidt ligegyldige sætninger (synes jeg).
Der forklares ikke måden man bryder sætninger op på og derved kan bruge dele af sætgningerne til at gå videre med.

Er der nogle som kender et godt - "basic Thai" program/lydbog på nettet? Helst et program! Prisen må ikke gerne være over 40 USD.

Venligst
Jacob, Frb.
 
clydehaumann
Nu ved jeg ikke hvor du bor, men er det i KBH er det muligt at laere Thai i Soendagsskolen. Skriv til Morten Due for naermere oplysninger.
Det andet kan jeg ikke hjelpe dig med. Sorry.
Clyde.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring.
Visum Hjælp. GRATIS
Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE.
http://thaidanishservice.com

https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/
 
http://thaidanishservice.com
MortenDue
Hej Jacob

Send en email - så finder vi ud af det....

Morten
Chance favours the prepared mind
 
www.mjdue.dk
JHB
Hej Morten,

Det har jeg så gjort nu : )
 
nicefarang
Jeg lånte også denne cd på biblioteket.
Synes de snakkede for hurtigt til at jeg kunne indlære de specielle thailyde.

Personlig undervisning er nok bedst i starten.
 
Spring til debat: