Se indlæg|
surt opstød!!!!
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 28/05-2006 14:25
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Jeg er så træt af vores mening om Thaipiger!!!! Det sker jo også at de bliver forelsket i en falang!! Hvad så, vi rejser jo bare hjem, og forsætter vores liv, lever livet i lille danevang, og pigen sidder tilbage med knust hjerte og drømme om et liv på den bedre side af verden!!! Hun må ligge krop og liv til noget vi slet ikke kan forstille os, vores afskylige sex fantasier og drømme, også møder hun den søde falang som tager hende med til Phuket eller et andet sted og har en dejlig tur og et liv som hun kun har set på tv eller drømt om!!! Hvad sker der for hende når vi rejser hjem???? Tilbage i baren og ligge krop til den næste falang der vil leve sine drømme ud!!!! Sorry, har lige fået knust mit hjerte af en barpige der trode hun havde fundet den rigtige. Jeg er som de fleste her på siden ved, lykkelig gift, så det er ikke mig selv jeg skriver om, men jeg tror ikke at jeg er bedre end de fleste. Og vil ikke gøre mig bedre, men før vi dømmer, så kig indad!! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 28/05-2006 16:06
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Jesper! Hørt! Jeg kunne ikke beskrive det bedre!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/05-2006 16:37
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja Jesper jeg er desværre nød til at give dig ret og skriver det samme som pdrhan. |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 28/05-2006 16:39
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Hvert ord du skriver her har min fulde opbakning.
Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 28/05-2006 17:47
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej, Det sker jo også at de bliver forelsket i en falang!! Hvad så, vi rejser jo bare hjem, og forsætter vores liv, lever livet i lille danevang, og pigen sidder tilbage med knust hjerte og drømme om et liv på den bedre side af verden!!! Ja, man er også nødt til at se sagen fra pigens side. Der er langt fra et af de tre P'er til Baldersgade... /Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| MortenDue |
Lagt på d. 28/05-2006 17:48
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 194 |
Så jeg kan kun give Jesper ret........
Chance favours the prepared mind
|
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 28/05-2006 18:25
|
|
Takker for forståelsen!!! Ville gerne holde liv i denne tråd lidt endnu, så andre også for den læst, jeg mener den må ikke dø for hurtigt... IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 28/05-2006 21:04
|
|
Please hold den i live
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 28/05-2006 22:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hvor er det nye i denne tråd ??????? Der findes slemme barpiger + der findes slemme farang Der findes søde barpiger + der findes søde farang. Der har jo altid været en del angreb på pigerne, her på siden, jeg har på fornemmelsen at de fleste af dem der sviner disse piger til er mænd som tager til Thailand med et formål, nemlig at få opfyldt deres perverse fantasier, efter endt ferie og sex i lange baner, ja så er pungen tom, altså også pengepungen og måske har stodderen også fået en lille souvenire som så uheldigvigs skal kurreres på kliniken for kønssygdomme, så bliver stodderen sur og fanden er løs og for ham er der ikke noget være end barpiger. Men han kan jo ikke holde snotten væk, så når pungene igen er fyldt, ja så drager sexmonsteret atter engang til Thailand og denne gang er han så endnu mere syg i hovederne.............. Pigen som efter flere års bar arbejde og adskellige perverse sexydmygelser må da ha' det skidt og har selvfølgelig svært ved at stole på den hvide mand...... Mange af de enlige mænd der stiger ind i en minibus fra Bkk til Pattaya ligner sq heller ikke nogen der har opfundet den dybe tallerken. TAK. Suk................
Redigeret af Suk Rak Ning d. 28/05-2006 22:30 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Ki Nuk |
Lagt på d. 28/05-2006 22:55
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 62 |
Hej... "Vores" mening om Thaipiger (slemme ) er vel ikke anderledes end vores mening om andre, der tager røven på "os"..... Ligesom pigernes mening om farang, der lover mere end de kan holde, ikke er udpræget positiv.... Den her går begge veje, og er efter min mening ikke begrænset til en bestemt nationalitet.... Den største slyngel jeg har mødt, til dato, var en dansker; jeg levede sammen med hende i 9 år, før jeg fandt ud af det..... Måske er jeg på mange måder bare for naiv ?Mit (første!!!) forhold til en Thaipige kuldsejlede simpelthen fordi, jeg ikke havde begreb om hendes kultur og hendes baggrund iøvrigt; var fuldstændigt uforberedt på hendes måde at anskue tingene på.... Og så var der et par andre ting, der også var med til at vælte læsset, men de kan ikke tørres af på hendes nationalitet.... summasumarum.... der findes gode og dårlige mennesker alle vegne, i baren, på gadehjørnet, på internettet.... Vi går rundt i et minefelt med bind for øjnene, men det gør pigerne altså også... mvh... Ki Nuk |
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 28/05-2006 23:40
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 332 |
hvad er så de 3 P'er Robert??
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent" |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/05-2006 23:52
|
|
husk det suk næste gang du er på tur . gider ikke spilde en hel nat på at få dig hentet hjem igen |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 29/05-2006 00:27
|
|
Jeppe. Jeg ser ingen grund til at blive personlig, hvad jeg laver når jeg er i Pattaya rager sådan set ikke dig, hvis du bare passer dit, ja så passer jeg mit................... ![]() Suk..... [small]Jeg spiller ihverttilfælde med åbne kort når jeg er der ![/small] Redigeret af Suk Rak Ning d. 29/05-2006 00:31 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 29/05-2006 00:33
|
|
PLEASE HOLD JER TIL EMNET. IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/05-2006 00:44
|
|
dobbeltmoral |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/05-2006 00:46
|
|
sorry trykkede 2 gange
Redigeret af d. 29/05-2006 00:47 |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 29/05-2006 01:00
|
|
Dobblelt moral???????? At pigerne har føleser??? Sorry, det ved jeg at nogen af dem har!!!!! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/05-2006 01:16
|
|
ikke s |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 29/05-2006 01:17
|
|
Mon ikke største delen af bar-pigerne har følelser, det er jeg da næsten sikker på. Om man kan blive lykkelig med en bar-pige/X bar-pige, ja hvorfor ikke, som skrevet før, hvis man giver hende sit hjerte så er jeg sikker på at man får et hjerte af guld fra hende, det kræver måske bare lidt mere forarbejde inden det hele går i hak, da livet som bar-pige sikkert ikke altid er en dans på roser...... Dobbeltmoral, Jeppe hentyede til mig............... Mvh. Suk...................
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/05-2006 01:20
|
|
ikke sådan ment jesper , bliver lidt forarget over nogles udtalelser . mener der er et gammelt ordsprog der hedder , man skal ikke kaste med sten når an selv bor it et glashus . men giver dig fulstændig ret i at pigerne har følelser også vi mænd har dette , har fortalt før at nogle af de sødeste piger jeg har mødt er barpiger ingen ondt ord om dem fra min side |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

) er vel ikke anderledes end vores mening om andre, der tager røven på "os"..... Ligesom pigernes mening om farang, der lover mere end de kan holde, ikke er udpræget positiv.... Den her går begge veje, og er efter min mening ikke begrænset til en bestemt nationalitet.... Den største slyngel jeg har mødt, til dato, var en dansker; jeg levede sammen med hende i 9 år, før jeg fandt ud af det..... Måske er jeg på mange måder bare for naiv ?