Se indlæg
 Udskriv debat
khao lak
jager
er der nogle der har været her før og et fornuftigt hotel hvor man kan have børn med og der er noget de kan beskiftige sig med, og så selvfølgelig til en fornuftig pris

jager
 
ras
jager skrev:
er der nogle der har været her før og et fornuftigt hotel hvor man kan have børn med og der er noget de kan beskiftige sig med, og så selvfølgelig til en fornuftig pris

jager


Hej jager

Se på [url]www.khaolakbeach.com[/url] - der er det meste beskrevet
Rejser d.21/10 derned i 6 mdr. med familien (ham selv,hustroen,2 piger på hhv. 1år/6år samt farmor ).Vi bor på Thupthong-Guesthouse som ligger på Bangniang Beach. Fred & hygge - og sandkassen er mega-stor.
Mvh
ras
Redigeret af Webmaster d. 20/10-2004 14:12
 
surin
fedt sted ras hvordan er hotelet og hvad er prisen
 
jc
Fornuftig pris? Det er vel relativt og har noget at gøre med, hvad man får for pengene.

Vi boede her i sommer på Sofitel Magic Lagoon lidt nord for Khau Lak ved Khuk Khak Beach. Hotellet er IKKE billigt, men det er et paradis for børn (og voksne). 14008 m2 pool (mere end to fodboldbaner og er den største pool i Asien) fordelt på 7 kæmpe basiner med kanaler imellem. Lige på stranden.

Man går direkte fra sit værelse ud i kanalen og svømmer til poolen. Vi har boet på mange af Verdens nr. 1 hoteller, men Sofitel Magic Lagoon slår alt, hvad vi tidligere har set.

I betragtning af faciliteterne må hotellets priser betragtes som rimelige.

Vi har allerede booket til sommeren 2005.
Boet i Bangkok 1980-1983.
 
surin
selvfølgelig kommer det an på havd man får for pengene men værelser fra 7900 til 12900 bath det får du sku ikke mig til og når bamsefarr ser det så får han et hjerteslagShockShock
 
Ja sådan noget skal du passe på med at ligge ud, for jeg kan også lige forestille mig hvordan bamsen har det når han ser det. Vi skulle jo nødigt miste ham, nu når konen endelig har fået sin opholdstilladelse.
 
surin
ja hvad skulle vi gøre uden vores bamse
 
clydehaumann
Jeg har ogsaa boet paa dette hotel og finder det billigt i forhold til saa meget andet. Boede sidst jeg var i Danmark paa et SAS hotel, og betalte 450$ i dognet for redselsfuld servise. Selvfolgeligt kan det findes meget billigere og stadigt med en servise det slaar det meste af hvad der kan findes i Danmark. Nu ved jeg ikke hvad du krever af hotellet og hvor meget du er villig til at betale. Prov at lave en liste og jeg vil forsoge at finde hvilke muligheder der er. Marts April og Maj er ofte de dyreste da der er skoleferie her paa den tid.
Clyde
 
http://thaidanishservice.com
surin
det dyreste jeg betaler for hotel er stabel logde i bangkok og det er 1200 bath ellers er prisen fra 500 til 800 bath men jeg bruger også kun hotelet til at sove og bade
 
Davser'
Ja bamsen bliver da helt svimmel af de priser
hold da op,de dyreste jeg har boet er 1500 bath i 2 dage fordi min kone skulle prøve noget luksus,ellers betaler vi gerne 500 bath det er rimeligt.
Stable lodge uha er det godt, jeg har været der og spise en platte,men maden er ikke noget at længes efter igen
Jeg bor i bangkok i bayoke suite i pratunam til 1070 bath incl pragtfuld morgenbuffet og 2 værelser med kaffe og te incl
feriebamsenGrin

Menbjeg kunne godt tænke mig en dag at prøve sådan et sted som de snakker om, hvis jeg kunne få en til at betale for mig
GrinGrinGrinGrinGrin
 
surin
ok hvis der er en som vil betale for mig så springer jeg også på
 
jager
nu kan man også få rum lidt billiger en bungalow på 50 m2 for ca 6000 bath om dagen det er da til at holde ud når det kun er 12 dage det drejer sig om, der er alligvel ikke andet og bruge pengene til der ud,

jager
 
Muffdiver
jA JA JAGER e nu en idiot Å GJERNE EN KJEMPE IDIOTGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin
 
Muffdiver
POKKER glømte jo alt å da trenger eg bangsalaeeee
 
surin
ja så bruger jeg hellere 500 bath til et hotel og så har det sjovt for 5500 bath om dagen hv is lever og tissetøj ellers kan holde til detGrinGrinGrin
 
Davser
Ja der skal dælme noget til at kunne bruge så mange penge på en dag
bamsen
 
jager
er der nogle der er i stand til at oversætte dette norske sprog, jeg kan ik forstå det men er sikker på det er ubehagslige gloser der kommer oppe fra det høje nord

jager
 
Nuk
Du ku' starte med at lære dansk, så ka' du prøve med norsk bagefter !!!!!!!!!
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
 
Nuk
UNDSKYLD JAGER.........for hurtig på aftrækkeren !!!!!!!!!!
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
 
surin
ja vi har alle vores meninger om dem der bruger så mange penge på hotel
 
Spring til debat: