Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
khao lak
|
|
| jager |
Lagt på d. 19/10-2004 22:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
er der nogle der har været her før og et fornuftigt hotel hvor man kan have børn med og der er noget de kan beskiftige sig med, og så selvfølgelig til en fornuftig pris jager |
|
|
|
| ras |
Lagt på d. 19/10-2004 23:38
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
jager skrev: er der nogle der har været her før og et fornuftigt hotel hvor man kan have børn med og der er noget de kan beskiftige sig med, og så selvfølgelig til en fornuftig pris jager Hej jager Se på [url]www.khaolakbeach.com[/url] - der er det meste beskrevet Rejser d.21/10 derned i 6 mdr. med familien (ham selv,hustroen,2 piger på hhv. 1år/6år samt farmor ).Vi bor på Thupthong-Guesthouse som ligger på Bangniang Beach. Fred & hygge - og sandkassen er mega-stor. Mvh ras Redigeret af Webmaster d. 20/10-2004 14:12 |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 20/10-2004 06:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
fedt sted ras hvordan er hotelet og hvad er prisen |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 20/10-2004 17:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Fornuftig pris? Det er vel relativt og har noget at gøre med, hvad man får for pengene. Vi boede her i sommer på Sofitel Magic Lagoon lidt nord for Khau Lak ved Khuk Khak Beach. Hotellet er IKKE billigt, men det er et paradis for børn (og voksne). 14008 m2 pool (mere end to fodboldbaner og er den største pool i Asien) fordelt på 7 kæmpe basiner med kanaler imellem. Lige på stranden. Man går direkte fra sit værelse ud i kanalen og svømmer til poolen. Vi har boet på mange af Verdens nr. 1 hoteller, men Sofitel Magic Lagoon slår alt, hvad vi tidligere har set. I betragtning af faciliteterne må hotellets priser betragtes som rimelige. Vi har allerede booket til sommeren 2005. Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 20/10-2004 17:23
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
selvfølgelig kommer det an på havd man får for pengene men værelser fra 7900 til 12900 bath det får du sku ikke mig til og når bamsefarr ser det så får han et hjerteslag![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/10-2004 17:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja sådan noget skal du passe på med at ligge ud, for jeg kan også lige forestille mig hvordan bamsen har det når han ser det. Vi skulle jo nødigt miste ham, nu når konen endelig har fået sin opholdstilladelse. |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 20/10-2004 18:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
ja hvad skulle vi gøre uden vores bamse |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 20/10-2004 19:19
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Jeg har ogsaa boet paa dette hotel og finder det billigt i forhold til saa meget andet. Boede sidst jeg var i Danmark paa et SAS hotel, og betalte 450$ i dognet for redselsfuld servise. Selvfolgeligt kan det findes meget billigere og stadigt med en servise det slaar det meste af hvad der kan findes i Danmark. Nu ved jeg ikke hvad du krever af hotellet og hvor meget du er villig til at betale. Prov at lave en liste og jeg vil forsoge at finde hvilke muligheder der er. Marts April og Maj er ofte de dyreste da der er skoleferie her paa den tid. Clyde |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 20/10-2004 19:28
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
det dyreste jeg betaler for hotel er stabel logde i bangkok og det er 1200 bath ellers er prisen fra 500 til 800 bath men jeg bruger også kun hotelet til at sove og bade |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/10-2004 19:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser' Ja bamsen bliver da helt svimmel af de priser hold da op,de dyreste jeg har boet er 1500 bath i 2 dage fordi min kone skulle prøve noget luksus,ellers betaler vi gerne 500 bath det er rimeligt. Stable lodge uha er det godt, jeg har været der og spise en platte,men maden er ikke noget at længes efter igen Jeg bor i bangkok i bayoke suite i pratunam til 1070 bath incl pragtfuld morgenbuffet og 2 værelser med kaffe og te incl feriebamsen ![]() Menbjeg kunne godt tænke mig en dag at prøve sådan et sted som de snakker om, hvis jeg kunne få en til at betale for mig ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 20/10-2004 21:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
ok hvis der er en som vil betale for mig så springer jeg også på |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 21/10-2004 23:01
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
nu kan man også få rum lidt billiger en bungalow på 50 m2 for ca 6000 bath om dagen det er da til at holde ud når det kun er 12 dage det drejer sig om, der er alligvel ikke andet og bruge pengene til der ud, jager |
|
|
|
| Muffdiver |
Lagt på d. 22/10-2004 02:48
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 21 |
jA JA JAGER e nu en idiot Å GJERNE EN KJEMPE IDIOT![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Muffdiver |
Lagt på d. 22/10-2004 02:52
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 21 |
POKKER glømte jo alt å da trenger eg bangsalaeeee |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 22/10-2004 06:51
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
ja så bruger jeg hellere 500 bath til et hotel og så har det sjovt for 5500 bath om dagen hv is lever og tissetøj ellers kan holde til det![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/10-2004 11:03
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Ja der skal dælme noget til at kunne bruge så mange penge på en dag bamsen |
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 22/10-2004 16:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
er der nogle der er i stand til at oversætte dette norske sprog, jeg kan ik forstå det men er sikker på det er ubehagslige gloser der kommer oppe fra det høje nord jager |
|
|
|
| Nuk |
Lagt på d. 22/10-2004 19:58
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 179 |
Du ku' starte med at lære dansk, så ka' du prøve med norsk bagefter !!!!!!!!!
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
|
|
|
|
| Nuk |
Lagt på d. 23/10-2004 07:35
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 179 |
UNDSKYLD JAGER.........for hurtig på aftrækkeren !!!!!!!!!!
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
|
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 24/10-2004 19:33
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
ja vi har alle vores meninger om dem der bruger så mange penge på hotel |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 
















