Se indlæg
 Udskriv debat
Hej!! Jeg er jo ny... Kan I hjælpe mig med noget?
aiko
Hej.. Jeg hedder Pong. Jeg er udvekslingstudent som bor i Sønderjylland. Jeg rejser snart hjem og derfor skal jeg lave en årsopgave og afleverer den til min organisation. Mit emne er thailændere i Danmark. Derfor har jeg brug for hjælp for at få et svar på spørgeskema om jeres liv i Danmark.

Jeg vil gerne sige tusind tak for det. Det er ikke ret langt spørgeskema. Det er kun 3 side med meget nemme spørgesmåler.

Det er min email addresss; . Hvis I har MSN kan I også snakke med mig hos msn.

Eller I kan også godt skrive din email address til mig. Og så skal jeg nok holde kontakt med jer.

Tusind tak skal I have
 
Spring til debat: