Se indlæg
 Udskriv debat
flerårigt visa til Danmark
sjusju
Min pap datter var på viscentret i BKK og indlevere ansøgning om visa til Danmark (igen)
Personalet spurgte om hvorfor hendes mor ikke ansøgte om et flerårigt visa til Danmark så hun ikke skulle ansøge om visa hver gang.
Jeg mener at have læst at nogle har fået et 2 årigt visa. Det giver stadig kun adgang til 3 måneder, som det normale visa, men man kan så komme igen efter 3 måneder osv, uden ny ansøgning.
Jeg kan intet finde på Ny i Danmark eller ambassadens hjemmeside.
Nogen som kender til dette?

handy
sjusju skrev:

Min pap datter var på viscentret i BKK og indlevere ansøgning om visa til Danmark (igen)
Personalet spurgte om hvorfor hendes mor ikke ansøgte om et flerårigt visa til Danmark så hun ikke skulle ansøge om visa hver gang.
Jeg mener at have læst at nogle har fået et 2 årigt visa. Det giver stadig kun adgang til 3 måneder, som det normale visa, men man kan så komme igen efter 3 måneder osv, uden ny ansøgning.
Jeg kan intet finde på Ny i Danmark eller ambassadens hjemmeside.
Nogen som kender til dette?

ja min kone fik 3 år sidste gang som skal fornyes igen inden næste sommer ok ja så skal der ikke foretages noget 3 md også skal hun være væk i 3 md før hun kan rejse ind igen....

sjusju
Hvordan fik hun det, gjorde i noget særligt eller skete det af sig selv?

handy
Det var dem selv der gjorde opmærksom på vi kunne få og det det koster yderligere ikke mere vi fik så vores på Ambassaden i Bangkok , men de er ikke meget for man ordner visa der de ser meget gerne man bruger der center men vi havde nogle andre ting vi skulle ha ordnet ved samme lejlighed.

god søndag

Spring til debat: