Se indlæg
 Udskriv debat
Hotel i Rayong City
Fynboen
Hej!

Er der nogen som kan anbefale et godt og billigt hotel i centrum af Rayong City?

/Fynboen
 
Hva fanden... skal du nu også til at købe et hotelGrin
 
Ja der er nogen med magt over tingene Grin
 
Fynboen
I er ikke nemme at narre.

Der skal ansættes 2 bellboys, var det noget for jer?

/Fynboen
 
Jubiii
er det sort arbejde, jeg er god til at rende med kufferter og modtage drikke penge
bamsen
 
Ja bamse det jo lige et job for dig nu når du ikke skal hugge brænde mere, så får du også rørt dig lidt hva GrinGrinGrin
 
rinpoche
Hej Fynbo,

Jeg mener jeg er kvalificeret til bellboy stillingen, er tit blevet kaldt en klokker Grin
 
Bjarne
Ikke et ord om klokkeværk eller andet. Men jeg har boet på Rayong City Hotel for 2-3 år siden, og det var udmærket. Husker ikke prisen, men sandsynligvis rimelig, da det var min yderst prisbevidste svigerinde, der valgte hotel for os. Hotellet ligger meget centralt i Rayong med et udmærket marked på den anden side af vejen - ingen støjproblemer af den årsag.
Bjarne
 
Robert Kronberg
Hm,

Jeg tror, at jeg er den eneste her, som har været klokker i bogstaveligste forstand... Grin

/Robert
Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group
- Visum til Danmark - Consular Services Asia

"Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman,
hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel,
men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget.
"
 
http://www.danishschool.dk/thailand/
Fynboen
Hej Bjarne!

Jeg siger tak for et seriøst svar.
Det ser meget fornuftigt ud.

/Fynboen
 
suphanburi
hej fynbo
jeg boet på star hotel i april det ligger 100meter fra
market det er det billiste market jeg har været på.
prisen er 800 bath pr døgn.et godt hotel skal bo der næste
gang jeg tager til thailand.
 
Spring til debat: