Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Ledig stilling på ambassaden i Bangkok
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 07/04-2017 17:55
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Dette job ser spændende ud for danskere med erfaring for administrativt arbejde.. Jeg er nok selv noget overkvalificeret, men jobbet er da et noget bedre tilbud en de mange skumle "IT-jobs", som udbydes http://thailand.u...tillinger/ |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 07/04-2017 18:09
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Hvis jobbet er på Bangkok overenskomst, bliver der ikke råd til megen champagne på sengekanten. |
|
|
|
| johnhelt |
Lagt på d. 10/04-2017 09:26
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 118 |
@ Vandango...og det ved du saa en helt masse om? |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 10/04-2017 09:36
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Helt afgjort - Vandango har sikkert inside information fra ambassaden ? Spoeg til side. Afloenningsmaessigt er det sikkert ikke noget at prale om saa man kan forestille sig at det er et job for en dansk expatriate's kone som maaske gaar og keder sig. Desvaerre staar der ikke noget om afloenning og andre goder i job opslaget. |
|
|
|
| johnhelt |
Lagt på d. 10/04-2017 09:42
|
ja, undre mig bare over at Vandango ikke soger jobbet, naar han i en anden traed skriver, at han er "træt af jobcenter ressource forløb, armod og manglende mulighed for arbejde grundet kronisk sygdom", men samtidig naevner at han gerne vil bo i TH. Dette er jo en god mulighed, men maske han er overkvalificeret eller bkk er for laengt vaek fra puttehoenen? |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 10/04-2017 11:12
|
|
Nu skal du ikke være så misundelig over min særlige viden johnhelt. Faktum er da jeg i sin tid var på ambassaden og ordnede mine papirer, spurgte medarbejderen om vi ikke skulle sætte os ud i haven og hyggesludre, da han trængte til at holde en pause. Jeg kan forstå hvis du er misundelig på nogen over - mange penge - en større bil og hus - flottere thaikvinde? men jeg kan sgutte fatte at du er misundelig over at jeg har viden fra ambassadens danske personale. ![]() |
|
|
|
| sudsakhon |
Lagt på d. 10/04-2017 15:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2675 |
Jeg har ingen ide om hvad lønniveauet er for sådan en stilling. Men da det er på lokal kontrakt og ud fra beskrivelsen, næppe kræver mere end et HK-niveau, ville det måske passe som seniorjob o.lign. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 10/04-2017 15:29
|
vandango skrev: Nu skal du ikke være så misundelig over min særlige viden johnhelt. Faktum er da jeg i sin tid var på ambassaden og ordnede mine papirer, spurgte medarbejderen om vi ikke skulle sætte os ud i haven og hyggesludre, da han trængte til at holde en pause. Jeg kan forstå hvis du er misundelig på nogen over - mange penge - en større bil og hus - flottere thaikvinde? men jeg kan sgutte fatte at du er misundelig over at jeg har viden fra ambassadens danske personale. ![]() Hvad var resultatet saa af jeres sludren Vandango ? |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 10/04-2017 15:30
|
|
sudsakhon skrev: Jeg har ingen ide om hvad lønniveauet er for sådan en stilling. Men da det er på lokal kontrakt og ud fra beskrivelsen, næppe kræver mere end et HK-niveau, ville det måske passe som seniorjob o.lign. Det er kun en lille gruppe af medarbejdere på ambassaden der er lønnet efter danske lønstatser/overenskomster. Bangkok satsen var noget med 50-60.000 baht mdl. Pgl. medarbejder havde en kontorstilling med sig fra hæren, og noget andet som jeg idag ikke husker. Han var tilfreds med lønnen og arbejde/bo i Bangkok. ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 10/04-2017 15:39
|
|
hugoboerge skrev: vandango skrev: Nu skal du ikke være så misundelig over min særlige viden johnhelt. Faktum er da jeg i sin tid var på ambassaden og ordnede mine papirer, spurgte medarbejderen om vi ikke skulle sætte os ud i haven og hyggesludre, da han trængte til at holde en pause. Jeg kan forstå hvis du er misundelig på nogen over - mange penge - en større bil og hus - flottere thaikvinde? men jeg kan sgutte fatte at du er misundelig over at jeg har viden fra ambassadens danske personale. ![]() Hvad var resultatet saa af jeres sludren Vandango ? Nix hugoboerge det får du ikke at vide, kan se i tidligere indlæg, at du rotter dig sammen med johnhelt, så derfor får du fingeren. ![]() ![]() |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 10/04-2017 16:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Sådan skal højrøvede Expatter ha´den, hahahahahaaa! ....................... ![]() |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 10/04-2017 16:44
|
vandango skrev: hugoboerge skrev: vandango skrev: Nu skal du ikke være så misundelig over min særlige viden johnhelt. Faktum er da jeg i sin tid var på ambassaden og ordnede mine papirer, spurgte medarbejderen om vi ikke skulle sætte os ud i haven og hyggesludre, da han trængte til at holde en pause. Jeg kan forstå hvis du er misundelig på nogen over - mange penge - en større bil og hus - flottere thaikvinde? men jeg kan sgutte fatte at du er misundelig over at jeg har viden fra ambassadens danske personale. ![]() Hvad var resultatet saa af jeres sludren Vandango ? Nix hugoboerge det får du ikke at vide, kan se i tidligere indlæg, at du rotter dig sammen med johnhelt, så derfor får du fingeren. ![]() ![]() Nu har du naevnt saadan ca. allerede og det var stort set ogsaa det jeg havde forventet. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 10/04-2017 16:47
|
Tag nu paa hospitalet og faa kureret din OCD JohnBKK. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 10/04-2017 17:55
|
|
Du er stadigvæk en højrøvet Expat, prøv at kurere det, gamle klovn.. |
|
|
|
| johnhelt |
Lagt på d. 11/04-2017 03:40
|
vandango skrev: Nu skal du ikke være så misundelig over min særlige viden johnhelt. Faktum er da jeg i sin tid var på ambassaden og ordnede mine papirer, spurgte medarbejderen om vi ikke skulle sætte os ud i haven og hyggesludre, da han trængte til at holde en pause. Jeg kan forstå hvis du er misundelig på nogen over - mange penge - en større bil og hus - flottere thaikvinde? men jeg kan sgutte fatte at du er misundelig over at jeg har viden fra ambassadens danske personale. ![]() Misundelig paa at du har snakket "privat" med en fra ambassaden..haha tager du pis paa mig eller hvad? |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 11/04-2017 13:28
|
|
Nix jeg er ethundrede procent alvorlig. ![]() |
|
|
|
| johnhelt |
Lagt på d. 12/04-2017 02:45
|
Jamen, saa tror jeg, at det siger mere om dig end om mig..og lad os saa lad den ligge der! |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 12/04-2017 19:01
|
|
![]() Er træt af gamle sure Expat assholes .. |
|
|
|
| juj |
Lagt på d. 13/04-2017 11:35
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 352 |
Samme her. De har alt for meget tid til flueknepperi. De sgu underlige grænsende til vanvittige, men det bliver vi jo af at bo der. Mit forbrug af lykkepiller og sprut steg markant som årene gik da jeg boede derude. Der skal en del til for at holde dem ud. De er faktisk værre end dem der mener de er eksperter udi i thailand efter et par korte ferieture. ![]() |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 13/04-2017 17:21
|
|
Problemet er at de Expats der har valgt Bangkok som "outpost" selv godt ved at det er røven af 4. div. og at de aldrig nogensinde vil kunne komme i betragtning til jobs i f.eks. Singapore, Hong Kong m.v. Thailand er en fårking joke, hvor en Farang i et job ikke har en skid at sige, ikke tages seriøst på nogen måde af de kloge indfødte, de ved bedst selv, og resultatet er depression, druk og opgivenhed når folk finder ud af hvor de er havnet. Så kan de jo kloge sig her på stedet, og forsøge at rette op på selvværdet, men træls for os andre er det da.. Redigeret af JohnBKK d. 13/04-2017 17:26 |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.