Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Her i aften ville jeg spille Euro lotto, men efter at jeg som sædvanligt havde klikket ja til at jeg ikke opholdt mig i Danmark elller Grønland og ville købe lottokuponer, så kom der meddelelse om at da jeg ikke opholdt mig i Danmark, så kunne jeg ikke spille.
På Facebook messenger kontaktede jeg så Danske Spil og spurgte til den besked og fik det svar at vi i udlandet ikke mere kunne spille på Danske Spil.
Så jeg fik dem til at overføre mit tilgodehavende til min bankkonto.
Her i aften ville jeg spille Euro lotto, men efter at jeg som sædvanligt havde klikket ja til at jeg ikke opholdt mig i Danmark elller Grønland og ville købe lottokuponer, så kom der meddelelse om at da jeg ikke opholdt mig i Danmark, så kunne jeg ikke spille.
På Facebook messenger kontaktede jeg så Danske Spil og spurgte til den besked og fik det svar at vi i udlandet ikke mere kunne spille på Danske Spil.
Så jeg fik dem til at overføre mit tilgodehavende til min bankkonto.