Se indlæg
 Udskriv debat
koh Chang
ChristianR
Hej.

Jeg har lige booket "Nirvana resort" på Koh Chang. Er der nogen her der har erfaringer med dette resort ?

På forhånd tak

Mvh./Christian
 
pdrhan
Prøv at kigge indlæg igennem ,mener der er en tråd om lige netop dette!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg
 
Chatten
Hej Christian

Jeg har lige været der i 6 dage.. du kan godt glæde dig.
der er meget fredeligt, rigtigt smukt og man ser næsten ingen mennesker. deres bungalows er overdrevet fede, og betjeningen er helt i top!

Den eneste ulempe jeg kan komme i tanke om er den lorte vej man skal bruge for at komme til byen. den var ikke særligt sjov. men det er kun 4-500 meter, så er der asfalt resten af vejen.

Mvh, Lasse
 
phitsanulok
hej.


Jeg har vaeret der....

Deres starnd er ubrugelig, men der er maser strande i naerheden... ogsaa lidt dyrt iforhold til andre, bedre steder...
Tag til Siam beach!

ENJOY KOH CHANG, I DID :-D






 
www.shirtfreak.dk
rinpoche
Her er et review af stedet:


http://www.iamkoh...tm#Nirvana



http://www.r24.or...rt/review/


Ser sørendanseme dejligt ud. God tur når tiden kommer.

mvh
rinpoche
Redigeret af rinpoche d. 24/06-2006 12:22
 
Spring til debat: