Se indlæg
Side 2 af 2: 12
|
|
Airbus 340 SAS
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 22/06-2006 17:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 332 |
Pdrhan: ingen grund til sorry, det kunne du jo ikke vide... vi har et galley forrest til Business class, og så et helt aft... vi som personale har altid gerne villet have galley i midten, men SAS ønsker ikke deres fly skal være standard, derfor specielle galley'er og indretninger i forhold til andre
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent" |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 22/06-2006 19:47
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Næste gang jeg tager afsted vil jeg også prøve et par sovepiller ![]() |
|
|
|
| Team Jensen |
Lagt på d. 22/06-2006 22:06
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Lindegaard skriver at SAS's airbus 340 er ændret i forhold til standardudgaven. Hvilke ændringer er der ?? Er der virkelig ingen som har nogle tips omkring komforten i flyet ? Kommer du også her :0)
|
|
|
|
| ncmohr |
Lagt på d. 23/06-2006 00:26
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
check [url]www.seatguru.com[/url] her kan du se hvoeledes de forskellige luftfartsselskaber disponere deres fly også SAS
Har rejst i afrika, europa og 6 gange i thailand. Alle gangene til aonang og krabi og Chiang mai. Skal til thailand igen i 2010 til Oktober. Der skal vi også vietnam for første gang.
|
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 23/06-2006 07:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
Det er et udemærket fly larmer ikke så meget som en 747 sæderne er behagelige dog kunne der ønskes mere ben plads på øknomi klassen (men sådan er det jo altid) men da jeg sidst (okt 2005) fløj med SAS airbus 340 var servicen den samme som med Thai, fin mad og drikke....og især skærme i hvert sæde er lækkert med ca 12 mulige film at vælg....samt ca 10 radio kanaler.... så fly roligt med SAS 340... efter min mening..... ![]() solmand
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
Side 2 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 













