Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
To turister risikerer fængselsstraf i Thailand: Viste røv foran historisk tempel
De to amerikanske turister blev tilbageholdt i lufthavnen og sigtet for 'upassende opførsel', da de var på vej hjem til USA
https://ekstrabla...el/6938585
dumt og respektløst ...
men seriøst ... det drengestreger ...
gi dem en straks bøde på 10000 thb , smid dem ud af Thailand , og fratag dem retten til at rejse dertil i 3-5 år ... så er det da mere end straf nok....
så på facebook , der var en dansker der havde gået på politi stationen og anmeldt dem...
vor herre bevares ... overreagerer ...
han har sikkert været mere slem selv , men bare aldrig blevet taget
dumt og respektløst ...
gi dem en straks bøde på 10000 thb , smid dem ud af Thailand , og fratag dem retten til at rejse dertil i 3-5 år ... så er det da mere end straf nok....
så på facebook , der var en dansker der havde gået på politi stationen og anmeldt dem...
har du et link den tosse ville jeg gerne se,....
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
To turister risikerer fængselsstraf i Thailand: Viste røv foran historisk tempel
De to amerikanske turister blev tilbageholdt i lufthavnen og sigtet for 'upassende opførsel', da de var på vej hjem til USA
https://ekstrabla...el/6938585
dumt og respektløst ...
har du et link den tosse ville jeg gerne se,....
ska lige ha det fundet igen , men et af facebook debat grupperne vedr. thailand