Se indlæg
 Udskriv debat
To turister risikerer fængselsstraf i Thailand
Nirvana
To turister risikerer fængselsstraf i Thailand: Viste røv foran historisk tempel
De to amerikanske turister blev tilbageholdt i lufthavnen og sigtet for 'upassende opførsel', da de var på vej hjem til USA

https://ekstrabla...el/6938585

Come As You Are

Thaidreamer
dumt og respektløst ...
men seriøst ... det drengestreger ... Shock Pfft

gi dem en straks bøde på 10000 thb , smid dem ud af Thailand , og fratag dem retten til at rejse dertil i 3-5 år ... så er det da mere end straf nok....

så på facebook , der var en dansker der havde gået på politi stationen og anmeldt dem...
vor herre bevares ... overreagerer ... Sad
han har sikkert været mere slem selv , men bare aldrig blevet taget

click
så på facebook , der var en dansker der havde gået på politi stationen og anmeldt dem...
vor herre bevares ... overreagerer ..
.
Danskerne er ved at blive en nation af stikkere og anmeldere se bare på mange kommuners hjemmesider er der lavet anonyme stikker siderSad
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

dutling68
Thaidreamer skrev:

dumt og respektløst ...

gi dem en straks bøde på 10000 thb , smid dem ud af Thailand , og fratag dem retten til at rejse dertil i 3-5 år ... så er det da mere end straf nok....

har du et link den tosse ville jeg gerne se,....
Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........

JohnBKK
Nirvana skrev:

To turister risikerer fængselsstraf i Thailand: Viste røv foran historisk tempel
De to amerikanske turister blev tilbageholdt i lufthavnen og sigtet for 'upassende opførsel', da de var på vej hjem til USA

https://ekstrabla...el/6938585

Gammel nyhed.. læser du egentlig det her forum?

http://www.thaila...ost_253620

Cool

Thaidreamer
click skrev:

vor herre bevares ... overreagerer ..
.
Danskerne er ved at blive en nation af stikkere og anmeldere se bare på mange kommuners hjemmesider er der lavet anonyme stikker siderSad

ja føj

Thaidreamer
dutling68 skrev:

Thaidreamer skrev:

dumt og respektløst ...

har du et link den tosse ville jeg gerne se,....

ska lige ha det fundet igen , men et af facebook debat grupperne vedr. thailand

Spring til debat: