Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Den 17 juli tager jeg så afsted til Thailand for at blive gift.
Har lige brug for lidt hjælp til at få de sidste ting på plads.
Jeg har sendt ægteskabserklæring afsted til kommunen.Jeg har dog kun selv skrevet under.Efter hvad jeg har læst i forummet skulle dette være ok.Venter på svar fra komunen.
Når jeg så har fået attesten, hvad gør jeg så.Kan jeg kontakte den danske ambassade pr mail på dansk?.Og hvad skriver jeg?. sende alle papirer afsted eller skal jeg ringe derned først?
Papir som de skal bruge:
Kopi af pas.
Kopi af årsopgørelse.
Kopi af ægteskabsattest.
Kopi af sygesikringsbevis
Navn og adresse på to vidner.
Er det korrekt?
Ja du kan kontakte dem på dansk og via e-mail og så spørger du bare om hvad du skal gøre, eller aftaler med dem at du sender dokumenterne så de har dem færdige når du ankommer til Thailand. Det er ikke så dyrt og hvis ambasaden har ordnet dem går det nemt, Jeg sendte følgende.
kopi af 3 lønsedler
kopi af årsopgørrelse
kopi af pas
adresse på to referencer i dk
kopi af sygesikringsbevis
Med hensyn til ægteskabsattesten havde jeg den selv med der ned, den jeg fik af kommunen var på dansk og engelsk så ambasaden skulle ikke oversætte den.
Du har nok lidt travlt med at fremsende dokumenterne da du snart tager af sted der ned, så skynd dig nu lidt ellers er de ikke færdig når du ankommer.
Held og lykke med det.
John Jensen.
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing