Se indlæg
 Udskriv debat
Svensk taletid
Funnyboy
Hej

Jeg er bosiddende i Sverige for tiden og søger et nyt taletidskort til opkald til thailand der ikke koster det vilde.

Jeg har før brugt lyca mobil men de er gået over til telias net og der er ingen dækning hvor jeg bor med telia. Så det skal være noget andet end lyca.
Men hvad muligheder er der ellers?

jh
Funnyboy skrev:

Hej

Jeg er bosiddende i Sverige for tiden og søger et nyt taletidskort til opkald til thailand der ikke koster det vilde.

Jeg har før brugt lyca mobil men de er gået over til telias net og der er ingen dækning hvor jeg bor med telia. Så det skal være noget andet end lyca.

Hva med Lebara

zapzap
Funnyboy skrev:

Hej

Hej FunnyBoy.

Jeg anbefaler Rebtel selv om det er IP telefoni,men det er billigt og du du kan snakke alt du vil for 8 € eller 60 kroner om måneden til Thailand, til mobil nummrt vil jeg mene, tjek det

Links.
https://www.rebte...

God dag.

Med venlig hilsen
Zapzap

alkenbo
Man kan for Ca. 80kr om måneden ringe fra Skype til alle telefoner og mobiler i Thailand. Fruen bruger Skype appen på sin IPhone.

Spring til debat: