Se indlæg
 Udskriv debat
HJÆLP.
kschou
Hej.

Min kæreste bor i en lille provins til Loei. Pha Khao hedder det.

Mit problem er, at det faktisk talt er umuligt og ringe til hende.

Normalt bruger jeg Skype out, men det er næsten altid håbløst, da den for det meste lyder som optaget, eller fejlintastet nummer og jeg bliver smidt af linjen igen.

Hvis det endelig lykkedes at komme igennem på Skype, er lyden så dårlig at den plejer at gå ud kort efter igen.

Jeg har prøvet at logge på en anden computer og ringe fra den, men her er problemet det samme.

Har også prøvet at købe et Global Passport taletidskort, dette er også det samme.

Kan det skyldes hun bruger 12Call ? (Dårlig Dækning I Området)

Er der nogen der ved om der findes internet i nærheden af Pha Khao ?
Da dette ville være det bedste, og billigste.

Håber i kan hjælpe mig.

På Forhånd Mange Tak

Hejsa
Det kan godt tænkes det er fordi hun bruger 12 call, jeg havde det samme problem, men nu bruger hun dtac (nok ikke stavet rigtigt) og der virker det fint. Jeg bruger som regel også skype eller min mobil.

alti
Prøv med lebara taletidskort.

skytte
Lebara er meget fint jeg bruger de selv, men ikke med taletidskort det er for dyrt du tilmelder dig over nettet og betaler over nettet dvs til Thailand 89øre+29øre det første minut med taletidskort fra Lebara 2.50+29øre
Henrik

kschou
Hej.

Okay mange tak for det, det vil jeg lige prøve at se nærmere på.

Er her nogen der kender Pha Khao området, med henhold på at komme online på en computer. Da det jo også ville gøre det meget nemmere?Cool

lau
prøv med voipbuster , det er gratis at ringe til fastnet og virker udmærket.

Eigil
Så er der Voipdiscount.

Det er gratis både til fastnet og til mobil..... Det vil sige at det koster 10euro som du har brugt 3måneder til at bruge.

Du fri for at sidde foran computeren, 3 cent pr. opkald, og så ringer programmet op til din telefon og derefter til Thailand, det virker ret godt :-)

Hilsen Eigil

kschou
Det lyder spændende og svært.
Har hentet programmet, og indbetalt penge.
Men ved ikke hvordan jeg undgår at sidde foran pc'en, da jeg kun har en mobil telefon.
Kan dette lade sig gøre igennem mobilen? Og om i muligvis har en opsætning på det, så det kan komme til at virke.Smile

Du fri for at sidde foran computeren, 3 cent pr. opkald, og så ringer programmet op til din telefon og derefter til Thailand, det virker ret godt :-)

Stampe
det koster 20 cent hvis det er en mobil som du har

det virker ganske godt meget god kvalitet
har prøvet både mobil og fastnet telefon
CoolCoolCool

Ps !! du skal bruge det der heder direkt call
Redigeret af Stampe d. 10/07-2006 23:16
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

lau
når du opretter voipbuster betaler du 10 € + moms i alt 11,60 € , det er gratis at ringe til fastnet til Thailand og til mobol tlf. 22 cents pr. min. ind i mellem kan der ske endringer fra land til land , når du betaler er det for 180 dage , 6 md. , jeg forlængede mit i aftes ,
du skal nok sætten en mikrofon på din computer så køre det bare der ud af.

Spring til debat: