Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Byg dit eget hus for: 100000bath
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 18/07-2006 07:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
Heyya! Faldt lige over denne side, er der nogen der har bygget deres eget hus i Thailand?? [url]www.coolthaihouse.com[/url] Nyd vejret i Danmark og Thailand
Redigeret af d. 18/07-2006 08:03 |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/07-2006 08:16
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
phitsanulok skrev: Heyya! Faldt lige over denne side, er der nogen der har bygget deres eget hus i Thailand?? [url]www.coolthaihouse.com[/url] Nyd vejret i Danmark og Thailand ![]() Hejsa phitsanulok Din overskrift er forkert Der skulle stå 1000000 baht ikke. 1 million og ikke 100000 baht bamsen |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 18/07-2006 09:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
ups... jo :-D men stadig billigt, hehe |
|
|
|
| tintin |
Lagt på d. 18/07-2006 11:34
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 94 |
Vi har bygget 2.
Mvh. Tintin
|
|
|
|
|
Lagt på d. 18/07-2006 14:59
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
tintin skrev: Vi har bygget 2. Ja du er en heldig mand Men hvad skal man med 2 huse bamsen |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 18/07-2006 18:50
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Man kan jo lide af personlighedsspaltning ![]() Og andre står med et ben i hvert hus... øh lejr. Man kunne også have både en Mia Luang og Mia Noi Et til herskabet og et til tyendet, der er mange muligheder ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/07-2006 19:18
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
rinpoche skrev: Man kan jo lide af personlighedsspaltning ![]() Og andre står med et ben i hvert hus... øh lejr. Man kunne også have både en Mia Luang og Mia Noi Et til herskabet og et til tyendet, der er mange muligheder ![]() Ja dumme mig, det tænkte jeg slet ikke på Måske jeg skulle ha et hus derude Nå nej nu er de ved at lave nye regler igen ![]() bamsen |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 18/07-2006 23:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
bamse... hvilken regler er nu det?? |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/07-2006 07:42
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Ja jeg kender dem ikke selv endnu Men det er noget med de compagny som de roder med derude så der er vist ingen endnu som ved hvad det bringer Det er fordi for mange roder med compagnyer,hvor de fusker rundt bamsen |
|
|
|
| tintin |
Lagt på d. 19/07-2006 12:47
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 94 |
Det er konen som bygger og betaler. Et hjemme ved familien så vi kan bo for oss selv når vi er der, og et i Pattaya for å slippe hotell når vi er der. Selvfølgelig har det også med å starte tidlig for å ha en plass å trekke seg tilbake i vinterhalvåret når vi blir gamle nok og det er også for at barna skal ha en mulighet til å besøke familie og venner der nede. 2 hus i Thailand kostet konen mindre enn halvparten av det det ville koste å kjøpe landsted i Norge
Redigeret af tintin d. 19/07-2006 12:56 Mvh. Tintin
|
|
|
|
| tintin |
Lagt på d. 19/07-2006 16:53
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 94 |
Dette er huset hjemme ved familien. Kostet 700000Thb for fire år siden. http://foto.vg.no...d=32818336 Linken virker ikke. Kan en moderator ta vekk innlegget for meg? Billedet kan ses på ovenstående link i stedet. - Webmaster - Redigeret af Webmaster d. 19/07-2006 18:46 Mvh. Tintin
|
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 19/07-2006 17:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Fuck det er lækkert tintin Hvor ligger det henne?Jeg vil også have råd til at købe et hus! Men har ikke pengene, og banken vil nok ikke låne mig dem
|
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 19/07-2006 18:12
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 332 |
Bamsen: det er ikke nye regler... de efterlever bare de regler der allerede eksisterer, men ikke har været efterlevet til punkt og prikke... se eventuelt mit indlæg fra idag her http://www.dansk-...post_25682 det ser ud til at nogen prøver at banke lidt fornuft ind i politikernes hoveder derude... ganske interessant artikel
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent" |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 20/07-2006 04:15
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Locturian Du er jo en ung mand saa du skal nok komme hen af vejen. ![]() Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 20/07-2006 08:44
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Ja, men hvad nytter det, når man ikke kan vente! Jeg spytter 18.000 bath lige ned i lommen på min udlejer
|
|
|
|
| Jesper_Hein |
Lagt på d. 20/07-2006 09:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 112 |
Hej Locturian. Må man spørge, hvad du arbejder med i Thailand? Efter mine budgetter skal jeg være lykkelig bare for at kunne tjene 18.000 TBH i Thailand, hehe
Redigeret af Jesper_Hein d. 20/07-2006 09:44 |
|
|
|
| tintin |
Lagt på d. 20/07-2006 10:09
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 94 |
Locturian. De første 17 bilder er fra huset i Pattaya. De siste er av huset i Nakhon Sawan. Husk at vi er rett gamle med voksne barn. Den dag kommer nok da du har anledning til å realisere dine drømmer. Jeg har gjort om på albumet slik at det kun er husene som vises.
Mvh. Tintin
|
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 20/07-2006 11:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 332 |
Tintin: huset i Pattaya må være det med den søde lille pool, lige præcis nok til at man kan blive kølet ned, genialt.. , hvad stod huset med poolen konen i??
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent" |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/07-2006 11:13
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hej tintin Ja jeg kunne godt li det hus hvor der kun er 4 billeder Det er flot bamsen |
|
|
|
| tintin |
Lagt på d. 20/07-2006 12:09
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 94 |
Huset i Pattaya kostet 3.5 mill. Thb. Penger lånt i Norsk bank til 2.5% rente. Som sikkert mange har forstått så er dette konens sparegris. Det er enklere å huske de månedlige avdrag på et banklån enn til en frivillig sparekonto Planen er at huset skal leies ut til pensjonister i vinterhalvåret. Er hun heldig så kan hun gå nesten i null.
Mvh. Tintin
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 
















Hvor ligger det henne?