Se indlæg
 Udskriv debat
Bangkok 2 flybilletter t/r CPH
nicefarang
http://www.sassur...Auktioner/

Så er budet på 6000.

Er der nogen der skal afsted Smile

solmand
jeg har 1 stk bilet til thailand med sas den 18 august og hjem den 8 september til 2000 kr nogen som vil købe
solmand

Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

Ki Nuk
Uha, Solmand, det er ellers meget billigt... Jeg kan nu først rejse d. 28 august, men det ser ud som om, at vi skal rejse hjem sammen Cool

Jeg er på Phuket (Patong) fra d. 29 august; det kan være vi kan mødes til en lille ting, hvis du er i området ?

mvh... Ki Nuk Cool

Suk Rak Ning
Jeg tager et smut til DK. d. 25 Aug. så Solmand, jeg håber, at vi kan mødes over en " Sodavand "Shock 555

Mvh. Suk.................................Cool
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

solmand
hmmmm suk du ved jo godt at jeg sidder på phuket fra den 19 august til den 5 september så skal vi ikke bare mødes der ...lidt letter...smiler haha
Pfft
solmand
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

solmand
ki nuk jeg er i kata beach på the little mermaid i bungalow ved svimming pool kik forbi smiler....
solmandPfft

solmand
ki nuk
bare ring og spørg efter lars olsen solmand kender de ikke griner Pfft

The Little Mermaid
94/23-25 Taina Road, Kata Beach, Phuket
P.O. Box 73, Karon Postoffice, Phuket
83100 Thailand
Tlf. 006676330730
Fax. 006676330733
E-mail:
håber vi ses............Grin

Spring til debat: