Se indlæg
 Udskriv debat
voip discount
suphanburi
hej jeg vil godt have voip discount på min pc Pfft
hvad skal jeg bruge da pc står i soveværlset Shock så en håndfritelefon
der kan stå i stuen ville være godt Pfft da konen tidt ringer
om natten. hvad skal jeg bruge for af ringe fra vopi
jeg har ikke så meget viden om pc så jeg håber der er
nogle der kan hjælpe mig.Grin
mvh suphanburi
 
Davser
Hvor er dit telefonstik henne.??
Hvis det er i stuen jamen, så er der ingen problemer,
Hvis stikket er i soveværelset , ja så en håndfri i stuen.
Du skal ha internet forbindelse, og så skal du downloade
[url]www.voipdiscount,com[/url]
og vupti så er du igang
bamsen
Redigeret af d. 28/02-2007 20:25
 
swaddii
hej bamsen hvad skal manhave for at instalere det på sin pcer?
har mange tlf i hus også trådløsWinkSmilePfft
Cheersen gang Isaan altid Isaan
 
falang skrev:
hej bamsen hvad skal man have for at instalere det på sin pcer ?
har mange tlf i hus også trådløs Wink Smile Pfft



Du skal bare ha plads på din pc
og 1 tlf i huset er nok
bamsen Smile
 
suphanburi
hvad telefon skal jeg bruge.
jeg hvar nede ved expert i frederiksværk for af købe en
ip telefon men de havde ikke nogle.
jeg har wep speed er det ok til ip telefon.

mvh suphanburi
 
falang yao
suphanburi skrev:
hvad telefon skal jeg bruge.
jeg hvar nede ved expert i frederiksværk for af købe en
ip telefon men de havde ikke nogle.
jeg har wep speed er det ok til ip telefon.

mvh suphanburi


Hej Suphanburi,

Din Weebspeed forbindelse skulle være OK til Voip.
M.h.t., telefon, vil løsning med en handfrisæt/trådløs (199-250kr) være udmærket (ikke nødvendigt IP tlf. da det er ikke SKYPE), og det er bedøvende ligegyldigt hvor dit tlf.stik er i huset/lejlighed.
Du skal bruge Direct Callback nr. funktionen , se mit indlæg # 3


http://www.dansk-...post_26652


Du ringer til TH fra PCen og konen står i stuen/køkkenet/toilet med den trådløs tlf. og når den ringer og hun har fået forbindelse så kan du i ro og mag surfe videre på DTW eller slukke for PCen.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 29/08-2006 18:54
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
falang yao
falang skrev:
hej bamsen hvad skal man have for at instalere det på sin pcer?
har mange tlf i hus også trådløsWinkSmilePfft


Hej Falang,

Som Bamse skrev :
Du skal bare ha plads på din pc og 1 tlf i huset er nok


<<har mange tlf i hus også trådløs Wink Smile >>

Er det flere tlf. med forskelige nr. eller 1 nr. med flere telefoner forskelige steder i hjemmet ?

1- Så kan du selv vælge hvilken en der skal bruges når du taster dit Direct callback nr.

2-Alle telefoner ringer samtidigt når du bruger DCback , og du vælger selv den du vil tale fra : i stuen -soveværelset-køkkenet- og hvor som helst med den trådløs.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 29/08-2006 17:20
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
kylling
HEJ

Hvis du stadig bruger modem kan man vel ikke bruge call back for dit nummer vil være optaget???, og mobilen vil være for dyrt.D
 
Jesper_Hein
Hej med jer.

Hvilket nummer skal indtastes, hvis ikke man har fastnet og bare vil bruge sin pc, som skype osv? jeg er ikke tilmeldt konto med ip-telefoni hos cybercity, som jeg har som ADSL-leverandør.

MVH
Jesper
 
falang yao
Hej Jesper,

Så skal du tilbage til plan A Grin : d.v.s. at du skal have et headsæt (mikrofon+ høretelefoner kan også bruges, men med dårlig resultat= rumklang. forvrængning). Du behøver ikke at være tilmeldt IP-telefoni hos nogen som helst udbyder, KUN have ADSL forbindelse.
(System requirements:
PC running Windows XP, 2000 (with SP2)
300 MHz processor
128 MB RAM
10 MB free disk space on your hard drive
Sound Card, and headset with microphone
Internet Connection broadband: Cable, DSL, with minimum 64 kbit/s up/downstream)


Du skal KUN INDTASTE modtagers tlf.nr. og ring (derved sparer du også de 0.05€ i opkaldsafgift ved brug af DCback).

Ydermere er du ikke afhængig af din egen PC : når du har åbnet en konto hos Voipdiscount og betalte, kan du fra en anden PC hvor som helst i DK eller i TH installerer Voip program og logge dig ind med dit brugernavn og adgangskode (hvis vedkommende har det i forvejen, kan du klikke under File-Logon as Another User).
Husk lige at ringer du fx.fra TH. til DK er det kun til fastnet nr. som er gratis, opkald til dansk mobil takseres med 0.20€ i MIN = 1,50kr .

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 29/08-2006 17:35
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
hejsa fy

Nu har jeg lige prøvet med et headset og lige lidt hjælper det.SadSad Jeg kan udemærket høre hvad de andre siger, men de andre kan ikke høre mig kun lidt og de siger det er ligesom om der er en anden der taler. Ved du eller andre noget om det?
 
Hej igen fy
Det er underligt det kun når jeg bruger voip igennem computeren der er problemmer. Nu har jeg lige prøvet at ringe op på skype og der var der ingen problemmer.

Men hldigvis er der da ingen problemmer når jeg bruger directcall, for der må jeg sige at forbindelsen er noget bedre end med skype og så det gratis til thailand.

Så er det lige jeg tænker, man når sgu da aldrig at komme til at bruge de 10 eoro, for efter 120 dage skal man sætte 10 eoro ind så bliver de gamle overført var der en der skrev her.
 
falang yao
jsh71 skrev:
Hej igen fy
Så er det lige jeg tænker, man når sgu da aldrig at komme til at bruge de 10 eoro, for efter 120 dage skal man sætte 10 eoro ind så bliver de gamle overført var der en der skrev her.


Hej JSH71,

Ja det er rigtigt. I dag har jeg lige optanket 10€ på min konto og saldo blev 19.95€
MEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNN , jeg havde 14 dage tilbage på forrige konto, de er bare "forsvundet" ude i det blå luft, saldo er 119 dage ???????
Så indtil videre vil jeg anbefalde at man venter til at det er kun et par dage tilbage før ny "optankning".
Jeg mener at have set et eller andet sted hvor netop VOIP reklamerede med at "resterende dage vil også blive overførte til næste periode. Jeg har sendt en mail til Stephen om det og venter på svar.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
suphanburi
tak til falang yao og andre for gode råd
jeg fik voipdiscont til af virke lørdag så konen snakket
i 4-5 timer med thailand.der er rigtig god lyd på trlefonen
og det kostet ikke en ero.så er der andre der skal have
voipdiscont vil jeg sige det er kanongodt pogram.
tak for linket til falang yao. GrinPfftGrinPfft
mvh suphanburi
 
K K
Jeg har lige overført 10 euro på min konto men jeg undrer mig over hvorfor det ik blir trukket en eneste øre på min konto? skulle der trække 0,3øre par opkald eller??
 
falang yao
K K skrev:
Jeg har lige overført 10 euro på min konto men jeg undrer mig over hvorfor det ik blir trukket en eneste øre på min konto? skulle der trække 0,3øre par opkald eller??


Hej K K,

De 0.03€ er nu blevet forhøjet til 0.05€, ( 5ct=37 øre) og som er et OPKALDSAFGIFT som KUN bliver trukket fra såfremt du bruger DIRECT CALLBACK nr . d.v.s. at du bruger dit fastnet telefon til Voip.
Så længe du ringer til gratis nr. i TH-DK (- mobil#)-USA-Hong Kong-m.m. vil det ikke blive foretaget noget deduktion på dit konto.
Jeg har p.t. 19.85€ på min konto (9.95€ fra forrige periode som blev overført (- et par DCT opkald),da jeg fyldt på igen inden de 120 dage var gået.).
4 mnd forbrug for 15 ct. tror jeg nok ikke vil vælte min budget, og vi bruger nu udelukkende DCT Callback for at konen kan snakke med familien med den trådløs og jeg kan bruge PCen i ro og mage.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
K K
Nå så på den måde. ville man så ku ringe hvis man nu ikke har overført penge ?? glæder dette i 4 måneder??
 
falang yao
K K skrev:
Nå så på den måde. ville man så ku ringe hvis man nu ikke har overført penge ?? gælder dette i 4 måneder??


NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ , (eller retter sig du vil kunne få lov til at ringe i 1min).

10€ på kontoen = 120 dage kredit= 4 mnd.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk
 
Jesper_Hein
Hej FY.

Jeg takker, VoipDiscount er GENIALT! Nu taler jeg med kæresten 3-4 gange om dagen - 75 kr hver 4. måned er BILLIGT for den service! Smile
Redigeret af Jesper_Hein d. 10/09-2006 15:15
 
Ja ja Jesper pas nu på hun ikke bliver træt af dig nu GrinGrin
Nej jeg synes oz det er et skide godt program, jeg har bare et problem med det, og det er at jeg kan ikke nå at bruge alle de penge inden man skal sætte flere penge indGrinGrin
 
Spring til debat: