Se indlæg|
Pattya
|
|
| Muffdiver |
Lagt på d. 28/10-2004 02:16
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 21 |
jaja fakta er jo at danske rokere har lite penger i forhold ti rusisk mafia å det e jo ikke just noen hemelihet så tror nu russere e lite bra for thaialnd |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/10-2004 04:26
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Michael Hvor er det lige at john siger at det er bedre at det bliver overrendt af danskere men du har sikkert læst det,ikke klogesen men lad være med at lægge noget i munden han ikke har sagt jeg ved godt at du er klogere end os andre men det er vist dig som har fordomme mod andre Og jeg er inponeret af at du ved han vil komme med at det er den russiske mafia der kommer,det siger han heller ikke så klogesen hvis john nu mener at han syntes at der er for mange russere så mener hab det sikkert Ja jeg kan da heller ikke li russerne komme ind i den butik jeg arbejder , de er ligesom amerikanerne de tror at de kan tillade sig alt, og sådan syntes jeg ikke at skandinavier de er så jeg har sikkert fordomme bamsen -------- Ja, jeg er også sikker på at hvis Pattaya ville blive overrendt af danskere, er det laaangt bedre. Du lider da af en alvorlig gang fordomme hva? "De blev modtaget med blomster" Ja, det er godt nok slemt, jeg kan ligesom forstå at det blev du ikke? Live and let live mester. Og lad nu være med at begynde med russisk mafia and shit, hvad med danske rockere og andet godtfolk der slår deres folder på samme kanter? same shit. Michael[/quote] Redigeret af d. 28/10-2004 04:30 |
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 28/10-2004 09:05
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
Webbamsen skrev: [/quote]Davser Michael Hvor er det lige at john siger at det er bedre at det bliver overrendt af danskere men du har sikkert læst det,ikke klogesen men lad være med at lægge noget i munden han ikke har sagt jeg ved godt at du er klogere end os andre men det er vist dig som har fordomme mod andre Og jeg er inponeret af at du ved han vil komme med at det er den russiske mafia der kommer,det siger han heller ikke så klogesen hvis john nu mener at han syntes at der er for mange russere så mener hab det sikkert Ja jeg kan da heller ikke li russerne komme ind i den butik jeg arbejder , de er ligesom amerikanerne de tror at de kan tillade sig alt, og sådan syntes jeg ikke at skandinavier de er så jeg har sikkert fordomme bamsen Hej "Bamse...whatever" Du har helt ret, du har en alvorlig gang fordomme, idet du med et pennestrøg skærer 300 millioner amerikanere over een kam og ligeså gud ved hvor mange russere. Jeg kan kun foreslå at du forbliver i din obskure sjællandske landsby, hvor det må antages at du har en vis sikkerhed for at der ikke kommer en udlænding forbi der kan støde dine sarte følelser. Michael ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
|
Lagt på d. 28/10-2004 09:30
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa i 2 kamphaner ![]() ![]() ![]() Jeg vil nu give John og bamsen lidt ret i hvad de skriver, og jeg lover dig det sgu ikke fordi jeg har nogle fordomme over nogle som helst af de grupper der bliver nævt bort set fra de forbandede russere, dem må jeg nok indrømme jeg har lidt fordomme over. Men det ville du sgu også have hvis du har oplevet dem som jeg har, først i transit i moskva uhaaa jeg væmmes bare ved tanken mens jeg skriver det. Jeg ville ikke ønske for den værste uven eller fjende, at skulle opleve deres opførsel. Også deres arrogante måde at opføre sig i pattaya, uhaaa det fandme uhyggeligt at tænke på. jeg vil fandme hellere være sammen med en flok fulde englændere eller tysker end bare at være sammen med 1 russer, bare for at give et eksempel. |
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 28/10-2004 09:47
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
Hej Jsh77, hmmm, ja, jeg har også været over moskva 3 gange med en 10 timers layover i SVO lufthavnen i Moskva på hjemturen. ![]() Absolut ikke en oplevelse jeg sætter pris på. Den generelle atmosfære i lufthavnen er bestemt ikke særligt opløftende og lufthavnsfunktionærerne render ikke just rundt med store smil på læberne. De ligner snarere en person, der lige har fået at vide, at han lider af en uhelbredelig sygdom. Jeg vil så sige, at de russere jeg har mødt i Thailand jo er i "ferie-mode" og en noget anden og mere positiv oplevelse, selvom jeg dog heller ikke her oplever dem som de store humørspredere. Men under alle omstændigheder vil jeg da ikke bedømme en hel nation bestående af over 100 millioner mennesker negativt ud fra de få jeg har mødt. Såfremt man gør det, som det ser ud til at et par andre deltagere i tråden her gør, så hører det ind under den gængse definition på fordomsfuldhed ,hvadenten man kan lide det eller ej. Det er ihvertfald et prædikat som jeg gerne vil undgå at få hæftet på mig selv. mvh Michael ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
|
Lagt på d. 28/10-2004 10:11
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser KLOGESEN ja hvis du ellers kunne læse bare lidt,men du vil jo gerne lave om på hvad folk siger ikke klogesen jeg sagde citat: Ja jeg kan da heller ikke li russerne komme ind i den butik jeg arbejder , de er ligesom amerikanerne de tror at de kan tillade sig alt, og sådan syntes jeg ikke at skandinavier de er og er det lige at fordømme 300 millioner amerikanere ........ Fordi de kommer og tror at de kan tillade sig alt fordi de har dollaser, og russerne ligeså, de står og viser deres penge frem for at vide at de kan købe hele butikken , mener de. KLOGESEN men du er jo meget KLOG og ved gvad andre mener og tænker uden at de siger det SÅ kKLOGESEN LAD VÆRE MED AR VÆRE SÅ SMART BARE FORDI DU ER SÅ FANDENS KLOG Det kan godt være at du er klog til sprog, og det respekterer jeg bamsen Redigeret af d. 28/10-2004 10:32 |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 28/10-2004 10:47
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
Helt ærligt Bamse. Efter min sølle mening er du kørt fuldstændigt af sporet. Prøv nu når man bare dvæler ved pattaya eller Bangkok, Danskere, Englændere, Tyskere ect. laver da præcist ligeså meget lort som de grupper du sidder og sviner til. Jeg kan ikke se hvad der giver dig nogen som helst ret til at sidde og diskrimenere hele befolkninger på grund af en minioritet som ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt, det burde du s.. være for klog og dreven til |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/10-2004 11:56
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
latour82 skrev: Helt ærligt Bamse. Efter min sølle mening er du kørt fuldstændigt af sporet. Prøv nu når man bare dvæler ved pattaya eller Bangkok, Danskere, Englændere, Tyskere ect. laver da præcist ligeså meget lort som de grupper du sidder og sviner til. Jeg kan ikke se hvad der giver dig nogen som helst ret til at sidde og diskrimenere hele befolkninger på grund af en minioritet som ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt, det burde du s.. være for klog og dreven til Dav Latour jeg syntes ikke at skandinavier er så slemme som de amerikanere og russere som lommer i pattaya, amerikanerne tror at de kan tillade sig alt fordi de har dollars,og ligeså russerne Det er jo ikke alle russere og amerikanere som kommer til pattaya så det begrænser jo lige dem som jeg diskriminerer/sviner til, ikke fra ca 400 millioner til nogle tusinde,og der er lidt forskel Men skandinavier sidder og drikker og hygger sig med pigerne,og ja ikke alle skandinavier er lige gode. Fuck nu diskriminerer/sviner jeg sgu alle skandinavier ikke sandt latour Og syntes du virkelig at jeg sviner dem til, når jeg siger sådan uha så har jeg misforstået noget, Jeg diskriminere da ikke fordi jeg syntes sådan, jeg syntes da også at nogle dansker er nogle fjolser, men jeg diskrimineresviner da ikke alle dansker fordi jeg mener det Og fordi jeg mener at nogle thaipiger tager røven på folk diskrininerer jeg da ikke dav ikke thaipiger Latour du diskriminerer mig og alle bamser ævser SÅ latour du er selv lidt langt ude i hampem når du siger diskriminier Men jeg er jo ikke så klog , det er nok derfor jeg ikke kan se det bamsen
Redigeret af d. 28/10-2004 12:52 |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 28/10-2004 12:46
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
Dav igen bamse Man er jo ikke nødvendigvis dum bare fordi at man har en mening ![]() Man må så bare selv om man er enig eller uenig i den mening. Det halvgamle heltykke svin som sad og gramsede på en 8 årig pige på Pattaya Beatch Road i hans allerfineste fodboldtøj, Brøndbys kampdragt (dog uden fodboldstøvler) viste sig desværre at være Dansker. Racist eller ej, han bevæger sig langt ud over alt hvad jeg kan forestille mig, det var sådan et tidspunkt man var flov over at skulle dele statsborgerskab med sådan en IDIOT. Hver uge læser du sikkert som mig pattaya mail på nettet, prøv at læs sammensætning af de nationaliteter udover Thaier, som laver ballade på den ene eller anden måde, det er ikke altid imponerende læsning for os skandinaverere ![]() Heldigvis er pattaya jo rummelig både på den ene og den anden måde og som jeg ser det delt meget op i Nationaliteter, der er mange Russere der holder til ude i Jomtien, Englænderne grupperer sig ofte i og omkring Soi 3 eller 4, Tyskerne tja allevegne, så man kan jo principielt ikke undgå at møde de nationaliteter, men kan måske begrænse mødet med dem hvis det er det man ønsker ![]() ![]() Jeg håber jeg har ret i mine iagttagelser, som jeg har fra mange og lange gåture rundt i byen og i Jomtien, tro mig eller ej, det er ikke en joke jeg gider ikke barer og værtshuse og disco Pattaya er for mig lidt af en oase når jeg har været på familiebesøg i Ryong området, (150km fra Pattaya) hvor der i min hustrus hjemby INTET sker, når jeg har sat og kigget ud af vinduet i en 8-10 dage, så trænger jeg altså til lidt liv omkring mig, så er det jo praktisk og nærliggende at tage til Pattaya, hvor man kan have det fornøjeligt uden at være på grissestien![]() |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 28/10-2004 13:01
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hold da helt kæft, jeg kom da vist til at sætte gang i den. ![]() Hvad fanden er der nu galt i at have fordomme - jeg hader Russere, det er de mest kedelige mennesker jeg kender. Prøv at tage en tur til Rusland, og ikke kun lufthavnen. I lufthavnen møder du kun de bedere af dem. Selvfølgelig ved jeg godt at man ikke må generaliserer, men jeg er 50 år og har i hele mit liv kun mødt en russer der opførte sig som et normalt menneske. John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 28/10-2004 14:23
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
Webbamsen skrev: Davser KLOGESEN ja hvis du ellers kunne læse bare lidt,men du vil jo gerne lave om på hvad folk siger ikke klogesen jeg sagde citat: Ja jeg kan da heller ikke li russerne komme ind i den butik jeg arbejder , de er ligesom amerikanerne de tror at de kan tillade sig alt, og sådan syntes jeg ikke at skandinavier de er og er det lige at fordømme 300 millioner amerikanere ........ Det er rigtigt bamselamse, det er det lige netop. Du har lavet en helt generel negativ betragtning omkring amerikanerne som en nation ud fra de - må man antage - få individer de besøger din biks. Hermed er det fastslået, at du ihvertfald er fordomsfuld på det område, og det må du lære at forholde dig til. Så er den sådan set ikke længere fra min side. Du kalder mig klogesen, det kan jeg godt leve med, spørgsmålet er så bare hvad skal jeg kalde dig? Du har måske et forslag? Michael ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 28/10-2004 16:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Så skyder vi igen. Jeg har rejst over Moskva, og havde en transit overnatning på hjemvejen fra Thailand. Nu er vi vel enige om at det er smilets land? ![]() Det er det stik modsatte i Rusland, jeg tror ikke, om så man var der i tre måneder var så heldig at se en af dem smile. ![]() Alle nationaliteter der ter sig som verdensmestre med deres dollar, kroner eller hvilken valutta de nu viser frem er til at udholde. Men uanset om vi vil eller ej, er der nationaliteter der er være end andre. Det er en realitet at der er meget stor forskel på turister alt efter hvor fra de kommer. oleskyum ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/10-2004 16:39
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser oleskyum Så pas nu på ellers kommer klogesen efter dig og fortæller dig du har fordomme eller racist, han er vist lidt underlig men selv em mor holder jo at sådan en bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/10-2004 16:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Det du siger her kender jeg ikke til og har ikke set det,hvorfor bankede du ham ikke da du så det ske, havde jeg set det havde han fået bank lige på stedet. Og ja det er kun de halvfede gamle svin som gør sådan noget ikke de slanke pæne mennesker Slet ikke dommere og politikere,nej gamle fede svin nu sætter du selv mennesker i bås ikke hvem har fordomme latour Det halvgamle heltykke svin som sad og gramsede på en 8 årig pige på Pattaya Beatch Road i hans allerfineste fodboldtøj, Brøndbys kampdragt (dog uden fodboldstøvler) viste sig desværre at være Dansker. bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/10-2004 16:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Klogesen jeg prøver lige igen en dag fatter du sikkert hvad andre skriver i stedet for at sætte dine egne ord i hvad folk skriver jeg har aldrig omtalt en nation, men du kan godt li at skrive hvad du tror andre mener ikke du må ha det sjovt i dit lille univers. CITAT: citat: Ja jeg kan da heller ikke li russerne komme ind i den butik jeg arbejder , de er ligesom amerikanerne de tror at de kan tillade sig alt, og sådan syntes jeg ikke at skandinavier de er bamsen Redigeret af d. 28/10-2004 17:39 |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 28/10-2004 19:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
glem ham bamse han er kun ude på at genere måske er hans liv trist og indholdsløs så han har ikke andet at tage sig til |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/10-2004 20:18
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Surin Ja det er jeg også bange for, det er bamsen |
|
|
|
| Pescator |
Lagt på d. 28/10-2004 21:56
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
Webbamsen skrev: Davser Klogesen jeg prøver lige igen en dag fatter du sikkert hvad andre skriver i stedet for at sætte dine egne ord i hvad folk skriver jeg har aldrig omtalt en nation, men du kan godt li at skrive hvad du tror andre mener ikke du må ha det sjovt i dit lille univers. CITAT: citat: Ja jeg kan da heller ikke li russerne komme ind i den butik jeg arbejder , de er ligesom amerikanerne de tror at de kan tillade sig alt, og sådan syntes jeg ikke at skandinavier de er bamsen Beklager bamselamse, jeg kom til at overvurdere dit intellekt, hvilket jeg er sikker på du ikke er udsat for hver dag. Amerikanerne udgør tilsammen en nation der hedder A-m-e-r-i-k-a. Denne nation består af a-me-r-i-k-a-n-e-r-e. Du har måske hørt om et nation der hedder USA og forgæves søgt efter det på dit kort over fyn. Står for united states of america. Vi prøver igen: du har ud fra de få amerikanske individer (det totale befolkningstal taget i betragtning) der har haft det vanheld at komme ind i din biks, lavet en generel negativ betragtning af alle amerikanere. Tillykke. Hermed har du tydeligt demonstreret din fordomsfuldhed. Quod erat demonstrandum. Og så synes jeg iøvrigt ikke at der er grund til at trampe mere rundt i den spinat, så må og din skødehund/klakør ellers have en fortsat god aften. Michael ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
|
|
|
|
| Dunk |
Lagt på d. 28/10-2004 23:41
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
#0 Ja der er kommet en del flere Russere og mafiaen har da også sin del i pattaya, var fx. på Ko Lan (ø 30min sejlads fra Pattaya beach) tror der var ca. 90% russere og resten var thaier og andre turister. Mener også helt bestemt at øen er/var ejet af mafiaen, dette er vel også grunden til alle de sat@%¤ russere... ![]() men de er jo nok kommet for at blive ![]() |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 29/10-2004 07:42
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
Bamse, du sidder jo bare og roder dig længere og længere ud i din tågesnak. Du har har mange gange gode vinkler på mange ting, du er total synlig og ivrig debattør og hyggesnakker. Jeg forholder mig til det jeg ser og oplever, jeg gider ikke at generalisere ud fra mit møde med 10 mennesker, qua mit arbejde har jeg kontakt med mennesker fra en del lande og der er både dumme svin og flinke mennesker iblandt, ikke noget der giver mig ret til at hade andre nationaliteter. Jeg farer heller ikke i flint og hader alle de Somaliere som er i Dk, selv om de fylder alt for meget i vores kommunes socialpoletik og lægger beslag på politiets ressurcer i en høj grad. Derimod hader jeg folk der har fordomme overfor andre mennesker som de ikke har en skid tilknytning til. Dine meninger omkring mine fordomme overfor halvfede mænd som sidder og gramser på små piger. Bamse jeg fortæller hvad jeg så, havd pokker har det med fordomme at gøre? Selvtægt? selv i Thailand er selvtægt forbudt, havde jeg dasket ham, som jeg bestemt havde lyst til, så havde jeg selv siddet i fedtefadet hvis der var nogen som så det, eller han skulle finde på at anmelde mig. Desværre kigger dent lokale politi den anden vej når vanvittige mænd kommer gående med de små piger, havde politiet været mere omhyggelig med at få stoppet det svineri, desværre går det hele op i penge, kan de syge mennesker ikke få afløb for deres perverse lyster, så kommer de jo ikke til Thailand og lægger deres penge, sådan er politiets og de offentlige myndigheders uofficielle holdning jo desværre, det er en hel anden poletik som du ikke skal kaste med sten efter mig for. Så spar på krudtet intil du har noget fornuftigt at sige Med venlig hilsen Niels |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 



















