Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Hvornår åbner den nye lufthavn rigtigt?
|
|
| mam |
Lagt på d. 19/09-2006 17:52
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
Hej har lige bestilt fly billetter til Bangkok den 9.12 og hjem den 26.12 med SAS, men kunne ikke få besked på hvilken lufthavn jeg skal flyve til. Er der nogen der ved det, og kan hjælpe mig?? Tak til dem der gider, så jeg bukker pænt....![]()
Hvad laver vi her???
|
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 19/09-2006 18:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 332 |
ifølge thai tv5 lige nu den 27 sep06
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent" |
|
|
|
| Healer |
Lagt på d. 19/09-2006 18:23
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 85 |
Mange flyselskaber er allerede flyttet til den nye lufthavn og alt skulle være klar til åbning d. 28. sept. men lad os nu se. Jeg skal selv rejse d. 30. sept . men nu er der jo militærkup dernede lige nu... så alt kan forandres både omkring lufthavn og rejse derned i det hele taget...
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 20/09-2006 02:42
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Der er direkte link til den nye lufthavn på www:um.dk under rejsevejledninger. Og der står at fra 28 september er den fuldt åben, men der er påbegyndt flyvninger derfra, blandet bangkokair til Samui.
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 20/09-2006 07:17
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 540 |
hejsa Jeg har billet fra Thailand til Kina d. 28 /09 og jeg skal i følge flybilletten og Thais information flyve fra den nye lufthavn, så den skulle være god nok, nu håber jeg jo så bare at min kuffert også kommer til Kina ![]() Ifølge Thai selv og lufthavnens agen hjemmeside, skifter al trafik mere eller mindre over til den nye lufthavn d. 28/09-2006 |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 20/09-2006 08:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
jeg tager afsted i morgen og skal hjem den 1 oktober, jeg har ringet og spurgt thai airways hvor jeg skal flyve fra og fået at vide det er fra den nye lufthavn jeg skal tage hjem fra prasat |
|
|
|
| caen2600 |
Lagt på d. 21/09-2006 08:29
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 10 |
Jeg flyver med SAS i morgen (22/9) til Bangkok og lander i den gamle lufthavn. Jeg skal hjem igen d.3/10 og har netop fået oplyst fra SAS at de flytter med over til den nye lufthaven fra starten, dvs. at første SAS-fly fra den nye lufthaven bliver d.28/9. Så håber jeg bare at AVIS biludlejlning også flytter med, da jeg har en udlejningsbil, som jeg henter i den gamle lufthavn. Det vil være lidt surt at skulle aflevere den igen i den gamle lufthavn for så at tage taxi til den nye lufthavn!!! Er der nogen som kan oplyse mig om afstanden mellem de to lufthavne og eventuel en cirkapris på en taxa mellem lufthavnene, hvis det går helt galt? |
|
|
|
| Inger og Kim |
Lagt på d. 21/09-2006 09:10
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 42 |
jeg ved at fra den gamle lufthavn og til samutprakran koster en taxi 265 batr + div. bompenge og den skulle ligge der nede i nærheden af samutprakran
![]() |
|
|
|
| mam |
Lagt på d. 23/09-2006 21:27
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
Tak for al jeres svar. så regner jeg med at lande og flyve hjem fra den nye lufthavn, hvis jeg VIL hjem igen!!
Hvad laver vi her???
|
|
|
|
| lion king |
Lagt på d. 24/09-2006 07:02
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
skal flyve idag 24-9 til bangkok, lander i den gamle lufthavn, skal hjem igen 5-10 fra den nye lufthavn. ifølge telefonisk samtale med thai air, alle flyvninger foregår fra den 28-9-2006 fra den nye lufthavn.. Har msn...Briannoerby@msn.com
hellere et ryk i banditten end 10 banditter i ryggen |
|
|
|
| Ole Mosgaard |
Lagt på d. 24/09-2006 09:36
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 49 |
Hvis Thai Air flytter til den nye lufthavn d. 28.09 med deres flyvninger ind og ud af Thailand, hvad så med indenrigsflyvningerne ? Jeg vil da nødig lande i den gamle lufthavn og så vider med taxa til den nye ???? Ole Mosgaard |
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 24/09-2006 10:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 305 |
mange indenrisflyvninger er også flyttet med til den nye Lufthavn Thai Airways International Public Company Limited will begin operating domestic flights from Suvarnabhumi Airport on 3 routes, at a total of 5 flights, on the route Bangkok – Phitsanulok (3 flights), Bangkok – Ubon Ratchathani (1 flight), and Bangkok – Chiang Mai (1 flight), effective September 15th, 2006 onwards. se evt. her http://www.bangko...nline.com/ Redigeret af Stampe d. 24/09-2006 10:29 ![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 24/09-2006 11:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Hej Stampe, Alt - på nær fragtfly/privatfly/militærfly - flytter til Suvarnabhumi. Dvs alle indenrigsruter flytter med. mvh jc Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 25/09-2006 06:16
|
|
Hejsa Så skulle den være sikker..... denne fundet på Bangkok post idag (25/09) undskyld det engelsk....: The Council for Democratic Reform under Constitutional Monarchy (CDRM) will inspect Suvarnabhumi airport before it is opened for commercial operations on Thursday, said Thawip Netniyom, CDRM deputy spokesman. He did not give the date for the CDRM's inspection but said it was likely the opening schedule would remain unchanged. The statement put an end to uncertainty on the future of the new airport. Maj-Gen Thawip said the council gave the green light for the opening of the airport on Thursday as planned after it talked to transport permanent secretary Wanchai Sarathulthat and other airport executives. Mr Wanchai and the executives reassured them that the airport was ready for operation. Somchai Sawasdeepon, general manager of Suvarnabhumi airport, said he was ready to answer any questions the newly-formed National Counter Corruption Commission (NCCC) might raise about the scandal-plagued CTX bomb scanners purchase. Chotisak Asapaviriya, president of the Airports of Thailand (AoT), said the CDRM pledged to provide 800 military personnel to help with porter services and traffic control during the transfer process on Wednesday night. Mr Chotisak said there are two routes for airport equipment transfer. One is the Vibhavadi Rangsit road-Expressway 1 and 2-Motorway-Suvarnabhumi route and the other is Vibhavadi Rangsit road-Chang Wattana-Lak Si-Ram Intra-Eastern ring road and Motorway route. Aviation Department director-general Chaisak Angkhasuwan said airport security was in line with international standards imposed by the International Civil Aviation Organisation (ICAO) and assured that the public had nothing to worry about. Så den åbner altså nu på natten mellem onsdag og torsdag...... gruer lidt for det, jeg skal med et fly kl. 10:30 d. 28 (deres første dag) håber de kan administerer bagagen alligevel..... |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/09-2006 21:16
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Ja så er den nye lufthavn i thailand åbnet med amsser af problemer Med at få bagage vente tid op til 3 timer med at inchecke,computerne gik ned og så videre,men læs selv her på dette link http://www.nation...014935.php bamsen |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 28/09-2006 21:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Jeg tænker at det har noget med spøgelser at gøre. ![]() Mvh. Suk.......
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 29/09-2006 04:13
|
|
hejsa jeg har lige fløjet i går (28/09) og jeg så hverken spøgelser eller køer, fra ankomsten til jeg var i det toldfrie område gik der 5 min. Thai har endeligt fået EN lang kø og så folk der sender en hen til en fri skranke, det går langt hurtigere end det gamle gedepricip med alle bare maser og mokker sig rundt i forskellige køer.... |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 29/09-2006 05:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Kom du udefra eller fløj du indenrigs ? Sidste gang jeg var i Thailand ventede jeg næsten 2 timer på at få mit visastempel. Der var overfyldt med japanere/kinesere og køen bevægede sig temmelig langsomt. |
|
|
|
| lumbye |
Lagt på d. 29/09-2006 16:23
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 115 |
Jeg landede her til morgn med Thai 20 minutter tidligere end planlagt. Jeg skulle videre til Krabi, og det var i Gate B, som lå lige ved siden af G som Thaiair landede i, Der var lidt kø i paskontrollen til tranfer til de internationale lufthavne i Thailand. Immigrationen blev klaret i Krabi. Der blev rigeligt tid en øl i vist nok den eneste restaurant endnu mellem gate A og B |
|
|
|
| Eigil |
Lagt på d. 30/09-2006 13:05
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 74 |
Hej Er lige kommet hjem fra Thailand. Det kostede, fra Phra pinklao bridge (tæt på khao san rd) til den nye lufthavn. Klokken 20.00 tog det 65 minutter. Kostede 235 baht på meteret og 40+25 baht i motervejs afgift, det er ikke så slemt som det er blevet spået ;-) Til den gamle lufthavn kostede det 185 + 60 baht og tiden var 35 minutter, fra samme sted Hilsen Eigil |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.