Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
davser allesammen så er det tid til at snakke sammen
|
|
|
Lagt på d. 20/09-2006 20:05
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser allesammen Ja så er jeg ude igen med det at få medlemmerne til at mødes til lidt hygge ![]() ![]() Det er vist på tide, at folk begynder at snakke sammen. Hvis nogen er interesseret i at måske holde en form for julefrokost, Jeg ved godt jeg er lidt tidligt ude, men så er der jo bedre tid til at snakke sammen. Så folk i jydeland, og fyn, og sjælland. Jeg ved godt der findes andres steder i dk, prøv at snakke sammen og få en god hyggelig julefrokost. Sidste år havde vi en hygge lille julefrokost, der kom ikke mange, men det var hyggeligt Jeg håber at nogen igen i år, er med på at holde lidt Der er jo ikke noget bedre end hygge, så lad os mødes til god mad,dejlig buffet af dansk thai mad Det er ok hvis i syntes jeg er tosset fordi jeg er tidligt ude Men i er sgu tunge i røven, til at finde sammen til lidt hygge ![]() Vi har jo trods alt samme interesse nemlig THAILAND og mange af os har koner, som sikkert vil syntes det kan være hyggeligt, at se hvem deres mænd gider spilde tid på at snakke med De bedste hilsener bamsen |
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 20/09-2006 20:28
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 305 |
jeg melder mig gerne til Julefrokost hvis dagen altså kommer til at passe ![]() ![]()
![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 20/09-2006 20:56
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
vi melder os gerne hvis afstanden er til at betale (taxi) da jeg iflg rygter er gammel og alkoholiseret osv.
Redigeret af h d. 20/09-2006 20:59 |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/09-2006 22:21
|
|
Davser igen Ja det er dejligt at se der er nogen, som har lyst til at mødes og hygge bamsen |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 20/09-2006 22:25
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
Det lyder godt,hvis i kan arrangere noget på sjælland vil vi da godt tag derover ,fra jydeland det er det er da en god idee kunne være sjovt at møde nogle af medlemmerne herinde,og vores koner ville da blive helt runtosset over det bare tænk på hvad de alt kunne tale om. Vi er med på den bamsen Sirorat og Henning
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 21/09-2006 00:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Ja, bamse så prøver du igen, sommerfesten kunne vi ikke find nok til, men lad os bare prøve med en julefrokost. Vi er selv i Thailand til den 25/11, men hvis det bliver efter denne dato møder Nui og jeg gerne op. Jeg hjælper også gerne med arrangement og hvad der ellers kan nås før vi rejser eller når vi kommer hjem, hvis der er tid og brug for hjælp. Tak til Bamse for det gode initiv, og jeg er tilektuel for jeg har gået på unitetet ![]() ![]()
Redigeret af jesperfrb d. 21/09-2006 00:11 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 21/09-2006 07:47
|
|
jeg er i Thailand frem til 01/12 efter denne dato er jeg med på en god julfrokost ( fest )
![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
| Top High Class Fashion |
Lagt på d. 21/09-2006 08:15
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 398 |
Ja jeg vil ogsaa godt komme Leo ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
| MortenDue |
Lagt på d. 21/09-2006 10:38
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 194 |
Hej Alle Sammen Der er mulighed for lokaler hos Søndagsskolen i Nørregade 34, lige ved Nørreport...... (Så er der mulighed for HenrikR at trille ned af alle trapperne til toget) Her er plads til ca. 50 personer - i december er alle weekender frie (undtagen fredag d. 15.). Hvis folk sender mig en mail eller PB i løbet af den næste uge om 1: HVORNÅR MAN KAN/HAR TID OG HVORMANGE 2: HVAD MAN VIL BIDRAGE MED 3: OM MAN EVT. HAR BRUG FOR OVERNATNING Så vender jeg tilbage med en melding om antal og hvornår flest kan.... Chen kan, Eiang og Morten Chance favours the prepared mind
|
|
|
|
|
Lagt på d. 21/09-2006 12:49
|
|
Davser Morten Ja men det ville jo også være rart, hvis folk ville sige det her så man kan se det, eller risikerer vi bare at folk tror de er de eneste som har lyster, og tør måske ikke melde sig til, ![]() ![]() bamsen |
|
|
|
| MortenDue |
Lagt på d. 21/09-2006 14:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 194 |
SKRIV SKRIV overalt Writing on the wall: Eiang og jeg har tid alle weekender fredag - søndag!!!!... d. 24. har vi dog afsat til anden side!!!!!! Men send mig lige en meddelelse alligevel!!!!! Chen kan, Morten Chance favours the prepared mind
|
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 21/09-2006 15:46
|
|
Vi kan også alle dage undtaget 24/12
![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 21/09-2006 16:01
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Vi er også med på banen, jeg tror bare i skal sætte en dato Bamse / Morten.
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
|
Lagt på d. 21/09-2006 16:03
|
|
Davser Jamen jeg ville bare bringe det på banen så folk kunne begynde at snakke sammen,i god tid, Ellers risikerer vi at folk er optaget,nu har folk mulighed for at snakke sammen her og finde ud af noget bamsen |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 21/09-2006 16:12
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Det har du ret i og man kan jo allerede nu bestille bord div steder til julefrokost.![]() Men jeg ved på forhånden at jeg kommer ikke
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
|
Lagt på d. 21/09-2006 16:13
|
|
jeg vil gerne med men så skal det være i pattaya inden 13 /12 ![]()
Redigeret af d. 21/09-2006 16:41 |
|
|
|
| crock5 |
Lagt på d. 21/09-2006 20:01
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 6 |
jeg melder mig da også gerne , hvis konen er kommet til danmark, da jeg skal ud og giftes d 19 oktober i Ayutthaya det bliver spændede jeg har allerede sommerfugle i maven |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/09-2006 20:49
|
|
crock5 skrev: jeg melder mig da også gerne , hvis konen er kommet til danmark, da jeg skal ud og giftes d 19 oktober i Ayutthaya det bliver spændede jeg har allerede sommerfugle i maven Davser crock Jeghåber at det bliver en rigtig god dag for jer så pøj pøj og stort tillykke til jer.se at få fanget de sommefugle de er ulovlige at indføre i thailand ![]() bamsen |
|
|
|
| Agerskov |
Lagt på d. 21/09-2006 21:00
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Jeg tror at jeg og O er klar til julehyggen
Vir prudens non contra ventum mingit
|
|
|
|
|
Lagt på d. 21/09-2006 21:07
|
|
Det er da dejligt at høre der er flere som har lyst til at deltage,så husk lige at lægge en besked til morten due.... Og jeg håber at nogen i jydeland vil prøve at smale nogen så i kan mødes og hygge,,,,, ja også på fyn,,,, bamsen |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

til at finde sammen til lidt hygge